Mano kūnas bent jau trumpam atsipalaidavo pamačius Aidan.
-velnias - jis sumurmėjo - ko vaikščioji po namus..
Jis nebaigęs sakinio visu svoriu krito ant manęs.
Sukandus dantis išleidau menta skausmo aimana. Bandžiau nustumti ji nuo savęs bet negalėjau, nes jis buvo per sunkus ir mano rankos buvo nuleistos tad negalėjau jų pakelti. Užsimerkiau nuo skausmo. Pajaučiau palengvėjimą.
-a girdi kelkis- Aidan tyliai kalbėjo.
Aš pramerkus akis pamačiau kad dar vis tamsu.
Atsistojus pajaučiau skausmą per visą kūną.
-eik į kambarį ir daugiau nesimaišyk man po kojoms.- taręs negarsiai bet piktų balsu.
-kita syk iš laikyk pusiausvyrą nes nemanau kad kitą kartą atlaikyčiau nesutrinta 100kg žmogaus
-nusišypsojau iš savo drąsumo ir nubėgau laiptai į viršų. Kritus į lovą aš pradėjau galvoti apie tai kas nutiko ir man tikrai buvo nejauku apie tai galvoti.
Po kiek laiko aš užsnūdau.* pramerkiu akis ir nebejaučiu savąjo kūno visiškai negaliu pajudėti ar išleistų menkiausio garso. Pajaučiau ant savo pečių šaltas rankas kurios spaudė mano pečius. Mane suėmė tokia baimė, kad pamaniau gausiu širdies smūgį. Užsimerkus pradėjau labai tankiai kvėpuoti. Vis po truputi pajaučiau palengvėjimą *
Staiga pašokau iš lovos iš pilta prakaito per visą kūną. Prisiminus kad ir aną kartą mūsų namuose ta pati sapną sapnavau. Apie jį pagalvojus nupurto šaltis. Pažvelgus pro langą išvydau lietinga orą iš debesų galėčiau nuspręsti kad šendiena turėtų žaibuoti.
Galiu prisipažinti bijau tokiu orų nuo pat vaikystės. Kaip būdavo toks siaubingas oras nubegdavau pas brolį į kambarį.
Aš labai džiaugiausi kad brolio žmona taip pat bijojo tokiu oru tai ji tikrai buvo nieko prieš. Vis Ateidavau į kambarį ir pamatydavau ja nemiegančia ir laukiančią manęs. Kas kart mes nueidavome toliau nuo brolio ir pradedavau kalbėtis iki pat ryto, kol brolis nepabusdavo ir nepavardydavas savų akių. Jam visą laiką būdavo juokinga iš mūsų. Prisimenu kaip tik Alisa
Atvažiavo praėjo gal kelios savaitės, mes ne bendravom nes vienai kitai atrodėm išsikelenčios . Ta naktį taip pat žaibavo atsikėlusi pribėgau prie brolio durų ir vis dvejodama jas praverti jos pačios prasivėrė. Prieš save mačiau Alisa visa pabaluse iš išgąsčio ji staiga mane apsikabino nesudvejojusi atsakiau tuo pačiu, nuo to sykio mes buvom kaip geriausios draugės.Tai yra tikrai kvaila istorija net nusišypsojau kaip prisiminiau.
Atsisukau ir pamačiau kaip mano telefonas užsižiebe pasiėmusi jį į rankas per visą ekraną pasirodo skaičiai kurie rodo 06:08 valandas. Pagalvojus kad dar labai anksti yra nes gi buvau naktį atsikėlusi ir sutikau ta žmogų kuris yra mano košmaras.Užduru išgirdau balsus kurie buvo kaip kuždesiai iš smalsumo nuėjau prie durų ir pradėjau klausytis.
-mama kol neatvėriai durų noriu pasišnekėti .
Balsas buvo jau man žinomas tai buvo vaikinas kuris šenakt praradęs pusiausvyrą užkrito ant manęs.
-klsusau sūnau.
-Noriu kad ta mergiote nešdintusi iš šitų namų.
-bet kodėl? Ji nieko blogo nepadarė. Matau kad ji ne vietinė. Jei reikia šiame mieste apsiprasti. Aš tai žinau sūnau kaip jieškojau tavo tėvo. Sutikau viena šeima kuri mane priime po kelių savaičių išsikeliau iš ten nes jau buvau truputi pažinojusi šitą miestą.
-Mama jį ne tokia kokiai tu - jis prakalbo lyg būtų sukandęs dantis iš pykčio - aš pažystu tokias kaip ji įsisuka į turtuolių namą apsimetinėdama tuo kuo nesa. Tokios kaip jos nori tik pinigų.
-tu supranti ka pats kalbi?? - katerins piktai tarė, net mane pačią šiurpuliukai nupurte. - aš pasitikiu ta mergina ji nesa tokia kaip tavo mergos kurios buvo prieš tave su 100 tokiu kaip tu. - Ji griežtai tarė.
-aš ne kaltas kad kaip tu sakai '' mano skirtoji man '' nepasirodo nes mat neatėjo laikas tam. Žinai kad man jau 23 metai esu laisvas žmogus galiu vestis į savo lovą ka noriu,. Kad ir ta skirtoji atsirastų žinokis aš jos ne mylėsiu tik leisiu gyventi šitame name, bet negali čia laikyti visokių šiukšlių.
Pasigirdo garsus trenkimas per veidą. Net krūptelėjau nuo tokio garso.
-dabar suprantu kodėl tave paliko tėvas. Vida laiką kaltinau ji dėl to pasirodo tu esi ta kuri jus išskyrė.Aš staiga atidariau duris ir pamačiusi sumišusia katerinos veidą apsikabinau ja.
Mano akys susitiko su Aidan pajuodusiomis akimis. Aš į jį žvelgiau su pasišlykštejimu.
Aš žiojosi kažką sakyti bet jis dideliais žingsniai nutolo nuo mūsų į savo kabinetą. Man buvo skaudu girdėti ka pasakė Aidan apie savo mama.Labai atsiprašau už klaidas žinau kad jų yra daug laikui bėgant tikrai jau ištaisysiu ❤️⭐
ESTÁS LEYENDO
I Want To Find You (sustabdyta)
RomancePasaulis kuriame ji gyvena viskas vyksta kitaip nei įprastame žmonių gyvenime. Merginom suėjus 18-metų gauna sau skirtą laišką . Dėl kurio tenka pasileisti į ilgąją kelionę, kad rastų asmenį užrašytą ant jai skirto laiško. Nedidelio ūgio mergina var...