Ep 7:In urma cu 3 ani.

69 4 0
                                    

IN URMA CU 3 ANI

F -Mama! Ies putin!

A -Ia-l si pe Tibi!

F -Ce!? Nu vreau!

A -Ba da ia-l! Sa mai iasa si el afara!

F -Mama! Dar mai devreme a venit acasa!

A -Nu conteaza! Ia-l cu tine, sa se mai dea la fete.

F -Ce sa-?!

T -Gata! Nu mai tipati! Vin cu tine soro,astia au chef de futut in seara asta.

F -Ce sa-!?

T -Hai soro ca te-ai inrosit toata.

Sunt la un club si de o ora nu il mai vad pe fratele meu. Probabil e undeva cu vreo fata sau a plecat. Am sa il caut mai incolo,acuma vreau sa vad cine e dragutul de colo.

***********************************

Il sun pe Tibi de o ora si nimic. Poate are telefonul inchis asa ca am sunat la prieteni lui si nici unul nu l-a vazut.

Am inceput sa fug si sa-l caut,am sunat acasa si il cauta si familia.

                   Afara a inceput sa ploaie. M-am rezemat de un zid caci nu mai pot merge. Cred ca fug de 2 ore continuu,si nimic. Unde Doamne o fi! Se fute cu una si nu vrea sa fie deranjat?!!

    Am auzit o voce tipand,mi se pare cunoscuta. M-am intors iar in spatele meu e Tibi inconjurat de mai multi barbati in culori inchise si 2 femei.

Fara sa mai stau pe ganduri ma duc inspre ei si ii ard pe cei 3 tipi din jurul fratelui meu. Ma indrept spre femeile care se uita la mine mute si imi aprind flacara. 2 barbati se pun in fata lor si ii ard. Pe la spate simt o prezenta,iar cand ma intorc ma trezesc cu un pistol lipit de frunte.

-Renunta! Spune tipa roscata.

F -Niciodata!

- De acum inainte te va ura. A vazut ca nu esti om! Spune tipa blonda.

F -De parca imi pasa! E fratele meu!

- Ce incapatanata! Zice blonda.  Cele 2 se apropie mai mult de mine in timp ce discuta ceva.

-Am o idee! Ce ar fi sa vii cu noi. Asa ii dam drumul fratelui tau! Spune roscata.

F -Si daca refuz?

- Atunci nu o sa-ti mai vezi fratele in viitorul apropiat! Spune blonda.

F -Atunci....

-Deci esti de acord? Spun ele la unison.

F -Ce ar fi sa va omor pe voi iar fratele meu vine cu mine.

-Prefer prima varianta. Spune blonda.

F -Imi pare rau.Dar nu vreau sa fiu o curva,ca voi.

-Ce pacat. Spune roscata.

-Nu o sa-ti mai vezi fratiorul. Spune blonda.

F -Mai vedem noi!

Il ard pe tipul din fata mea,dar cand sa ma intorc sa le ard si pe ele dau peste alt ip cu un pistol. Scap si de el iar cand ma uit in jur nu mai e nimeni.  Gasesc doar o foaie pe jos,acum uda cu apa de la ploaia care s-a oprit si sangele tipului de langa.

"Ce pacat. Dar multumim! O sa avem cu ce ne distra! Nu te teme,o sa ti-l trimitem inapoi,poate."

Fac ghem hartia in pumn iar apoi ii dau foc. 

Excepţia și Ucigașul.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum