,,Za drzwiami"

17 4 1
                                    

Gdy tylko odchłań się zamknęła, opadłam z sił. Nie wiedziałam już co robić. Nie miałam żadnych pomysłów. Chciałam tylko płakać i wrócić do normalności. Usiadłam pod drzwiami do sypialni mamy i przyglądałam się naszemu zdjęciu rodzinnemu. Dopiero teraz zobaczyłam coś w tle...była to ta sama postać którą spotkałam w tym dziwnym ciemnym miejscu. Poczułam niepokój, dziwny strach którego, nigdy nie czułam. Wzięłam się w garść i podeszłam pod drzwi brata. Złapałam za klamkę i już miałam otworzyć drzwi po czym, klamka została w mojej ręce. Zdenerwowałam się i rzuciłam nią, rozwalając obraz który był naszą jedyną pamiątką po babci.
Bella-Oh! naprawdę?! nie mogło być już chyba gorzej!
Huk z za ściany mnie już nie przeraził. Niczego już się nie bałam. Nie myślałam co mam robić w tej sytuacji, odrazu rzuciłam się na drzwi. Kopałam, waliłam, stukałam aż wkońcu się udało. Rozwaliłam drzwi i weszłam do środka. Chciałam zawrócić ale drzwi zamknęły mi się przed nosem. Stanęłam nieruchomo i zakryła sobie oczy. Ktoś mi kiedyś powiedział żebym przed postacią z cieni, nigdy nie pokazywała oczu. Odwróciłam się z zamkniętymi oczyma i odpadłam.
Bella- Czego jeszcze chcesz?! dałam ci to co chciałeś! miałeś mi przywrócić normalność!
Postać- Oh, głupiutka jesteś. Myślisz że, można mi zaufać?
Złapał za moją dłoń którą zakrywałam oczy i pociągnął w dół. Szarpnięcie rzuciło mnie na kolana. Miałam cichą nadzieje że, postać okaże się moim tatą który wypuści mnie z tego pokoju. Postanowiłam otworzyć oczy i spojrzeć mu prosto w twarz. Postać okazała się mężczyzną z wielką raną na twarzy. Miał ciemne aż czarne oczy i małe sine usta. Nie miał włosów a, jego nos wydawał się nieco większy pod kątem światła. Pochylił się nade mną i powiedział.
Mężczyzna- Wiem jak cierpisz. Wiem że, chcesz aby wszystko było dobrze. Pomogę ci w tym jeśli wyjawisz mi swój największy sekret.
Przed chwile byłam pewna odpowiedzi ,,Nie" bo, już raz mnie oszukał. Jednak postanowiłam zaufać mu drugi raz.

,,Czas na ciebie"Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz