Sevgilim
Sana daha ne kadar böyle hitap edebileceğim bilmiyorum. Kaç nefesimin kaldığını da...
Bunu senin karşında oturup yazmak içimi acıtsa da gülümsemeni görmek bana cesaret veriyor. Tüm bunları bilmek en çok senin hakkın.
Öncelikle neden yanında olmadığımı ve Mikasa'yı çağırdığımı açıklamalıyım. Gülümsemeni sevdiğim kadar ağlamandan nefret ediyorum Armin. Seni öyle görmeye dayanamazdım. Neden ağlayacağını bilmiyorsun ama lütfen hemen bu mektubun sonuna gitme. Sözüme uyacağına inanıyorum. Bu bir veda değil, en azından şimdilik.
Sen ağlarsan ben de ağlarım, seninle birlikte yıkılırım. Ancak bu vakitten sonra seninle olan tüm anılarımızın güzel olmasını istiyorum. Bu sebeple sen bunu okurken, sana bunu açıklarken yanında değilim. Hem öğrenmesi hem de birbirinize destek olmanız açısından yanına Mikasa'yı çağırdım. Mektubun bu kalan kısmını ona da göster lütfen.
Bu dünyada çok zamanım kalmadı. Bir ay belki de daha az. Kalbim yavaşça beni bitiriyor. Aldığım her nefes, attığım her adım beni sona götürüyor.
Başta sana söylediğim tüm o şarkılar senin benden uzaklaşman ve arkamdan ağlamaman içindi. Bunu basit bir şeymiş gibi söylediğim için üzgünüm. Sana akıttığın her bir gözyaşı pişmanlık olarak bana yapışacak. Ancak yanılmışım. Gözümü açtığın için tekrar teşekkür ederim Mikasa. Sayende Armin'i hiçbir yerden itemeyeceğimi anladım. Hayatım ona bağlıymış. Bu nedenle ben gittikten sonra bile aslında hep onunla burada olacağım.
Ancak o sözlerin tamamı seni itmek için değildi sevgilim. Aynı zamanda beni anlaman içindi. Biraz geri tepmiş sonuç olarak. Ancak bu açıklamama engel değil.
Bunaldığım doğruydu Armin. Ancak kendi hayatımdan değil. Çünkü benim hayatım sensin. Bunaldığım şey zorbalarındı. Bunaldığım şey onlar yüzünden benimle rahatça dolaşmamandı. Onların birlikte geçirdiğimiz zamana engel olmasıydı. Çünkü sana laf attıkları için onlara sataşacağımı ve muhtemel olarak dayak yiyeceğimi biliyordun. Kalbin de senin kadar güzel.
Gerçekle güzelşemenin zor olduğu da doğruydu meleğim. Senin bu gerçekle yüzleşmen zordu. Bu yüzden saklayarak gitmek istedim. Ve senden tekrar özür dilerim Mikasa, her şeyi söylememe rağmen bu şarkıların ne anlama geldiğini söylemediğim için. Lütfen bana veya bu gerçeğe acımayın. Sadece böyle kabullenin.
Beni yalnızca bir arkadaş olarak seveceğin konusunda yanılmışım Armin. Sana bunca sözü söyleyerek acı çektirdiğim için üzgünüm güzelim. Ama söz veriyorum ne kadar uzakta olursam olayım aslında sana en yakın olan benim. Beni kalbine kabul ettiğin için teşekkür ederim. Ben senin ömrünün kalanında yaşayacağım yeri çoktan seçtim.
Annie olmayı dilediğim için de özür dilerim. Sen beni sevene kadar hiç böyle sevmemiştim kendimi. İyi ki Eren'sin dediğin için teşekkür ederim.
Çok özel olduğun konusunda da seni kandırmaya uğraşmadım asla. Kendime söylediğim o acımasız sözler için özür dileyeceğim bu sefer. Senin sevdiğin bir şeyin kötü olma ihtimali var mı hiç?
Ve son cümlelerime değineceğim şimdi bebeğim. Beni telefonun arkasından değil, dudaklarımdan öp Armin. Tüm nefesimi oraya sıkıştırayım. Gittikten sonra bile orada nefes alayım.
Güzel dünyamda bir tüy gibi süzüldüğün için teşekkür ederim. Kalan tüm zamanımda o tüyü korumak için elimden geleni yapacağım. Ardından tekrar özgür olacak...
Tam şu an karşımda kıkırdıyorsun ve bu benim yaşama arzumu daha da alevlendiriyor. Elimde olmayan bir şey konusunda hayaller kurmak beni ağlatacak. Ancak şu an zamanı değil. Lütfen bana gülümsemeni hep sun.
Seni hep sevecek, Eren
YOU ARE READING
you float like a feather in a beautiful world [eremin]
Fanfiction''Onca yıl hem duygusal hem de fiziksel olarak arkasına saklandığı maskeyi yüzüne öyle sıkı yapıştırmıştı ki çıkardığı zaman geriye hiçbir şey kalmamıştı. Soğuk bir sıfat vardı sadece'' [eren x armin] [angst] :¨ ·.· ¨: '· . ꔫ 12.09.2020 - 04.01.202...