● Okumaya başladığınız tarihi alabilir miyim?
◻
Lee Taemin, karısını Kim Chungha'dan ölesiye nefret ediyordu. Yedi yıldır evliydiler ve onun dırdırcı sesini duymaktan bıkmıştı. Her gün eleştirisini dinlemekten ve onu küçümsemekten bıkmıştı. Köle gibi ona emir vermesinden bıkmıştı. Taemin karısı Chungha'dan sonsuza kadar kurtulmak istiyordu.
Her şeyi mükemmel bir şekilde planlamıştı. Karısı o akşam işten eve geldiğinde, yiyecekleri buzdolabına koydu ve kocasına akşam yemeği pişirmeye başlamasını söyledi. Bunun yerine Taemin, ona bir sürprizi olduğunu söyledi. Karısının sürprizleri sevdiğini biliyordu.
"Bodrumda," dedi Taemin, eşine sahte bir gülümsemeyle. Karısı merdivenlerden aşağı karanlık bodruma inerken, Taemin mutfak çekmecesinden bir et baltası alarak, karısı Chungha'yı takip etti.
Dakikalar sonra alnındaki teri siliyordu. Bir kadının vücudunu kesmenin bu kadar zor olacağını hiç düşünmemişti. Hele ki karısının o güzel vücudunu. Baş, kollar, bacaklar ve gövde olmak üzere altı parça vardı. Her parçayı dikkatlice gazeteye sardı ve bir parça ip ile düzgünce bağladı.
Bitirdiğinde ise, ayaklarının dibinde altı düzenli demet oturuyordu. Taemin onları aldı ve derin dondurucuya attı. Sonra kapıyı kapattı ve bir asma kilitle kilitledi. Bodrum katını temizledikten sonra, mutfak lavabosundaki et satırını yıkamak için yukarı çıktı.
Koltuğuna yaslanan Taemin, rahat bir nefes aldı. Artık özgürdü. Biri sorarsa, karısının başka bir adamla kaçtığını söylerdi. Kimse onun gerçekten bodrumdaki dondurucuda olduğundan şüphelenmezdi.
Uykuya dalmaya başladı. Ev huzurlu ve sessizdi, hem de çok sessizdi. Yani, bir tek çarpma sesi dışında.
Taemin dimdik oturdu ve gelen çarpma sesini dinledi. Bir şey bodrum merdivenlerinden yukarı fırlıyordu. Gürültü gittikçe
yaklaşıyordu.Taemin aniden uyandı. Bunun sadece bir rüya olduğunu biliyordu, ama bu sanki fazlasıyla gerçek gibiydi. Kalbi çarpıyordu ve yüzünden ter damlıyordu. Mutfak çekmecesini açtı ve et satırını çıkardı. Sonra derin dondurucuyu kontrol etmek için bodruma indi.
Hâlâ güvenli bir şekilde kilitliydi. Yerde bir şey fark ettiğinde yukarı çıkmak üzereydi. Omurgasından aşağı bir ürperti düştü. Kanlı bir gazeteydi.
Taemin derin dondurucuyu açtı ve içine baktı. Dehşet içinde boş olduğunu fark etti. Altı paketin tamamı eksikti.
Orada sersemlemiş bir sessizlik içinde dururken, gözünün kenarından bir şey hareket ettirdiğini gördüğünü sandı. Arkasından zemine bir gölge düştü. Döndü ama orada hiçbir şey yoktu.
Tam o sırada bir tık sesi duydu ve bodrumdaki söndü. Karanlığa gömüldü. Sonra bir ses duydu. Her taraftan geliyormuş gibi görünene kadar ses gittikçe yaklaştı. Etrafı sarılmıştı.
Taemin duvara yaslanarak, tedbir amaçlı et baltasını çılgınca sallamaya başladı. Karanlıkta hiçbir şey göremiyordu. Tek duyabildiği, gazetenin korkunç hışırtısıydı.
Sonra birdenbire bacaklarının arasına bir şey girdi. Buzlu parmakların boynuna dolandığını hissetti. Çığlık atmaya çalıştı ama hiçbir şey diyemedi, konuşamadı. Bir şey elinden et baltası tutarak, boynundaki parmakların sıkıldığını hissetti ve bayılıncaya kadar onu boğdu.
Haftalar sonra polis bodrumu aradı. Derin dondurucuyu açtılar ve içinde Lee Taemin'in cansız donmuş bedenini buldular. Etrafı, kendi elleriyle öldürdüğü karısı Chungha'nın parçalanmış vücut kısımlarıyla çevriliydi.
◻
umarım beğenmişsinizdir. ve bu da bugünün son kurgusu. seveceğini düşündüğünüz arkadaşlarınızı etiketler misiniz?
jieiee kuşuma, benden minnak bir hediye 💚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
deep freeze ➸ taemin + chungha ✔
FanfictionLee Taemin, yedi yıllık eşi Kim Chungha'dan ölesiye nefret ediyordu. ❀ ©fiorinily | 2020 ❀ to; jieiee ❀ freeze'dan uyarlanıp çevrilmiştir. ❀ wattpad'deki ilk taeha kitabıdır. #1 - horror #1 - shinee