𝑯𝒊𝒔𝒐𝒌𝒂 𝒙 𝑶𝒄

703 38 6
                                    

Mrs_Grindelwald_ kérésére ^^
reméljük tetszeni fog <3

------ ♡ ------
🔞🔞🔞

Idén találkoztam Hisokával először, akivel nem sikerült átmennem a vadász vizsgán. Vagyis nem így fogalmaznék. Ő átment, én pedig az árnyékában kullogtam. Persze neki könnyű volt, nagy erővel rendelkezik, az ő imádott Bungee Gumjával és kártyáival mindenkit elintéz, én pedig még a nyers erőmmel sem tudtam soha padlóra küldeni őt. Még. Miután ő sikeresen letette a vizsgát, szárnyai alá vett, hogy egy év alatt megeddzen engem, hogy így elég erős legyek a vizsga letételéhez. Viszont az alatt az egy év alatt sok minden történt, ami miatt már nem tudok rá ugyanúgy tekinteni, mint mikor először találkoztunk. Már akkor is csomó perverz dolgot csinált, én pedig a természetemhez híven vissza is szóltam neki, nem is egyszer.

Miközben tanultam a Nent és segített az elsajátításában, rájöttünk, hogy az én erőm nem ilyen, inkább hasonlít egy lélekvadászéhoz. Miközben erre próbáltunk rájönni, sikeresen közelebb férkőzött hozzám, mint testileg, mint lelkileg. Mély nyomot hagyott bennem, amit mai napig nem tudok megérteni, hogy történhetett. Lassacskán azon kaptam magam, hogy kezdek beleszeretni a perverz bohócba és akármennyire is ellenzem, a szervezetem ignorálja ezt.

Ma reggel mikor felkelek sehol sem találom a bohócot, mivel általában a földön szokott aludni, míg én a puha ágyban. Kimegyek a mosdóba, majd mikor kómás fejjel kibattyogok a konyhába, ott találom a keresettet meztelenül, egy köténnyel takarva el teste valamennyi részét. Kétszeresére tágulnak pupilláim, majd eltakarva azokat ülök le az asztalhoz, ahonnan tökéletes rálátásom nyílna a férfira, ha éppenséggel nem lenne ilyen kedvében.

- Jó reggelt, Lily-chan! - nem látom, de biztos vagyok benne, hogy az a levakarhatatlan vigyor csüng az arcán.

- Neked is - viszonzom köszönését kicsit még álmosan és kedvetlenül.

- Naaa, miért vagyunk már korán reggel morcik? - ekkor elveszem szemem elől a kezeimet és meglátom dudorodó férfiasságát a kötényen keresztül. Reflexből takarnám el a szemem, ha el nem kapná két csuklóm és le nem szorítaná azokat. Már elzárta a tűzhelyt, így semmi sem tudna odaégni. Rögtön dühös is leszek rá, ami a szemeim csillogásából mutatkozik meg.

- Csak álmos vagyok, hagyjál - hámozom le az ujjait a csuklómról.

- Szeretnéd, ha kiálmosítanálak? - suttogja erotikusan a fülembe, mire a hideg kirázza a testemet.

- Csak reggelizni akarok - tolnám el magamtól, de ez sikertelen.

- Engem is reggelizhetsz - harap rá a fülemre, ami egy kisebb sóhajt vált ki belőlem.

- Kaját akarok, Hisoka - viszont mondatommal ellentétben testem másért könyörög. Egy mozdulattal kikötöm a piros hajú kötényét, ő pedig letépi rólam a pizsamámat. Kissé megemel, így fenekem alá tud nyúlni, ami apró nyögést hallat, miközben felültet a konyhapultra.

- Hm a vágyaid nem ezt mondják - majd szemembe néz, aztán le az ajkamra. Mintha ezzel egy fajta engedélyt akarna kérni, hogy megcsókolhasson.

- Nem rád vall ez a kedvesség - szemébe nézek, de megérzem kemény férfiasságát bejáratomnál körözni, ami mély sóhajokat vált ki belőlem.

- Ez így igaz, Lily-chan. Én mindig elveszem azt, amit akarok - belém löki magát, mire hangos nyögés hagyja el a számat. A hátam ívbe feszül, így az alá tudja rakni izmos kezét, ezzel tartva engem, és közelebb tudva magát hozzám.

𝐀𝐍𝐈𝐌𝐄 𝐎𝐍𝐄𝐒𝐇𝐎𝐓𝐒Onde histórias criam vida. Descubra agora