2.Bölüm

541 38 1
                                    

Arabada derin bir sessizlik vardı sessizliği bozdum"nereye gidiyoruz"bunu söylerken sesim okadar soğuk çıkmıştıki kendime olan güvenim yükseldi "eve gidiyoruz beğenemedin mi"nasıl yani beni kendi evinemi götürecekti bu resmen kaçırmaya giriyordu ama korkumdan sesimi çıkartamadım sadece"nasıl yani senin evine mi gidiyoruz"diyebildim"evet hem orda kızlarda var onlarla iyi anlaşırsın"kızlar?? nasıl yani sevgilisimi vardı sanki aklımı okurmuşcasına "merak etme benim sevgilim yok kızlar benim kardeşlerim"ekip derken hiçbirşey anlamamıştım sonra aklıma dank etti cellat bir mafyaydı ve kızlarda cellatın kardeşleriydi kafam çok karışmıştı herşey birbirine girmişti "hadi geldik inebilirsin" bu soğuk ses aklımdaki tüm soruları bitirmişti "tamam" dedim eve baktım ev gerçekten çok büyük ve çok güzeldi kocaman bir havuzu ve bahçesi vardı sanırım hayatımda gördüğüm en büyük ve güzel evdi içeri ileriedik içeriside en az evin dışı kadar büyük ve güzeldi "merhaba ben Buse"dedi güzel bir kız sanırım cellatın kardeşlerinden biriydi biriydi merhaba dedim sonrasında özgür Yusuf Mehmet ve Adem ile tanıştık hepsi cellatın aksine çok tatlı insanlardı özellikle mehmet eğerki uzun süre burda kalcak olursam ki öyle gözüküyo mehmetle iyi anlaşırız salona geçtik ve oturduk anlamadığım bir şekilde şifreli konuşuyorlardı Mehmet sıkıldığımı anlamış olacakki "hadi gel ceren sana evi gezdireyim" ben tabikide çok sevindim ve sevinçli bir şekilde "olur"dedim evi dolaşmaya başladık ev gerçektem çok büyüktü eğer tekbaşıma dolaşmaya çıksaydım kesinlikle kaybolurdum mehmet konuşmaya başladı"eeee ceren cellatla nezamandan beri tanışıyosunuz cellat bize birbirinize çok aşık olduğunuzu söyledi aslında seni hep çok merak etmiştim cellat bize senin adını bile söylememişti" demekki cellat bizim önceden beri sevgili olduğumuzu söylemiş hemen bir yalan uydurdum"şey aslında biz kısa süredir tanışıyoruz ama birbirimizi çok seviyoruz"gerçektende güzel bir yalan söylemiştim "yanlış anlama ceren ama cellat gibi sert biriyle senin gibi tatlı bir kız nasıl sevgili olur anlamıyorum"ah mehmet ah bir bilsen gerçekleri "aslında başlarda bende şaşırmıştım ama zamanla cellatla birbirimize çok aşık olduk ve sende biliyorsun ki hiçbirşey aşka engel değildir"gerçekten bunları söylediğime inanamıyorum"haklısın ceren şunu söylemeliyim ki gerçekten çok yakışıyorsunuz" mehmet gerçekten senden beklemezdim ama sende haklısın hiçbirşey bilmiyorsun bir süre böyle muhabbet ettik sonrasında muhabbetimizi Buse böldü "yengeeeee"yenge mi bana mı demişti tekrar seslendi "yengeee sana diyorum" aklım başıma geldi sözde cellatla sevgili olduğumuz için Buse bana yenge diyordu hemen kendimi toparladım ve cevap verdim"efendim buse"   "yenge aslında sende haklısın daha alışamadın neyse bundan sonra sana hep yenge diycem alışırsın tabi senin için bir sıkıntı olmaz dimi" aslında demesini istemiyordum ama bir yandanda cellattan korkuyordum nede olsa tehlikeli bir insan...




bu bölüm biraz uzun oldu umarım beğenirsiniz oy kullanmayı ve görüşlerinizi belirtmeyi unutmayın





mafyAşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin