8

3.5K 393 628
                                    


Yurt odasında beraber kaldığım kızlardan biri beni oda da baygın bulunca yurt görevlisine haber vermiş ve revire kaldırılmıştım. Kendime geldikten sonra ne olduğuyla ilgili sorulan onlarca soruyu cevapsız bırakıp kendimi çabucak toparlamış ve yola koyulmuştum.

Eve vardığımda etraf insanlarla doluydu. Evimizin içerisine polisler girip çıkıyordu, annemle babamı aradım bir süre. Bahçe duvarına yaslanmış ağlarken buldum ikisini. Yol boyunca kendimi her şeyin aptal bir eşek şakası ya da koca bir kabustan ibaret olduğuna inandırmıştım fakat annemle babamın ağlayan yüz ifadeleri fazlasıyla gerçekti. Kendimi o noktadan sonra tutmayı bıraktım.

"An-anne? "

"Jisoo?! " Annem babamın göğsünden kafasını kaldırıp bana koşmuştu.

"Anne, neler oldu?.."

"Jennie ölmüş. 13 gündür ölüymüş. Onu yatağının altında bulduk, çürüyordu. Koku dayanılacak gibi değildi. Sen neredeydin Jisoo? Nasıl fark etmedin?.."

Titriyordum. 2 haftadır benimle birlikte olan kimdi? Sağıma baktığımda komşularımı bahçelerinde dikilirken gördüm. Köpekleri yanlarında duruyordu. Jennie'nin, öldüğünü pis kokunun nedeni olduğunu söylediği o köpek..

İki hafta boyunca Jennie ile aramda olanları aileme ve polislere anlatmıştım. Hiç kimse Jennie'ye ne olduğunu tam olarak anlayamadı fakat babasından gelen latince notun çevirisini yaptılar. Ayrıca polisler, babasından Jennie'ye gelen hediyeyle özel olarak ilgilenmişti çünkü söylenenlere göre babası defteri bize postaladıktan sonra intihar etmiş.

Onca olaydan sonra elimizde sadece o latince kelimelerin anlamı vardı,

MORİTVM: ÖLÜM
SALVTMVS: SELAMLAMAK
TREVI: HAYAT
AVE VERSVS CRİSTVS: MESİH'İN KARŞITINI ÇAĞIRMAK
REFLEXVN: YANSIMA
DEXTRVNI LENTENVM: 13 GÜNÜN ARDINDAN BİR UYANIŞ
AVE SATANI: ŞEYTANI ÇAĞIRMAK

Bu bir kara büyüydü. Polislerin araştırdığı kadarıyla bunu ölmek isteyen insanlar kullanıyor. Bu kelimelerle şeytanla iletişime geçip ona ruhlarını sunuyorlar.. ve kelimeleri söyledikten sonra yavaşça güçsüzleşip ölüyorlar. 13 gün boyunca kelimeleri söyleyen kişiyi görürsün ama bu sadece yansımadır. Bir hayalet, 13. günün sonunda bu hayalet tamamen yok olur.

Polisleri en çok şaşırtan şey ikimizde okumamıza rağmen sadece Jennie'nin ölmesiydi. Aslında cevap basitti. Kelimeleri yanlış telaffuz etmek benim hayatımı kurtarmıştı.

Polisler katil babanın karısı öldürdükten sonra neden kızını lanetleyerek öldürmek istediğini anlamayamadılar. Ya da bu laneti nereden bulduğunu.

Bu olayın üzerinden seneler geçti, ben büyüdüm ve yetişkin, iş sahibi bir kadın oldum. Fakat ne Jennie'yi, ne birlikteyken biriktirdiğimiz onca güzel anıyı ne de öldükten sonra benimle 13 gün boyunca konuşan hayaletini unutamadım. Geçen zaman hikayenin dekoruydu sadece, yaşananlar her zaman taze kalıyordu. Ve bu hikayede asla değişmeyecek bir şey varsa da bu da Jennie'nin benim için ne kadar değerli olduğu ve onu asla unutmayacağımdı.





Bu kurgumuzda böyle bitti. Gecenin bir yarısında yazıp atıyorum finali artık sabah okursunuz siz. Ben yazarken eğlendim umarım siz de sevmişsinizdir. <3 vsoo sevenler profilimde ki vsoo kurgularına koşabilir✌️✨ Sevgiyle kalın bir de Jennie gibi bilmediğiniz her boku okumayın, çav çav!!!






curse || jensoo ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin