Ma numesc Faith Miler, si dupa cum stiti iubitul meu este Nicolas Moul, care, recent este seful firmei pe care o conducea tatal lui. Eu si Nicolas avem un fel de "Iubire inerzisa" deoarece tatal lui nu este de acord cu relatia noastra. Si inca un motiv este, ca eu sunt o Exceptie, nu am nimic diferit de un om normal,traiesc la fel de mult,sunt la fel de sensibila ca oamenii,dar, noi Exceptiile, avem anumite puteri. Noi putem controla focul,apa,electricitatea, natura, si tot ceea ce exista, sunt si Exceptii care pot controla oameni,dar ele sunt foarte rare. Iar despre Nicolas, el este fiul celui mai mare Ucigator de Exceptii. Din cauza lui multi dintre prieteni si aliati de ai mei au murit. Si bineinteles ca eu acum il vreau mort,dar un gand ma opreste. Ma tem ca daca il omor pe Damian Moul Nicolas o sa ma urasca. Chiar daca si el a spus ca nu ii pasa de tatal lui totusi au o legatura,iar ceva ma opreste in al ucide si de ami razbuna prieteni.
Si mai sunt lucruri de clarificat,cum ar fi fratele meu sau acel Vlad de mai demult. Pe scurt va pot spune asa: am format un fel de grup,unde mai multe Exeptii si-au unit fortele si ne protejam unele pe altele, Vlad este una dintre Exceptii,el poate controla aerul, poate zbura, poate ucide pe cineva si de aceea ne este foarte folositor. Nu le-am spus parintilor mei ca sunt o Exceptie, altfel m-ar fi abandonat, caci noi Exceptiile suntem vazut ca niste monstri, de aceea ne ascundem,incercam sa nu ne folosim puterile. Dar acest lucru este foarte rau pentru copii,caci ei nu stiu cum sa-si controleze puterile. Multi dintre ei sunt omorati, chiar de la nastere, este o lume trista si fara mila,iar eu vreau sa schimb asta dar nu stiu cum. Cum sa le spun la mii de oameni ca noi nu vrem sa le facem rau? Ca puterile copiilor pot fi controlate daca ei se simt in siguranta si sunt langa parinti lor. Mereu se face marea greseala de a departa copii de parinti lor, iar copii Exceptii simt atunci cand nu mai sunt langa parinti lor chiar din prima secunda de la nastere. Aici este ceva diferit fata de copii normali. Copii Exceptii sunt foarte atasati de parinti lor in prima luna de viata,deoarece ei inca nu stiu sa-si controleze puterile si se simt mereu in pericol,ei au nevoie de protectia parintilor, chiar daca parinti sunt exceptii sau nu. Am vorbit destul despre asta.
Despre fratele meu, el este o presoana normala. Nu stia nici el ca sunt o Exceptie, nu am spus la nimeni, pana intr-o zi. Acum mult,mult timp in urma cea mai buna prietena a mea aflase ca sunt o Exceptie. Si nu era o perioada chiar roz,caci unul dintre Ucigasi era pe urmele mele. Ea ma acceptat asa cum sunt, nu s-a temut de mine ea ma stia cum nimeni nu o facea. Ma iubea, dar a murit, a murit salvandu-ma pe mine. Niciodata nu credeam ca va face cineva asa ceva pentru mine,dar mai bine nu o facea, caci ma durut tare, si inca ma doare. A fost cea mai buna prietena a mea si singura. De atunci nu am mai vrut sa-mi fac prieteni,pana l-am intalnit pe Vlad care mi-a aratat lumina vieti. Stiu ca el a fostostit de mine, o stiu, mi-a spus cu mult timp in urma de sentimentele lui, cam prin liceu. Dar l-am respins,nu vroiam o relatie, nu era pregatita pentru una. Iar acum..Acum am ajuns sa ma indragostesc de fiul dusmanului meu! Cateodata ma urasc pentru asta. Dar cand ma gandesc la ce sentimente imi provoaca, la cum ma face sa ma simt, nu il pot ura. Mai bine ma urasc pe mine decat pe el.
Stiu ca intr-o zi Nicolas va vrea sa plec de langa el, si desi o sa ma doara am sa pleci,caci stiu ca va suferi mai mult daca stau. Dar nu am de ales,trebuie sa-l omor pe Damian Moul cu orice pret. Din cauza lui toate Exeptiile trebuie sa se ascunda si tot din cauza lui omenirea ne uraste. Inainte oameni si Exceptiile erau prieteni,se intelegeu, nu se temeau unul de altul. Dar din cauza bunicului lui Nicolas totul s-a schimbat, iar cum Damian ii e leit lui,pe el trebuie sa-l omor, caci el are aceeasi dorinta de ucidere ca si Will.
Relatia mea cu Nicolas acum este una minunata, ne intelegem perfect. Dar sunt sigura ca dupa seara asta o sa ma urasca, stiu ca imi asum un risc goarte mare, dar nu am de ales!
CITEȘTI
Excepţia și Ucigașul.
عاطفيةNicolas Moul. Fiul celui mai mare ucigas de Exceptii. Faith Miller. O Exceptie. Parinti,familia,prietenii, nu stiu ca ea e asa,ca poate controla focul. Nicolas nu credea in iubirea adevarata pana nu a intalnit-o pe Faith. Dar cand tatal lui afla ca...