1.Bölüm

775 44 2
                                    

Hikaye cerenin ağızından olucak umarım beğenirsiniz oy kullanmayı unutmayın

Yorucu bir haftayı daha geride bırakmıştım şu cuma günleri içime öyle bir huzur doluyorduki anlatamam herneyse tam eve gidecektim taki şu sesi duyana kadar
"Gel buraya ceren"
Sanki başımdan aşağı kaynar su dökülmüştü bu kimdi ve benden ne istiyordu tüm cesaretimi toplayarak cevap verdim " Kimsin sen ve benden ne istiyorsun" bunu söylemek birazda olsa rahatlatmıştı beni sonrasında yakışıklı bir adam yanima geldi " ceren arabaya geç beni sinir etme" okadar değişik soylemistiki bunu içim ürpermişti ve ayrıca o kimdiki çok merak etmiştim hemen sordum " Kimsin sen ve benden ne istiyorsun" bu lafimi duyduktan sonra kahkaha attı"ne gülüyorsun komik birşey mi var"
"Ahhh ahhh yazık sana miniğim baban sana söylemedimi ben senin müstakbel kocanım" müstakbel kocam mi ne demek istiyordu ben daha 18yaşındaydım ve doğal olarak bu yaşta evlenmekte istemiyordum o soğuk sesiyle düşüncelerimi böldü"hadi hızlı ol"ağzımdan bir anda "GELMİYCEM"kelimesi çıkıverdi sanki bunları ben söylemiyordumda ağzımdan kendileri çıkıveriyorlardi "bana bak ceren babanın kumar borçları vardı onları ödemek için ya canını yada seni vericekti oda seni vermeyi seçti şimdi uzatma VE ARABAYA BİN" hem korkmuştum hemde şok olmuştum evet babam içki içerdi ama kumar oynadığını bilmiyordum o anki korkuyla arabaya bindim...



Hepinize merhaba bu benim yazdığım ilk hikaye umarım beğenirsiniz oy kullanmayı ve görüşlerinizi bildirmeyi unutmayın görüşleriniz benim için çok önemli

mafyAşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin