Capitolul VI

273 16 12
                                    

Pov. Hyunjin

~ Ora 08:15 ~

Nu am reușit sa dorm prea mult dupa cearta mea de aseară cu Felix. Bine,nu chiar aseară. Acum 4 ore. Deși sunt obosit, m-am pregătit de școală și plec singur, fără sa îl mai aștept pe Felix.
In drum spre școală ma întâlnesc cu Yu. Azi vom merge împreună.
Y: Neața, Hyun!
H: Ooo... Neața ! Dar ce ai pățit? Ai băut cumva chimicale? Pentru ca radiezi!
Y: Ămm.... Nu am prins gluma.
H: Da, e și normal. A fost cam seacă. Dar promit ca data viitoare va fi mai bine.
Y: OK. *râde *
Ma străduiesc sa nu ma mai gândesc la Felix, și ma concentrez pe motto-ul meu: Zâmbește și fi pozitiv! Însă Yu nu ma lasă.
Y: Si... Pana la urma, i-a trecut lui Felix?
H: Știi de ce mi-am dat seama?
Y: De ce ?
H: Ca nu îmi cunosc prietenul atât de bine pe cât credeam eu.

Pov. Felix

~ Ora 10:28 ~

Ma mir ca am reușit sa adorm după cearta cu Hyunjin. Ma uit la ceas și vad ca e deja 10 jumate.
Cred ca Hyunjin a plecat la școală, deoarece e foarte liniște în casa. Nu pot lăsa lucrurile asa între mine și Hyunjin. Trebuie să repar ceea ce am stricat. Ma dau jos din pat și ma duc la baie sa fac un dus.
Când ies, îmi iau din dulap o pereche de blugi și un hanorac și cobor în bucătărie.
Nu îmi este prea foame, deci nu mănânc nimic. Voi merge sa îl aștept pe Hyunjin sa iasă de la școală mai târziu. Pana atunci, deschid Netflix-ul și caut un film.

~Ora 12:45~

Hyunjin a ieșit deja de la școală. Il aștept în fața porții. Trebuie sa vorbesc cu el.
H:... și de aia nu sunt de acord cu genul de persoane.
Y:Aha ... Interesant argument.
F:Hei...
H:Oh, grozav...
Y:Bună, Felix! Ce faci?
F:Vreau sa vorbesc ceva cu Hyunjin. Te superi dacă ne lași singuri?
Y:In regulă. Hyunjin, te aștept acolo.
H:Ok.

Pov. Hyunjin

H:Ce vrei, Felix ?
F:Acolo? Unde mergeți? Defapt, nu îmi pasă. Am venit pentru altceva.
H:Zi ce vrei și lasă-mă.
F:Hyunjin... Știu ca ești supărat. Nu trebuia sa ma comport asa. Îmi pare rău.
H:Pentru asta ai venit? Felix. Ne-am promis ca nu ne vom certa niciodată. Mai ales pentru o fată. Ai încălcat pactul nostru, iar acum vi la mine crezând ca o sa te iert?
F:Hyunjin...
H:Nu, Felix. Azi nu. Voi sta cu Yu o perioada.
F:Deci, nu mai vrei sa stam împreună?
H:Nu. Cel puțin pentru o perioada. Azi îmi voi lua lucrurile. Plec acum. Yu ma așteaptă.


Well, guys... Aici și capitolul 6. Sper ca v-a plăcut. Aștept cu mare drag comentariile voastre. Vreau să știu ce părere aveți despre povestea mea. ✨❤️
Anyway... G'day STAYS 💫




Best friends ~ HyunlixUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum