Pašokau iš lovos išpilta prakaito. Sapnavau neryšku sapną kurio nepamenu. Pasiėmus telefoną pažėjau kiek valandos, telefonas rodė 03:12 nakties pagalvojau kad nueisi iki virtuvės. Atsidarius duris pamačiau kad Marko ir Alisos kambaryje įjungta šviesa ir neryškiai girdisi ka jie kalba. tada nuėjau į virtuve padariau tris kokteilius ir pradėjau lipti laiptais iki brolio kambario. Lipdama laiptais išgirdau savąjį vardą ir paspartina žingsnį. Pakėlus koja atsidariau kambario duris. Jie mane pasitiko su netikra šypsena.
-Apie ką kalbat?
-apie ryt diena.
-kodėl taip vėlai?
-neužmiegam tad pamanėm pasikalbesim. - pasakė Alisa.
Padavus jiems kakteilius atsisėdau ant lovos. Visa naktį mes kalbėjom, juokavom ir juokėmės. Tiesa sakant greitai praėjo naktis. Net nesijaučia kad esu pavargus.Atsistojus pasiėmiau daigtus ir nuėjau apsirengti. Priėjusi prie Makso aš jį apsikabinau stipriai ir pradėjo ašaros riedėti mano skruostu. Jis atsitraukė nuvalė su savo delnu mano ašaras ir pabučiavo į kaktą. Atsisuks į Alisa ji pradėjo bėgti prie manęs ir apsovijo mane savo rankomis mes abidvi pradėjom ašaroti. Ir pasižadėjom kaip turėsim laiko rašysim vienai kitai.
-Aš pasiilgsiu jūsų labai.
-mes ir tavęs. - Ir dar kartkarteli mane apsikabino Markas.
Įsikibus į lagaminą išėjau iš namų iki autobusų stoties. Ten laukiau autobuso nes nežinojau maždaug jis gali atvažiuoti. Palaukiau visa valanda ir pagaliau atvažejo. Aš pasiėmus lagaminą nuėjau į autobuso galą kadangi daug žmonių nebuvo tai aplinkui niekas nesėdėjo. Važiavau gan ilgai kad net spėjau pamiegoti. Autobusui sustojus išlipau. Ir pagalvojau kur man rasti tą traukinių stotį. Pasižiūrėjus pamačiau aukštą ir gražu vaikinuką. Priėjus prie jo paklausiau.
-gal žinai kur yra traukiniu stotis?
Jis nusišypsojo.
-Eime su manim aš irgi iki ten einu.
Aš nusišypsojau ir paklausiau.
-Tai koks tavo vardas.
-Trojus o tavasis?
-Miranda.Trojus.
Man pasidarė sunku tempti lagaminą ir jis tai pastebėjo.
-gal padėti? Atrodai pavargusi.
-ačiū. - tik tiek sugebėjau pasakyti nes tikrai nesijaučiau gerai. Mes ėjome dar 15 min kol pagaliau priėjome prie traukinio. Įlipome į traukinį ir atsisedome šalia vienas kito. Ir pradėjome kalbėtis lyg seni draugai.
-tai kur sakiai keliauji? - paklausiau
-namo į Chicago. O tu?
-ten pat.
-Žėk kadangi į ten pat važiuojame tai maužm norėtai į paplūdimio kaip ir vakarėlį ten daug žmonių nebus ir galėsim ten pernakvoti palapinėse nes jau tamsu o ryt ryte vėl išbažuosim.
Tiesa sakant aš sutrikau.
-Amm. Gerai.
-yey. Žinai pradedi man patikti.
Aš visa išraudau ir pasiėmiau telefoną rašyti Alisai
'' labukas man viskas gėriai jau važiuoju traukiniu, susitikau vaikinuką tokį ir jis pasiūlė nuvaryti su jo draugai į paplūdimį o ryt iš varytum ''
Ir iš kart gavau žinutę nuo Alisos
'' džiaugiuosi dėl tavęs tik nepridaryk nesąmonių ''
'' okey ''Ir išjungiau telefoną
VOCÊ ESTÁ LENDO
I Want To Find You (sustabdyta)
RomancePasaulis kuriame ji gyvena viskas vyksta kitaip nei įprastame žmonių gyvenime. Merginom suėjus 18-metų gauna sau skirtą laišką . Dėl kurio tenka pasileisti į ilgąją kelionę, kad rastų asmenį užrašytą ant jai skirto laiško. Nedidelio ūgio mergina var...