2. Bölüm « Yeni Görev»

1K 60 8
                                    

Sınır 10 read 3 vote
Anlamak , ne kadar güzel bir kelime değil mi ama. Anlayışlı , nasılda bulunmaz bir özellik değil mi ?
Sabahlardan nefret ederdim. Her zaman böyle değildi tabikide. Ne zaman uykuya aşık oldum o zaman başladı. Asla saat kurmazdım. Kafa denen bişey var burda kulağımın dibinde zırrr zırrr diye ötecek ve ben sadece tuşa basacağım. Oldu başka?!
Sabah sabah sinirlerim alt üst oldu. Crazy St. e gitmek için hazırlanmaya başladım. (multide var)
Motora atlayıp crazy st. e gittim. Ken beni bekliyordu. Kenny Hersh benim can yoldaşım. Beni anlayamaz ama inanır , inanıyorda. Ken ben buraya ilk geldiğimde bana yardım eden kişiydi. Bana sarkan çocuk buranın sayılı kişilerindenmişmiş tabi ben kesene kadar. Daha sonra intaar etti ve adım çıktı. Şu anda -2 yıl sonra- herşeyiyle şehirde tanınan biriydim. Herkes tanırdı. İlk Ken vardı yanımda kestiğimi gördüğünde şok olmuştu tabi sonra alıştı fakat bu süreç zorluydu. Bunun nedenini sorduğumda söylemişti gay olduğunu. Kenny'nin gözleri mavili yeşil bir renkti. Saçları siyahtı ve hiç sakalı yoktu yani ben hiç görmedim sakallı bıyıklı bir halini. Uzun boyu ve yapılı vücudu vardı. Tam bir prens gibiydi. Ama hiç prensesi yoktu. Soytarıları vardı. Bu bana ilk tuhaf geldi 'gay bir yakışıklı' sonradan alıştım tabiki. Bana insan içinde 'Bayan Stolan ' derdi. Tek bizken 'Jenny' derdi bense ona hep Ken derdim. Dalga bile geçerdim 'Barbie'siz Kenn' diye ama bana hep kızardı. 'zaten benim barbie'm olamaz' diye. Çok seviyorum bu çocuğu yaa. Tek sevdiğim erkek Kenn'di. Onunda bir ben birde Angelina vardı. Angelina Hoes , Kenn'in çocukluk arkadaşıydı. Bende severin Angel'i. Ona 'Angel' derdim. Melek gibiydi. Sarı saçları ve yeşil gözleriyle büyülerdi insanları. Ama tek sorun sexsi çok severdi hemde çok.
Hemen kişisel odama girdim.
"Jenny kahvaltı ettin mi?' diye sordu. Kafamı hayır diye salladım.
"Jenny artık yemek yemelisin"dedi.
"Hee taam yerim. "dedim geçiştirir gibi söyledim. Çekmeceden sigarayı çıkarttım. İçinden bi tane alıp ağzıma koydum çakmağı ararken Kenn ağzımdan sigarayı çekti.
"Kenny ver şu lanet sigarayı!" diye çıkıştım.
"Olmaz Jennifer yemek ye içersin sonrs zıkkımını!"diye bağırdı. Haklıydı 3 gündür hiç birşey yememiş midemi iflas ettirmiştim.
"Getir bişiler o zaman" dedim ve koltuğa iyice yayıldım.
"Aferin akıllı kız "diyerek yanağımdan makas aldı göz kıpmayı unutmadı. Bana ' Aferin , Süpersin , işte bu' gibi kelimeler kullandığında hep göz kırpardı.
"Uff hadi açım ben" diye sızlandım ve koltuktan kalkarak masaya oturdum.
Dosyalardan birini elime aldım. Düzenbaz Klaus. Klaus Frank , Kelsey Forth'a tecavüz etti ve Kelsey'i hamile bıraktı. Klaus , Bay Forth ve Bayan Forth'a para teklif etti. Babası ve Annesi kızlarının bu durumunu kabul etmeyip evden attı. 3 gün sonra cesedi bulunulan K.F (Kelsey Forth) dün gece cesedi kaldırıldı.
Bu lanet haberi bir kez daha okudum. Kahvaltıyı yapar yapmaz Klaus'u bulup kesme işlemine başlayacaktım sonra Ken onu öldürecekti. Tabiki gözükmeden. Bunun gibi halledilmesi gereken 32 dosya daha var. Evet az gibi gözüküyor fakat olaylar çok kötü bu yüzden o kadar az değil. Ken içeri girdi ve tepsiyi bana verdi. Yemeğe başladım bu sırada Ken haberi okumaya başladı.
"Demek yine iş başa düştü" dedi
"Evet , Ken bu bitince uzun bi süre diğer dosyalara bakmayacağım" dedim ve yemeğe devam ettim.
Bu iğrençliklerden uzun bir süre uzak durmak istiyordum.
"Jenny bu haberle fazla uğraşmayalım. "dedi Kenn.
"Bir sorun mu var Kenny. " dedim çatılı kaşlarımla.
"Bu adam öldü Jenny " dedi Kenn. Nasıl ölür pezevek!
"Tek yakını oğlu Stefan Frank ve karısı Taylor Frank" dedi Kenn. Demek öyle bizde onları hallederiz.
"Sorun yok Ken. Hallederiz " dedim. Suratımdaki sırıtış hepten büyümüştü. "Sırıtışını beğenmedim Jenny. Suçsuz insanların canını-" sözünü kesen kendi sesim olmuştu. Ben kafama koyduğumu yapardım. Yine yapacağım sadece gizli olacak. Herkesten habersiz olacak.
Yazım yanlışlarım için özü dilerim
Sınır: 10 read + 3 vote :*
*disaymain*

PİSKOPAT KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin