Aidan pov:
išgirdau skambuti, aišku kaip diena kad čia mano mobilusis. išsitraukes telefona pamačiau kad skambina Madi. Nieko nelaukias nuėjau nuo duru ir atsiliepiau ,kaip tuo momentu atsivėrė durys
ir pamačiau į mane lekenčia Miranda. net neįsivaizduoju, bet kažkodėl įsijungė didvirio inkstintas ir ja sugavau. Jos akyse mačiau didelį išgastį ,jaučiau kaip ji įsitempia, bet negalėjau
atitraukti nuo jos akių. staiga išgirdau kaip kelis kartus supypsėjo fotoparatas. Jis privertė mane atsitokėti ir nustūmiau ja nuo savęs.
-Gal jau nebemoki vaikčioti.-pakėlia balsa tariau.
-a....ats..iprašau ,tikrai nenorėjau.-ji pradėjo mikčioti ir tapo visa raudna.
staigas mūsų mini ginča pertraukė ne kas kitas o Tomas.-Gal jau galim pradėti fotosesija?
Aš palinksėjau ir nuėjome į kiema kuris buvo būtent paruoštas fotosesijom.Mirandos pov:
mano akys iššoko kaip pamačiau tokį nuostabu kiema, bet vis negalėdavau pamišti to kas nutiko prieš 5 minutes.
nusekiau paskui Aidan jis atsistojo priešai kamera ir laukė manęs aš atsistojau šalia jo bet jaučiau kad mano kojos labai dreba. Aš čia pirma syk tad aš nežinau ka reikia daryti.
Mačiau ir jaučiau kad visos tos gražuoės tiesiogine prasme žengė iš manęs. Man tikrai buvo kažkiek skaudu, bet žinau kad čia Aidan planas. Jis mane persmeigė savo žvikgsiu.
-Miranda ir Aida galit jau pradeti pozuoti.-pasakė Tomas.
Aš tiesiog sutrikusi žvelgiau į Aidan. Mačiau jam patiko tai kad iš manęs gali skaniai pasijuokti.Nes jo veide buvo slapta maža šypsena.
-Oj atlek Miranda pamiršau kad tau tai pirmas kartas.-su švelnia šypsena pasakė Tomas.-Atsipalaiduok ir imk viena Žaislini šautuva nes turi atrodyti kaip blogiukė arba kaip iš FTB.-pasišaipydamas tarė.
Aš nuėjau iki šautuvuko ir siekiau pasiimti viena, bet tuo pačiu metu ir jis ėmė ta pati šautuva. Greitai patraukiau ranka ir siekiau kito. Pasiėmusi šautuva nuėjau iki toks pačios vietos.
-Puiku dabar įdėmiai paklausyk. Tu turi atsipalaiduoti ir įsijjausti į tai. Pamiršk kas yra Aidan. įsivazduok kita žmogu, amm pavždžiui savo vaikina.satiga pasijaučiau blogai nes prieš kelis menesius su juo išsiskyriau. Na jis mane paliko, bet buvau visiškai sugniugždyta dėl to. kaip pagaliau atsistojau ant koju man ji vėl priminė.
-Miranda aš dar karta atsiprašau.- matyt jis pastebėjo mano reakcija į tuos žodžius.
-Ne, viskas gerai.-bandžiau atsakyti su įtikimiausia šypsena.
-tagi tiesiog užmiršk kas yra Aidan ir apsimesk kad nematai mūsų.
Aš palinksėjau kelis kartus ir truputi pražergus kojas prisidėjau šautuva rie lūpu. Paijaučiau labai keista nes tai išmokau iš filmu.
-Tinka šitaip.- su viltim paklausiau.
-Tu dar klausi Atrodo kad esi jau profesonalė.- nuosijokė Tomas.kaip staiga ant savo liemen pajaučiau stiprias rankas. Man nepatiko kad Aidan taip daro, bet nieko nesakiau stovėjau vietoja ir laukiau kol nufografus.
-palaukit, pamiršome akinius.-Gabriele greitai uždėjo man ir Aidan akinius ir pasitraukė.
Neilgai laukus mus pagaliau nufotografavo.po maždaug 2 valandu:
-Tomai jau temsta ir oras nekoks .-pasake Aidan.
-Aidan žinai kad čia dirbtinis kiemas.- pavartė akimis.
-man namo reikia tvarkyti reikalus negaliu ilgiau čia būti.-griežtai pasakė Aidan. Jis kaip iš pačio baisiausio filmo. Kuris būtu pats karsčiausias aktorius.-Aš taip pat manau kad derėtu jau baigti šita fotosesija , jau ganėtinai yra nuotraukų.-atsakiau.
-su jumis neįmanoma.-sumurmėjo Tomas.- Beja jūsų nuotraukos nuostabios.-pagyrė Tomas o Krisas jam pritarė.
-Smagu buvo su jumis susipažinti .- pasakiau vaikinams visa radona nuo jų pagyrimu.
-mums tuo labiau.- nusišypsojo Krisas.Greitai nuėjus prie Gabrieles apsikabinau taip atsisveikindama.
-tikuosi dar susimatysime.-pamerkiau jai aki.
-ohh ya būtinai.- pakilnojo antakius ji man tai sukėle šypsena, bet staiga nelabasis sugriovė malonumo tvirtove.
-mums reikia važuoti.-jis labai garsiai pasakė. kaip sakau labai tai atrodo kaip šaukimas.Nusekiau paskui Aidan ir sėdau i mašina prisisegiau diržu ir trenkiau durimis. Aidan akys iššoko. Tuo momentu supratau padariusi didžiausia klaida.
-Ka sau galvoji?!!!!!.-jis pradėjo ant manęs rėkti.
-Atleisk gi netyčia jezus.-pavrčiau akis.
-ohh jo tu visada netyčia. Dar karta tai padarysi priesiekiu nepasigailėsiu ir man tada nerūpes ar tu mano seses draugė.-jis užvedė mašina ir važevom i Dvara.
visa kelia tylėjom nieks nieko nesakė. Laukia buvo tamsu, didelis vėjas o lietus nenustojo bėgti lyg pro duša. pagaliau gryžone ir aš greitai nuėjau į kambarį. Buvo gan vėlu ir
nenorėjau eit miegoti kaip žaibuoja ir griaudi. Tad Atsiguliau ir stengiausi užmigti kol man tai pavyko.
YOU ARE READING
I Want To Find You (sustabdyta)
RomancePasaulis kuriame ji gyvena viskas vyksta kitaip nei įprastame žmonių gyvenime. Merginom suėjus 18-metų gauna sau skirtą laišką . Dėl kurio tenka pasileisti į ilgąją kelionę, kad rastų asmenį užrašytą ant jai skirto laiško. Nedidelio ūgio mergina var...