Užsidariusi kambarį pradėjau jieškoti po visą lagaminą to laiško man reikia būtinai jį surasti nes priklauso nuo to mano gyvenimas. Nerasdama jo pradėjau stresuoti, net neįsivaizduoju ka pasakysiu Markui kad nesugebėjau išsaugoti popieriaus.
Prasivėrė durys pro jas atėjo Madi. Ji atsisėdo ant lovos ir klausimai į mane pažvelgė.
-neberandu laiško-su neviltim pasakiau jai.
Jos akys iššoko lyg vaikuokli pamačius.
-ka dabar darysi?
-hmm manau kad įsidarbinsiu susirasiu būstą ir gyvent bandysiu. - ka pasakiau nuskambėjo taip juokingai kad abidvi pradėjom kvatoti. Staiga jos šypsena dingo.
-pameni vakar vakarą?
-tai žinoma nemanau kad pamirščiau ta vakarą nes su tavim susipažinau. - su džiaugsmu atsakiau jai.
-palapinėje iki mentu laišką turėjo Aidan nepamenu ar jis tau atidavė.
-man reikėtų jo paklausti, bet manau aš jį supykdžiau.
Ji tik nusijuokė.
-bet nueisiu pabandyti po kokios valandos dabar reikia susirasti kur gyventi.
-norėčiau kad dar pagyventum. - tai nuskambėjo lyg prašymas.
-Madi, žinai kad negaliu. Man tikrai patinka čia būti, bet kažkada ateis laikas man išeiti. O aš nelabai noriu prisirišti prie šio namo.
-suprantu tave. - jo apsikabino mane ir su kuždėjo. - tik pabandyk mane pamiršti. - nusijuokėm abidvi.
Ji atsistojo ir išėjo.
Pasiėmusi tefefona kritau į lovą ir pradėjau paieška. Po kelių valandų baigiau paieška nes radau pigiausia buta netoli nuo čia jis nebuvo tinkamas gyventi bet bent buvo būtiniausi dalykai. Po kiek laiko atsistosiu ant kojų normaliau.
Prisiminiau Madi žodžius apie laišką kad jis gali būti pas Aidan tad nutariau ten nueiti.Aidan pov:
Nuo to sykio kaip man paskambino vis laukiau mano darbuotojų jie norėjo apie kai ką svarbaus pakalbėti.
Išgirdau kaip kažkas pasibeldžia.
-užeikite. - garsių tonų pasakiau.
Prasivėrė durys pro jas įžengė keli vyrai kurie buvo mano darbuotojai. Nu ir aišku vienas iš jų mano geriausias draugas Krisas . Jie pasisveikino su manim.
-sveikas Aidan eisiu tiesiai prie reikalo. - iš tarė Krisas.
-klausau.
-mūsų kompanijos modeliai apsirgo fotosesija tik po pusvalandžio niekaip nespėsim surasti kitų.
Tad mes pagalvojom mažum tu gali su savo seserimi nusifotografuoti?
-ka čia nusišneki. - piktai tariau. - pats žinai kad su ja nesifotograzuosiu nenoriu kad koki pašlemekai po tų nuotraukų liptu jai ant kaklo, ji pritrauks daug pedofilu.
Staiga išgirdau trankyma į duris.
-ko reikia. - riktelėjau ir pasidarė durys.
Pro jas įžengė Miranda o dieve dar jos čia pritrūko.
-atleisk ateisiu vėliau. - ji sumurmėjus bandė išeiti, bet ją sustabdė Krisas.
-palaukit.
Jie susidarė ir atsisuko į mane.
Aš jau supratau ko jie norėjo.
-ne ne ne - net nesudvejojas tariau.
-bet jau liko nedaug laiko mums reikia atlikti fotosesija.
Atsisukęs pažėjau į Miranda ji visa iš balus stebėjo mus mačiau kad ji nenori, bet gi karas jau pasidėjas.
-tebūnie palikit mane su Miranda, atvažuosiu kuo greičiau.
Jie palinkseja nuėjo. Miranda stovėjo nuleidus galva. Kaip tuo metu aš ruošiau Planą kaip padaryti jei gėda.
-Miranda, važiuosi tu su manim. Turėsi pasidaryti kelias nuotraukas su manim.
-k..ka ne kodėl aš yra visokių manikeliu imk jias o ne mane.
Trenkiau ranka į stalą.
-aš pasakiau ir tai paskutinis mano žodis.
-niekur nevažiuosiu su tavim.
-tada per prievartą nusivešiu. Ir niekas manęs nesulaikys.
Atsistojas nuo kėdės pradėjau artintis prie Mirandos. Su kiekvienu žingsniu į priekį ji ėjo į galą.
-Miranda, eik batus užsidėti ir keliausime.
-pats sau duobe kasi - ji pašaipiai nusišypso. Ir pradingsta.
Jeigu taip ir toliau manau ji ryto nesulauks.
Nuėjas į lauką parūkyti pamačiau jau stovinčią Miranda prie mašinos. Ji visiškai išprotėjo per lietų stovi prie mašinos. Matau kad ji dar neseniai išėjus, nespėjau net užsidėti cigeretes atrakina masina ir įsedau. Nieko jai ne sakydamas nuvaževom iki darbo.-lipk. - atsisukau į ją ir pradėjau segtis diržą.
-ta prasme? - ji kalbėjo pasimetusi.
-kaip matai mes jau atvaževom.
Mes išlipome iš mašinos. Ji pradėjo dairytis lyg pirma syk matydama aukštą pastatą..
Nekreipiau daugia į ją dėmesio ir pradėjau eiti.
-sek paskui mane...
YOU ARE READING
I Want To Find You (sustabdyta)
RomancePasaulis kuriame ji gyvena viskas vyksta kitaip nei įprastame žmonių gyvenime. Merginom suėjus 18-metų gauna sau skirtą laišką . Dėl kurio tenka pasileisti į ilgąją kelionę, kad rastų asmenį užrašytą ant jai skirto laiško. Nedidelio ūgio mergina var...