Capitolul III

325 18 2
                                    

Pov. Hyunjin

Felix pare că a fost furat de fata asta, Yu. Îi place de ea și nu vrea să recunoască. Îl cunosc de când eram la grădiniță, deci nu se poate ascunde de mine. Știu când îl deranjează sau frământă ceva. Și știu că îi place de Yu. Sunt sigur ca am dreptate. Va vedea el că am dreptate.

Pov. Yu

Băiatul acela... Aș cam vrea să știu cum îl cheamă. Ma gândesc că am putea fi buni prieteni. Trebuie doar să fac conversație. Dar ce să îi spun?
A doua oră a început de 5 minute, și nici măcar nu îmi dau seama că profesorul de coreeană mă strigă .
P: Choi! Pe ce planetă ești? Te-am strigat de 4 ori!
Y: Îmi pare rău, domnule profesor. Nu se mai repetă.
P: Sper.
Profesorul continuă să strige prezența.
P: Dae! Gi! Hyul! Hwang!
H: Prezent!
Tipul ăsta... Nu l-am remarcat până acum. E chiar drăguț...
P: Lee!
F: Prezent!
Mă uit la el puțin cam strâmb, iar când îmi dau seama că încep să mă holbez, îmi întorc privirea către profesor.

~ Pauza mare ~

Nu le  cunosc și cel de-al doilea nume, ci doar pe cel de familie. Deci o sa le zic Lee și Hwang, momentan.
Așa, deci, îmi iau telefonul și căștile și ies în curtea școlii. Mă așez pe o bancă undeva într-un colț mai retras când îi văd pe cei doi. Lee și Hwang... Ce mi-ar plăcea să le știu și celălalt nume... Uff. Btw. Cei doi stau singuri, și mă cam mănâncă să mă duc la ei să îi salut. Așa că mă ridic de pe bancă și mă duc către ei. Hwang mă remarcă și îi dă un cot lui Lee.
Y: Bună.. Eu sunt Yu.
H: Bună. Eu sunt Hyunjin, iar el este... Alo? Felix?
*Felix... Ce drăguț... Hyunjin încearcă să îi distragă atenția. Se holba la mine. *
H: FELIX!
F: Îmi pare bine, Yu... Și îmi cer din nou scuze pentru azi dimineață.
Y: E în regulă, stai liniștit. Sunt obișnuită să se dea peste mine.
F: Adică...?
Y: La fosta mea școală, nu eram prea apreciată. Eram un fel de tocilară. Toți se purtau destul de urât cu mine. Dar am ajuns să mă obișnuiesc.
H: Păi... Aici nu sunt persoane de genul. Dacă vreodată nu ai cu cine să stai, poți veni să stai cu noi.
Y: Mulțumesc, Hyunjin... E foarte drăguț din partea ta...

*O. Doamne. Cred că îmi place de Hyunjin... E atât de cute... Și alunița aia de sub ochi... E atât de dulce..*

Y: Păi, ne vedem la oră. Mm.. Pa.
F&H: Pa.

Best friends ~ HyunlixUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum