Două...Nebune.

1.5K 68 2
                                    

*Perspectiva Isabellei*

Mă trezesc dimineaţa chiaună, mă ridic din pat inconştientă încă de ceea ce fac...Sunt ca un "zombie" fără creier. Mă duc la baie şi mă spăl pe faţă...şi toate cele. Urmează bucătăria, unde îmi fac o cafea cu speranța să mă trezesc... Deşi aveam o durere îngrozitoare de cap şi nu îmi aduceam aminte nimic de aseară..."Ce dracu am făcut aseară în club?.." Mă reîntorc in baie şi intru. Când imaginea devine clară, Carla facea duş...era goală în faţa mea...Rămăsesem blocată.
-S-scuze!  Spun eu rușinată și dau să ies din baie.
Ea se miră puțin dar îmi zâmbeşte paşnic.
-Nu-i nimic... Dacă tot eşti aici poţi să mă speli pe spate? Te rog.
După spusele ei rămăsesem numb adică..stai..ce? Dar făcuse faţa de căţeluş cu, care mereu mă convinge.
Închid uşa şi mă duc la ea, mă apropii îmi ud puţin mâinile, îmi îmână buretele şi săpunul şi se întoarce cu spatele la mine. Frec uşor săpunul cu miros de trandafir de buretele fin, apoi dau cu buretele pe spate.
-Nu aşa... nu prea e fain... Fă cu mâinile. Spune ea cu mici pauze.
-Mofturi acum?
-Doaa. Și râde ca bleaga.
Îmi frec mâinile de săpun apoi le pun pe spatele ei, e aşa caldă şi fină. O masez uşor şi îi ating din greşeală un sân. Carlei îi iese un chiţăit mic printre buze.
-H-hei!
-S-scuze!..

Se lăsase cam linișite... până se trezește ea să spună ceva.

-Nu îţi aminteşti nimic de aseară..huh? Asta cred că a schimbat subiectul..
Spune ea cu un ton aproape trist care mă facea să mă simt prost..
-Am făcut ceva rău?... Spune eu în timp ce iau dușul și o clătesc pe spate.
-Te-ai îmbătat... Face ea o pauză și apoi adaugă dezamăgită.. - Cam rău..
-Mda...asta explică durerea de cap ... scuze.
-Şi mi-ai zis că mă iubeşti şi ... oarecum... ne-am sărutat.. și atins... -Spuse astea încontinuare de parcă eu nu am zis nimic.. pur şi simplu a continuat.
M-am făcut roșie la față şi într-o fracţiune de secundă m-a stropit in faţa cu apa.

*Perspectiva Carlei*
După ce i-am spus cele întâmplate aseară m-am întors şi ea devenea din ce în ce mai roşie la faţă. Ca să o distrag plesnesc cu palma în apă ceea ce mă face să o stropesc în faţă. Isabella pusese repede mâna la ochi şi s-a ridicat brusc. Cred că am stropit-o cu apă în care... am pus gel de duș.. fuck! şi  probabil a început să o usture ochiul.. Tresar repede din cadă văzând că nu îi trece cu apa. Îmi pun un prosop scurt pe corp să mă "acopăr" . Sar repede şi o duc în sufragerie. O pun pe fotoliu şi mă duc să aduc o compresă cu apă rece. Mă aplec peste ea şi i-o aşez pe ochi. În următoarea secundă m-am trezit cu genunchii pe fotoliu şi cu buzele lipite de buzele ei. Iar mâna Isabellei era pe spatele meu care mă ţinea aproape de ea. Am ajuns să ne sărutăm senzual, french. Prosopul nu prea strâns bine se deschide de pe corpul meu. Rămăsesem complet goală peste ea. După 3 minute întregi de sărutări cu poftă îmi dă drumul.
-Du-te şi îmbracăte. Mă duc să-ti fac un mic dejun.
-O-ok. Şi reao ! M-ai păcălit! Ţip eu apoi râd în timp ce mă îndrept spre dormitor dar ca o proastă ce sunt fut o frunte în tocul uşii. "Auch.."
-Ai grijă urâto!  strigă ea și apoi începe să chicotească.
Îi scot limba şi mă duc să mă îmbrac. Decid să-mi iau o pereche de blugi scurţi şi un tricou forforeşcent portocaliu. Cu un sutien negru.
O tulesc în bucătărie unde mă așteaptă 3 felii de pâine cu nutella și o cană de cappuccino. Exact cum îmi place.
-Te iubesc! Strig la ea care era la doi paşi de mine.
-Surdo! Te auzeam!
-Numai ţipa!
-Şi eu te iubesc! Şi ok. Se strâmbă la mine şi se aşează in celălalt capăt al masei. Nu era mare deci... Mă aşez şi eu, şi incep să mănânc cu poftă. Dar mă înec când aud sunetul de la telefonul Izei. Făcuse poză. "Sâ vezi ce o fut!"
-Vacoo! Şterge-o!
-No! Eşti cute!
-Te fut, şterge-o.
-Ok şi nu.
M-am ridicat de la masă şi am început să o fugăresc prin casă. Vaca ieşise în papuci afară din apartament şi fugea pe scări."Doamne...Cere viol!" Fug şi eu după ea. "Vrei să slăbeşti de alergi aşa pe scări?Vaco!" Îmi venea să strig asta dar nu voiam să mă înjure vecinii. Aşa ca alerg... Deja o fii ajuns pe bloc nebuna. Aud un "Auch!" Şi fug îngrijorată. Când ajung la etajul al 9 lea...

Noi DouăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum