~Special~

24 1 0
                                    


F -Nicolas, cum arat?

N -Bine. De ce?

F -Pentru ca azi vine in vizita cea mai buna prietena a mea si vreau sa arat bine!

N -Tot nu inteleg, dar in fine, arati minunat. Sigur vine doar o prietena buna?

F -Da. Vine ea si iubitul ei.

N -Iubitul ei deci....

F -Nu gandi gresit. Vreau doar sa-i demonstrez ca si iubitul meu este super, nu numai al ei!

N -Adica? Eu nu sunt super? spune ridicandu-si o spranceana,fapt care ma topeste, si stie asta foarte bine,

F -Ba da! Spun eu aproape tipand. Dar ea mereu se lauda ca iubitul ei e cel mai tare din parcare, si vreau sa-i demonstrez ca se inseala!

N -Deci sa inteleg ca voi lua parte la acest spectacol.

F -Cam asa. Scuze ca te fortez.

N -Nu ai de ce sa iti ceri scuze, nu ma fortezi.

Se aude soneria si ma duc sa deschid.

D- -Faith! Ce ma bucur sa te vad! Spune Diana si ma i-a in brate, strangandu-ma tare.

F -Si eu ma bucur sa te vad. Acum da-mi drumul, nu mai am aer.

D -Ah, scuze, doar ca nu te-am vazut de mult!

F -Nici eu nu te-am mai vazut de mult, dar nu mi-am pus in cap gandul sa te sugrum.

D -Mi-ai lipsit!

F -Si tu mie. Si ne imbratisam iar. Ne indepartam una de alta si ne apropiem de iubiti nostrii, aruncand priviri ucigatoare una alteia. Baieti se uita ba la noi ba unul la altul.

Dupa ce musafiri s-au facut comozi eu si Diana am mers pe terasa si am inceput sa povestim si sa stam la bartfa. Deodata pe terasa apare Nicolas, si ne spune sa mergem la cina. Eu acum ma trezisem din amintiri si ii spun lui Nicolas ca este prea devreme pentru cina dar acesta ma contrazice si spune ca chiar e tarziu. Uimita ma uit la ceasul pe la telefon si vad ca e ora 21. Am stat 4 ore la povestit si nu mi-am dat seama. Of, prietenia asta.

Dupa ce am luat cina, doar eu cu Diana caci baieti mancasera, am ramas sa spal vasele drept pedeapsa de la Diana ca nu a putut lua cina cu iubitul ei. Uneori fata asta ma omoara.

Stau linistita si spal vasele, dintr-o data simt 2 brate in jurul taliei mele iar cand ma intorc vad un Nicolas abea iesit din dus.

N -Cat am vrut sa facem dus impreuna. Spune in spatele gatului meu, sufland usor peste pielea mea si excitandu-ma. Las farfuria si buretele in chiuveta si ma intorc cu fata la Nicolas. Incep sa ma inrosesc cand vad ca tot ce are pe el este doar un prosop. Pe corp ii mai curg stropi de apa de pe par, lucru care ma excita, am sa ajung sa ma excit si de la vorbe, sau deja fac asta?

Nicolas isi pune mainile pe fundul meu si ma strange, eu gemand in sarut, ma tranteste in pat si imi da si ultimul materia jos, adica chilotei. Incepe sa se joace cu sani mei, apoi ma saruta, apoi ma musca, iar apoi intra in mine. Sunt aproape de punctul culminant, la final gemandu-i numele.

Excepţia și Ucigașul.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum