Prima zi de locuit împreună.

1.7K 91 3
                                    

*Perspectiva Isabellei*

Mă trezesc, casc şi mă întind. Ma uit pe dreapta mea... Carla îmi ţinea mâna dreaptă în mâna ei stângă. Zâmbesc și îmi retrag mâna uşor şi mă dau jos din pat... Mă uit la ceas este 10:30 "pff aşa devreme?'' Îmi iau o lenjerie intima de culoare pielii, o pereche de blugi scurţi albi şi un tricou roşu, un prosop pufos şi mă îndrept spre baie să fac un duş. Am intrat în baie şi m-am poziţionat să intru în cabina de duş. Hainele alunecau uşor pe pielea mea fină, după ce sunt toate la pământ fac un pas mare şi intru sub duşul cald puţin fierbinte. Apa se izbea uşor de pielea mea... efectiv picăturile de apă îmi mângâiau corpul. Am decis să-mi fac baie si pe cap... aşa că scot mâna printre uşiile duşului să ajung la şampon. Mi-am desfăcut parul care era prins într-o coadă simplă. Parul meu blond uşor şaten a început să se întâlnească cu apa şi şamponul. După ce am terminat am mai dat un duş rapid peste tot şi am decis să ies... Bănuiesc că era aproape 11.. "Mult mai doarme vaca de Carla!"  - Îmi spun în cap. Ies prizându-mi părul în prosop, cât să mă îmbrac. Îmi pun repede lenjeria, urmând perechea de blugi pe care o trag lejer pe corpul meu şi tricoul roşu care intră lejer pe căpățână. Îmi dau drumul părului din prosop şi il usuc putin cu prosopul apoi bag feonul. "Să vadă văcuţa mea cum o să o trezesc eu acum!"  "..." După ce termin îmi prind părul într-un coc lăsând o şuviţă rebelă pe partea stângă. 

*Perspectiva Carlei* 

Cad brusc din pat pe poadea.. "Auch!" "Dormeam şi eu bine..." Mă uit la ceas era 10:40, îmi întorc privirea şi observ că Iza numai era în pat, mă îndrept spre uşa băii şi aud apa duşului şi tot odată pe Isabella care fredona "Goodbye Agony" cântată de BVB (Black Veil Brides), părăsesc uşor uşa băii şi ma duc şi eu în cealaltă baie, voiam să îi fac o surpriză aşa că las duşul pe mai încolo. Mă duc în bucătărie şi mă apuc pe făcut clătite cu nutella "Sper să îi placă!" Mă apuc de făcut atunci. 

*Perspectiva Isabellei*

Termin cu părul eram gata, ies din baie .. Carla numai era în pat.. m-am dus uşor am observat că nu e nici în cealaltă baie... "Sigur În bucătărie e.." Mă duc uşor şi o zăresc neauzându-mă reuşesc să o sperii. Îşi aruncase o foaie de clătita fix pe cap din tigaie. Upss.

*Perspectiva Carlei*

Pregătindu-mă să întorc o clătită de pe o parte pe alta .... Iza mă sperie iar eu... mă trezesc cu o clătită pe cap. FAIN! 

-Hai măă... vaco! - Îi adresez eu bosumflată. 

Iza începe să râdă de făţuca mea. - Sorry Sorry. Continuă. 

Mă întorc cu faţa la aragaz mai aveam de făcut două sau trei clătite... făcute deja erau 15.. Cât pun eu compoziţia pe tigaie mă trezesc cu două mâini încolocite pe talia mea. 

Rămân șocată o secundă
- C-ce faci Isabella? 

-Nimic,nimic.Vreau să văd cum faci clătitele. De ce te-ai făcut roșie în obraji? 

-Nu m-am făcut roșie...! și o-ok .

Am început să continui să fac şi celelalte clătite chiar dacă nu prea eram concentrată, simţeam că ard cu mâinile ei în jurul taliei mele. "Oww...fuck...sunt îndrăgostită lulea de EA!" După ce termin cu clătitele, trebuie să aplic nutela pe ele right? S-a desprins de pe şoldurile mele să mă pot mişca până la dulapul pe care stăteau foile de clătite. Umm Nutella era lângă mine.. ce lipsea... Cuţitul. Dau să mă întorc şi mă împiedic şi cad peste Iza...b-b-buzele noastre se lipiseră unele de celelalte.. Şi am căzut sărutându-ne. Rămăsesem puţin umită şi totuşi puţin speriată ce o să creadă după acestă şcenă ? Avea aşa nişte buze catifelate şi dulci... încat aş vrea să le pot savura de câte ori doream.. Dar nu se poate.. Am rămas câteva secunde bune sărutandu-ne. Apoi mă dau repede jos de pe ea şi o ridic. 

-S-s-scuze... nu am vrut... Eşti ok ? Spun puţin ruşinată de situaţie dar totuși îngrijorată

-N-Nu-i nimic.. Spune ea bălbăindu-se şi la fel rușinată de ceea ce s-a întâmplat. Eu m-mă duc... în cameră... până faci tu.. clă...clătitele.. -Adaugă ea. 

-O-Ok.. -Murmur eu printre buze. 

Continui să pun nutella pe clătite acum având cuţitul... Toate le-am întins găndindu-mă la Iza... la sentimentele mele pentru ea... la faza de adineauri... "Ow....Fuck!..." 

*Perspectiva Isabellei*

Aproape că fug în cameră şi mă arunc în pat cu privirea ţintuită pe tavan unde vedeam faza care abia se întămplase de pe putin 100 de ori... 

"Tocmai...ne-am sărutat... I-am simţit buzele...erau aşa moi şi senzuale... Pff.. aş fi vrut să ne sărutăm de multe ori nu doar odată din greşeală ... şi da... da, port sentimente pentru ea... Mi-aş dori să fiu cu ea. Sunt îndrăgostită încă din clasa a 7 a de ea.. Mereu am fost una lăngă alta.... ne-am susţinut... Amândouă suntem cât una, o iubesc! Dar nu îi spun... mi-e frică.. că o să ma creadă nebună sau că o să râdă crezând că e o glumă... 

". . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . "

Noi DouăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum