Se ridică din leagănul lui şi vine în faţa mea, eu măresc ochii şi în acel moment acesta mă sarută. Făra să vreau accept sărutul şi începem să ne sărutam, Vlad îmi muscă buza încat să işi poată strecura limba. Limbiile noastre făceau un duel de care pe care. Ce se întamplă acum... Nu mă puteam controla. După ce se dezlipeşte din sărut se dă mai în spate şi mă priveşte. Eram roşie în obraji.
-Pe tine te plac...
-S-Stai ce? Cum..? Ochii încep să-mi fie inundaţi cu valuri de lacrimii, simţeam că prin acest sărut am înşelat-o pe Iza.. Şi-mi părea foarte rău... Dar tot odată mă simt puţin atrasă de el..dar şi de ea... " Sunt indragostită de amândoi?..." Mă ridic din leagăn şi mă îndrept spre el, îl iau în braţe şi apoi trec pe lângă el. Îndreptundu-mă spre ieşire ca să mă duc acasă, la poartă îmi întorc privirea şi mă privea dezamagit spre trist...
*Perspectiva lui Vlad*
Ajung în parc şi mă aşez într-un leagan, îmi scot telefonul sa îi dau mesaj Carlei, că am ajuns. "Ne vedem la 11:30 în parcul acela." - TRIMITE. Dupa aceea îl bag în buzunar şi stau privind cerul limpede. "O să pot sa îi zic că o plac?... " Dupa ce îmi revin din gânduri o zăresc pe Carla cum intră-n parc începând să-mi zâmbească,"aw...ce drăguţă e!" Vine lângă mine şi se asează în celălalt leagăn.
-Hey - Îmi spune ea.
-Ce faci? - O întreb să văd dacă e atentă la ce zic.
-Stau...cred..pe leagăn cred.Dar nu trebuia să zici şi tu hey?
-A da Hey.
-Nu acumm! Hehe ce haioasă e când se agită ca o fetiţă de 3 anişori.
-Doa Doa bine ador să te tachinez. Îi spun apoi îi zâmbesc.
-Umm îmi răspunzi?.. Mă întreabă ea schimbând subiectul.
-La dacă o mai plac pe Isabella?.. Murmur eu.
-Da..Spune şi tot odată dând din cap că afirmativ.
-Păăi.....*o privesc în ochi* "Acum este momentul!" Mă ridic din leagăn şi mă duc în faţa ei, mă aplec rapid şi o sărut.. Rămân puţin uimit de ceea ce fac şi că a acceptat sărutul, după un sărut lung o muşc de buză încât să-mi pot strecura limba, limbiile noastre s-au întâlnit şi acum se iubeau, după ceva timp mă dezlipesc de buzele ei şi mă dau mai în spate urmând să-i răspund la întrebare.
-Pe tine te plac...
-S-Stai ce? Cum..?
Văd cum lacrimiile îi apar pe făţuca ei drăguţă, se ridică de pe leagăn şi mă îmbrăţişează apoi mă ocoleşte şi pleacă. Mă întorc şi o privesc... Și ea se întoarce apoi păşeşte înainte.. O urmăresc şi ajunge să tranverseze o stradă destul de mare ea privind în jos o maşină vine cu viteză din partea dreaptă. Mă ridic repede din leagăn şi fug spre ea. -CARLAA! Aceasta ridică privirea şi o îndreaptă spre maşina care venea spre ea. Într-o fracţiune de secundă era la o distanţă de maşină iar şoferul plecase mai departe fără probleme. Fug spre ea şi ajung, ma aplec pe jos şi îi iau mână..
-Carla... Scot repede telefonul cu cealaltă mână şi sun la ambulanţă. "..."
CITEȘTI
Noi Două
Fiksi UmumCarla o fată obișnuită, nu a avut un trecut minunat și singura persoană pe care o are este Isabella, prietena ei încă de la grădiniță. Că trecutul ei a fost dureros, va reuși ea să treacă peste tot și să ducă o viață normală ? Își vă împărtășii sent...