Pov. Yu
Il aștept pe Hyunjin in parc. Azi dimineață mi-a zis ca s-a certat cu Felix. Ma întreb din ce cauza... Însă nu reușesc sa îmi termin gândul, ca apare Hyunjin.
Y:Ați vorbit deja?
H:Da. Mergem?
Y:Sigur! Dar, mai întâi, nu vrei sa mergem sa mâncăm ceva? Voiam sa iau prânzul în oraș azi. Nu știam ca vei vrea sa stai la mine, și nu am nimic de mâncare acasă.
H:Chiar te rog! Fac eu cinste.~După scurt timp ~
H:Wow... Aici locuiești? E super!
Y:Eh... nu e nimic luxuriant.
H:Ei nu!
Y:Nu. *râzând *Pov. Hyunjin
Y:Și, ce ai vorbit cu Felix?
H:Nimic important...
Y:Ei, haide. Mie poți sa îmi spui.
H:Voia sa își ceara scuze. Iar eu am fost cam nesimțit... L-am tratat cu indiferență. Oare am greșit?
Y: Trebuie sa îți asculți inima. Dacă ea îți spune ca ai făcut ce trebuie...
H:Ce? Nu... Mai degrabă îmi spune ca am fost un fraier... Știi ce? Ai dreptate! Ma duc sa vorbesc cu el. Mulțumesc, Yu!
Y:Ămmmm...dar ce am spus....?
Îmi iau rucsacul și plec de la Yu. Ma duc spre casa, iar pe drum ma opresc la un magazin și ii cumpăr lui Felix ciocolata lui preferată.
Când ajung acasă, Felix era oe canapea și se uita la televizor.
H:Felix ?
F:Hm?
H:Uite... Îmi pare rău pentru mai devreme. Nu trebuia sa fiu asa indiferent... Ne împăcăm?
F:Nu știu ce sa zic... Ai adus despăgubire?
H:E buna ciocolata asta?
F:Uaaaa! Hm. Da, e bine.
H:Ma gândeam eu.
Ne imbratisam și, oficial, ne-am împăcat.~Peste 2 ore ~
Îi simt capul lui Felix pe umărul meu. A adormit în mijlocul episodului. Știam eu ca nu ii plac dramele. Asa ca sting televizorul și îl las sa doarmă.
Pov. Felix
~După 30 de minute ~
Deschid ochii și vad ca televizorul e stins. Hyunjin doarme cu capul pe spate și cu gura căscată.
Îmi suna telefonul. Il iau de pe canapea și observ ca ma suna un număr necunoscut.~~~~~~~~~~~
F:Alo?
Y:Bună, Felix! Sunt Yu.
F:Oh, buna, Yu. Ce s-a întâmplat?
Y:A. Nimic îngrijorător. Voiam doar sa îți zic ca Hyunjin și-a uitat căștile la mine. L-am sunat pe el mai întâi, dar nu răspunde.
F:Hyunjin doarme. I le poți da mâine.
Y:Sa știi ca m-am gândit la același lucru. Doar ca,, știi, sunt mai uituca de felul meu. De exemplu, azi mi-am uitat prânzul acasă.
F:Am înțeles. Pai, facem asa. Hai sa ne întâlnim. Ieșim la un suc. Iar tu îmi aduci căștile lui Hyunjin. Ok ?
Y:Ok. Când ?
F:Azi e bine?
Y:Sigur.
F:Bine. Ne întâlnim la cafeneaua din centru peste o ora?
Y:Nu se va trezi Hyunjin pana atunci?
F:Nu cred.
Y:In regula. Ne vedem atunci. Pa!
F:Pa.
~~~~~~~~~~~După ce închid, il iau pe Hyunjin pe sus și il duc în camera lui, apoi ma duc sa mănânc ceva. Între timp, ma gândesc ca ar fi frumos sa ii iau lui Yu o mica atenție. Cred ca se va bucura. Este un moment pe care nu îl pot rata. După ziua de azi, Yu ma va iubi la fel cum o iubesc și eu.
Ei bine, aici capitolul VII.
Sper ca v-a plăcut. 💫‼️ANUNȚ!‼️VOI ÎNCEPE O NOUA CARTE!‼️Și vreau sa știu de la voi dacă vreți sa o scriu în paralel cu asta, sau după ce termin.
G'day STAYS ❤️✨
CITEȘTI
Best friends ~ Hyunlix
FanfictionHyunjin și Felix sunt cei mai buni prieteni din copilărie. Dar prietenia lor începe să se schimbe odată cu ultimul an de liceu.