3

42 5 0
                                    


Miranda laikas lipti, mane pajudino Trojus tiesa sakant net ne pajaučiau kaip aš užmigau. Buvo jau tamsu prie mūsų privaževo prabangus džipas ir mes į jį atsisėdome. Nebuvo tas paplūdimys toli, tad greitai atvaževom.
-Trojau kur man palikti daigtus?
Jo paklausiau dėl to nes kaip miegojau jis viską susitarė su vaikinais
-duok man nunešiu o tu eik ir pasilinksmink.
Apsidairius pamačiau be proto gražią merginą jo sėdėjo viena. Nors buvo daug gražių vaikinu kurie kaip ir galėjo ja užkalbinti. Kaip ir tas kuris mus atvežė jis buvo tikrai gražus. Tad nuėjau iki jos ir atsisėdau.
-labas.
-labas. - ji atsakė susikrimtusi
-Koks tavo vardas?
-Medison, o tavo?
-Miranda.

Medison

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.


Medison

-Galiu tavęs paklausti klausimo?
-taip
-kodėl tu čia viena sėdi juk čia tiek daug gražių vaikinu.
-Na matai kaip čia man neseniai suėjo 17 metų ir mano brolis mane čia atsivežė kaip ir atšvęsti. Bet brolis visiems vaikinams uždraude prie manęs eiti, ir kaip pati matai tu čia vienintelė mergina su manim.
-Aš galiu su tavo broliu pasišnekėti dėl to, bet man reikia žinoti kuris.
-ne ne nieko nepakeisi.
-o tavo draugės bandė kalbėtis su juo?
-aš neturiu draugų. - liūdnu balsu atsakė ji.
-ei ei viskas gerai aš būsiu tavo draugė, nes kaip čia aš irgi neturiu jų.
-Ar tu tikra tuo? Visi bijo mano brolio.
-nu tiesa sakant kaip aš jo bijosiu kaip tu man nepasakiai kuris kaip klausiau.
-Aj Jo atleisk einam supažindinsiu.
Mes nuėjome iki to pačio vaikinuko kuris mus paėmė iš jo veido supratau kad su juo kalbėtis neina, bet reikia pabandyti.
-Broli čia Miranda, Miranda čia mano brolis.
-labas. - pasakiau ne įsitikinus tuo.
-Sveika.
-norėjau paklausti gal neprieštarautai kad mes su Medison išgersim po 1 kokteilį?. - tiesa sakant truputi išsigandau atsakymo.
-nemanau, kad nuo vieno kažkas atsitiks, bet nepalik jos vienos.
-tai žinoma. - medison nusišypsojo ir apsikabino brolį. Bet kaip jie mielai atrodė. Mes su ja nuėjome toliau ir ji man trenkė į ranką.
-žaidi su ugnimi mergyt. - ir mes nusijuokėm.
Priėjome prie baro ir užsisakėme 2 kokteilius.
Pasėme juos nuėjome prie vandens kur buvo suoliukas.
Mes ten atsisedome ir pradėjome gerti ir kalbėtis apie gyvenimą. Prie mūsų priėjo Medison brolis ir padavė mums dar po 1 kokteilį. Apsisukęs jis pradėjo eiti.
-Aidan. - tas vardas man nuskambėjo kaip aidas ausyse. Jis man buvo girdėtas bet negalėjau prisiminti kur.
-taip?. - atsisukes paklausė jis.
-kodėl šendien tu toks geras?
Jis nusišypsojo ir apsikabino je.
-nes mano sesutė užaugo. Ir pagaliau nors šiokia tokia drauge susirado.
-Aidan gi žinai kad draugų neturėjau nes visi tavęs bijo.
-Sesut ne aš kaltas kad jos bijo. - jis nusišypsojo ir atsisuko į mane.-kodėl ji manęs nebijo.
Aš sustingtų nežinojau ką atsakyti bet kažkas išėjo iš mano lūpų.
-nes nebijau.
-tik pabandyk jos ne prižiūrėti turėsi rimtų reikalų su manim.
Aš linktelėjau galva nes nežinojau ką dagiau sakyti jam. Ir jis nuėjo toliau gerti su savo draugais. Mes jau buvome gerokai išgėrusiios tad pradėjomes laistyti vandeniu kol pasidarė mum vėsu. Tad nuėjau mum paimti džempu. Nuėjusi į tą palapinė kur buvo mano lagaminas susiradau 2 džempus. Ir pamačiau kad ant žemės guli mano laiškas paėmus ji norėjau atsiversti ir perskaityti dar kartą vardą, bet išgirdau balsus.
-Aidan ir jo draugai miega, o ta mergina velniai žino kur nuėjo. Tad turim gera galimybe pasinaudoti Medison.
Mano akys iš sprogo išgirdus tai.
-o kas bus jeigu ji sugryš?
-ta pati ka ir su Medison.
Įsidėjau laišką į kišenę ir palaukus truputi išbėgau iš palapinės. Pradėjau jieškoti Aidan kol pagaliau radau. Prie jo stovėjo vanduo tad juo ir pasinaudojau. Apipyliau Aidan vandeniu ir jis iškart per smelge savo rudom akim mane.
Ir aš greit pradėjau kalbėti.
-M..... Medison! Aš girdėjau kad tie vaikinai nori ja pasinaudoti.
Ir jo akys pasidarė juodos. Aš išbėgau iš palapinės ir pamačiau Medison apsiverkusia rate bernu tada pradėjau bėgti į vidurį ir apsikabinau Medison. Jo įsikabino į mane stipriai.
-kagi čia turim dvi gražias merginas -šlykčiu balsų nusikvatojo. Netrukus išgirdo šūksnius. Pastebėjau kad Aidan ne vienas o jų trys. 2 iš jų žinojau tai buvo Aidan ir Trojus.
Jie priėjo prie vaikinu ir sukėlė muštynės.
Aidan šūktelėjo kad dingtume mes iš ten ir aš pradėjau tremtis paskui save. ir pradėjome bėgti net ne pajaučiau kaip pamečiau laišką. Į bėgus į palapine pradėjom stresuoti dėl tų muštynių. Praėjus kelios minutės muštynės jau buvo baigtos.

Aidan pov:
Pasibaigus muštynėm pamačiau ant žemės laišką pakėlus ji pamačiau už rašyta vardą.
Miranda kellson. Iškart prisiminiau sese ir nubėgau iki palapinės. Iškart pastebėjau sese išsigandusia. Ir mano akys susitiko su Mirandos akimis. Pajaučiau kaip pradėjo kilti visas pyktis, ir jau buvau pasiruošias rėkti. Bet pajaučiau kaip mane apsikabino Medison.
Atsitraukus nuo jos paklausiau Mirandos.
-Galiu akimis permesti kas jis?
Ir ji linktelėjo.

Aidan

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

Aidan

Atsiprašau už klaidas

                                      I Want To Find You (sustabdyta)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن