Să încep cu prezentarea. Mă numesc Faith Miller,acum câteva luni am reusit să-mi conving părinţi să mă lase să locuiesc singură.Defapt ei cred ca stau cu matușa Mariana,dar eu m-am înţeles cu ea că voi sta singură fără să afle părinţii mei.Bineînţeles că ea a fost de acord,noi nu suntem prea apropiate,când am venit cu propunerea asta a făcut un zâmbet...nici nu pot să-l descriu.
Ne-am înţeles că atunci când părinţii mei o vor suna ea va inventa o scuză că eu nu pot vorbi,ea imi platește chiria,defapt sunt banii părinţilor mei care se transferă lunar în contul ei.Banii care se duc la ea sunt banii pe care se presupune că sunt banii care îi cheltuiesc eu din cei ai Marianei.
M-am acomodat repede cu statul singură.
Fuu-huu~ păi cam atat. Ah,era să uit! La noua mea facultate am si un coleg din generală,Dumitriu Damian. Mai vine pe la mine să mă ajute cu învăţatul că singură nu mă prea ocup de asta,vine de 2-3 ori pe săptămână, depinde de timpul lui. Și acum știu că vreţi să știţi cum arată Damian! Păi vă anunţ că e SUPER DRĂGUŢ! E un gentleman înăscut,e așa atent,fac febră când sunt lângă el! Și părul lui..ăla frumos,mereu vreau să-mi pun mâinile în el! Să trag de părul lui! AAAH! Am și fantezii cu băiatul ăsta! Cât îl vreau în patul meu! Mda,nu v-am spus....Eu sunt o fată pervearsă, chiar foarte mult,am un vocabulat DEZVOLTAT la acest capitol,hehe,câte amintiri,câte persoane am influentat în acest sens,câte am adus pe acest drum. Cel mai rău e că eu nu am noroc în dragoste,nu am noroc când vine vorba de bărbaţi. Mulţi s-au dat la mine dar i-am respins,erau și din ăia sexy dar nu puteam fi cu ei,nu simţeam nimic.Nici când sunt în preajma lui Damian nu am un sentiment diferit,eu am fantezii cu toţi baieţii sexy pe care îi văd pe stradă! Pur și simplu nu mă pot abţine!
************
Azi trebuie sa vină Damian am absentat de la școala toata săptămâna din cauza noii mele răceli, sincer nu vreau să mă vadă așa,am vrut să-i spun să nu mai vină dar nu raspunde la telefon! Ce naiba face?! Dacă cer sa dea o mașină peste el e prea mult nu?...Sper să nu vină....
*************
-Damian! Ce faci azi după ore?
D -Păi trebuie să mă duc la Faith să îi dau meditaţii.
-Faith?
D -Da,e o fostă colegă de-a mea,am fost în aceeași clasă la generală. Acum locuiește singură și m-a rugat să mai trec pe la ea s-o ajut cu învaţatul că dacă e singură nu mai învaţă, așa mi-a spus.
-Păi și dacă mă duc eu?
D -De ce?
-Păi azi e ziua Cristinei și știu că între voi doi e ceva.
F -...... M-aș duce,dar nu cred că Faith ar fi de acord să se trezească cu un străin...
-Îi voi spune că sunt prieten bun cu tine și că tu nu ai putut să te duci din cauza unei urgenţe.
D -.....Bine,uite adresa.Poţi sa intri fără să baţi la ușa,așa mi-a spus și mie să fac,cică îi e prea lene să meargă până la ușă.
Am luat adresa tipei și am plecat. Faith parcă. Ciudat sa vezi o fată locuind singură,așa, lăsând pe oricine să intre în casă fără să bată la usa...Mă întreb ce fel de persoană este.
Am ajuns la locaţia spusă de Damian. Bat la ușa,vreau să văd dacă vine. Nimic,mai bat o dată,nimic. Intru încet,să nu o sperii.Aud niște tuse puternice venind dintr-o cameră din apropiere.Deschid ușa încet și văd pe cineva întins în pat și tușind. Mă apropii și remarc ca e fată,o fi Faith, dar de ce e așa bolnavă? Damian nu a spus că are ceva...pun mâna pe fruntea ei și văd că are febră! Mă duc repede în bucătărie și iau un lighenaș și îl umplu cu apă rece gheaţă și iau un prosop.Mă duc cu lighenașul și prosopul la ea în cameră. De ce mama mă-sii nu a spus că e bolnavă?! Vrea să moară și nu știe cum?! Pun pe fruntea ei prosopul ud. Mai stau putin langa ea să văd dacă iși revine.Respiraţia e normală acum,și pare că febra a scăzut. Trebuie să-i dau ceva să mănânce,dar ce? Mă duc în bucătărie,în frigider....și văd NIMIC! De obicei se duc fetele la baieţi acasă să aibă grijă de ei,nu invers! Plec la magazin și iau ce-mi trebuie ca să fac o supă. Fata asta îmi e datoare vândută! Niciodată nu am facut așa ceva pentru cineva. ȘI AR TREBUI SĂ FIE INVERS!! Ajung la ea acasă și pregătesc supa. O pun pe foc la fert și plec să văd ce mai face. Văd că doarme liniștia.Pe noptiera din partea stângă a patului remarc o grămadă de folii de pastile,probabil ce a luat ea pentru boala ei.Mă uit în jur,pare o cameră obijnuită,nu are nimic pe pereţi,mă asteptam la un poster ceva...dar nimic nici măcar un amărât de tablou. Are un șifonier mare cât peretele, mai e putin spatiu rămas unde e calculatorul iar lângă e geamul.Are 2 covoare în formă de dreptunghi,unul lângă șifonier iar celelalt lângă pat.
CITEȘTI
Excepţia și Ucigașul.
RomanceNicolas Moul. Fiul celui mai mare ucigas de Exceptii. Faith Miller. O Exceptie. Parinti,familia,prietenii, nu stiu ca ea e asa,ca poate controla focul. Nicolas nu credea in iubirea adevarata pana nu a intalnit-o pe Faith. Dar cand tatal lui afla ca...