Ep 2: "Iubitul".

136 7 0
                                    

F -Ce să facem?!

N -Ce,nu ai auzit bine? Am spus să facem sex. spun zâmbind pervers.

F -D-dar eu nu vreau!

N -Ei nu vrei,văd pe faţa ta că mă dorești! zâmbesc până la urechi.

F -B-ba nu-i adevarat! H-hai să mergem în bucătărie,să mâncăm!

N -Mmmmmm,e bine și acolo,ţi-o pot trage pe masă. Spun zâmbind.

F -Aaaaa...mmmmm....Păi,aaaa.....La naiba! nu-mi găsesc cuvintele!

BIIII-P BIIII-P

F -Telefonul meu..

*************************

Se pare că era mătușa Mariana,îmi spune că mai târziu va trebui să-mi sun părinţii,ea le-a spus că am căzut într-o baltă și m-am murdărit. Mai primesc un mesaj de la Claudiu,îmi spune că rivala mea Andreea a făcut un Remix la o piesă și că a făcut senzaţie în club .Deci din nou va trebui sa fac un Remix,uffff,n-am timp de asta,trebuie să văd ce fac cu tipul sexy din patul meu.

*****************

Nu am reușit să-l cinving să plece,a insistat să rămână cu mine. Acum face un duș și e momentul potrivit să-mi sun părinţii.

BIIIII-BIIIII-BIIII

A -Alo?

F -mamă! Ce faci?

A -Ah,Faith,sunt bine,fac de mâncare.

F -Ce faci bun?

A -Borș.

F -Bleah! Borș,prefer supă! De ce am spus asta?

A -Am să fac și o supă special pentru tine.

F -Nu mamă,nu fă,știm amândouă că n-o să mănânc.

A -Nu se știe niciodată! În orice moment poate apărea un barbat care te va shimba!  Nicolas?

F -Mai este până atunci!

A -Faith....Trebuie să-ţi spun ceva....

F -Ce?

A -Păi,vezi tu....tu tot spui asta când discutăm despre asta...iar tatăl tău,păi,vrea să aranjeze o logodnă,tu și Denis.

F -CE SĂ FACĂ!!? REFUZ AȘA CEVA!!

A -Știu că nu vrei Faith,așa că m-am gândit să vorbești cu un baiat să se prefacă iubitul tău.Așa Catalin va anula logodna. Mâine venim să te vedem,sper să găsești pe cineva. Pa scumpa mea.

BIII-BIIII-BIIII

Ce să fac acum? Taicămiu vrea să mă logodeze,cu un nesimţit. Pe cine conving eu să fie "iubitul" meu?

Îl văd pe Nicolas ieșind din baie,ARE PE EL DOAR UN PROSOP!? Îmi vine să mor,niciodată nu m-i sa arătat așa un baiat! Mă înroșesc toată și îl văd cum zâmbește,îmi bag capul sub perne. "Spunei lui să fie iubitul tău" crezi că va merge? "Nu ai altă obţiune!" Îmi spune Ange.

F -N-Nicolas...Vreau să-mi faci o favoare!

N -Ce?

F -Păiii.....PREFĂTE CĂ EȘTI IUBITUL MEU!!

zâmbeste și se apropie de mine

N -Cărui fapt îi datorez această onoare?

F -Tatăl meu vrea să mă logodeze iar eu nu vreau.Te rog! Ești singura mea salvare!

Excepţia și Ucigașul.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum