7

2.7K 365 224
                                    


Yine haftaiçi boyunca Jennie'yı aradım ama açan olmadı. Bana olan sinirinin geçmediğini düşünmüştüm daha da tuhafı bu kadar sinirlenmesi için hiçbir şey yapmamış olmam.

Hafta boyunca hiçbir suçum olmadığını bildiğim hâlde ona tonlarca sesli özür mesajı bırakmıştım. İnatla cevap vermemeye devam ediyordu. Beni en çok korkutan şeylerden biri onunla aramızdaki bağın bir gün bozulacak olmasıydı ve sanırım bu artık gerçekleşiyor.

Sınıfta birkaç kız neyim olduğu sormuştu, geçiştirmiştim. Hocalarda her zaman gülümseyen hâlinin aksine korkunçlaşmış yüz ifademden bir şeyler olduğunu anlamışlardı üstelik herkes Jennie'nin iki haftadır nerede olduğunu merak ediyor ve soruyordu. Bir yerden sonra ciddi anlamda çökmeye başlamıştım, dayanamayıp rehber öğretmene gidip durumu ona anlatmıştım. Birisinin akıl hocalığına ihtiyaç duyuyordum. Belkide benim görmediğim bir hatam vardı ve eğer bunu bilirsem bu hafta sonu aynı hatayı yapmaz ve Jennie ile aramızı eskisi gibi yapabilirdim.

Çarşamba günü çalışma odasına gidip Jennie için birkaç mektup ve komik akrostişler yazmıştım. Buluştuğumuzda hepsini ona verecektim. Onu kaybetmekten gerçekten çok korkuyordum.

En sonunda cuma günü geldi ve ben ders biter bitmez yurt odasına koşup çantamı hazırlamıştım. Tam odadan çıkmak üzereyken aklıma yazdığım mektuplar geldi ve çalışma masasının çekmecesinden mektuplarımı aldım. Mektupları almamla bu sefer tuşlu telefonum görüş alanıma girmişti. Mektupları çantanın ön gözüne koyduktan sonra telefonu alıp bir arayan olmuşmu diye kontrol etmek amaçlı güç tuşuna bastım.

7 cevapsız arama; Annem
4 cevapsız arama; Babam
3 mesaj; Annem

Annemin ve babamın beni defalarca aradığını görünce kalbim hızlı hızlı çarpmaya başladı, ters giden bir şeyler vardı. Kalbimin sıkışmasını yok sayarak annemin attığı mesajları okumak için mesaj kutusuna girdim.

12. 37 |Annem

Jisoo kızım neden telefonunu açmıyorsun?

13.47 |Annem

Jisoo çok kötü bir şey oldu buradan yazmak istemiyorum hemen ara beni.

15.45 |Annem

Jisoo, Jennie ölmüş. Aramalarımı görmezden gelmeyi bırak ve derhal eve gel.



Son mesajla kalp çarpıntım o kadar hızlandı ki sanki kafamın içinde deprem oluyormuş gibi hissediyordum. Annemin korkunç bir şaka yaptığına kendimi inandırmaya çalışıyordum ama beceremedim. Bedenim hızla yere düşmüş ve gözlerimin önü kararmıştı.





curse || jensoo ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin