Reggel amint felkeltem elhagytam a gyengélkedőt mert szörnyen unalmas volt ez a 2 nap, jó nyílvan Malfoy feldobta egy kicsit, de azt a kirohanását nem nagyon értettem. Lehet elutasító számára ha valaki ugyan ahhoz a nemhez vonzódik.
Ma nincsen tanítás, ezért bepótolhatom azt a 2 nap edzésem.
Gyorsan elmentem reggelizni, ahol végig éreztem magamon egy szürke szempárt. Eléggé zavarbaejtő tudott lenni Malfoy de próbáltam fedni.
Már a pályán voltam és keresgéltem a cikeszt, hogy hova tűnhetett, mikor valaki felbukkant mellettem zöld mezbe.
-Nahát Malfoy..mit keresel itt?-kérdeztem a lehető leglazábban.
-Fogd be Potter edzeni jöttem, hogy legközelebb leverjelek!- jelentette ki gúnyosan
-Mintha lenne esélyed- folytattam a piszkálódást.
-Jó akkor fogadjunk!- jelentette ki, mire én egy 180°-os kanyart vettem, hogy a szemébe nézhessek.
-M-Milyen fogadás??-kérdeztem értetlenül.
-Ha én kapom el a cikeszt, akkor egy hétig te leszel a személyes szolgám!- jelentette ki hatalmas mosollyal a szájan
-Malfoy, nem gondolod, hogy ez egy kicsit túlzás?- kérdeztem, mert nem vagyok semmiféle szolga vagy csicska senkinek!
-Ugyan Potter, kell valami amiért érdemes elkapnom a cikeszt szóval, ha te nyersz akkor mi lesz?- érdeklődött.
-Jó, ha én elkapom akkor meg te egy hétig a Griffendélesekkel fogsz lenni minden szabadidődben! Talán tanulsz egy kis jómodort!- húztam ki magam.
-Na hát akkor muszáj lesz nyernem mert, azokkal nem leszek én egy napot sem, nem hogy egy hetet!- jelentette ki szárazan.- na akkor kezdjük!
Majd abban a pillanatban faképnél hagyott, és a cikesz után kezdett kutatni a szemével.
-végülis akárki nyer, lehetek Harry közelében , szóval én jól járok, de azért ha a szolgám lenne sokkal érdekesebb lenne-gondoltam magamban majd hírtelen minden perverz gondolatot száműztettem a fejemből, mivel észrevettem a cikeszt. Egyből utána eredtem ahogy Harry is, 2 percig mentünk a cikesz után de megint eltűnt, így Potterel egymással szembe kutattuk a cikeszt.
Majd eszembejutott egy eléggé Mardekáros terv. Hiszen ha a fiúkhoz vonzódit Potter, akkor zavarba hozhatom, hogy eltudjam kapni a cikeszt.
-Potter,.ilyenkor olyan helyes vagy-kezdtem de komolyan is gondoltam a dolgot.
-Hogy mi??- látszott ahogy Harry lefagy és értetlenkedik, hátha rosszul hallotta.
-Annyira beindítasz mikor játszol!- jelentettem ki, na jó ebből majd, hogy magyarázom ki magam...
-Malfoy... te mit?- Harry megint elakadt mert nem tudta mit mondjon..
-Olyan aranyos vagy mikor zavarban vagy- folytattam nagy mosollyal a számon, de megláttam Harry mögött a cikeszt, ezért a lehető leggyorsabban elindultam..
Lassan Harry is észbekapott és eléggé idegesnek tűnt a kis tervem miatt, mivel már teljesen mellettem volt, de én még mindig közelebb voltam a cikeszhez, amikor kinyújtottam a kezem Harry nekem jött és lezuhantunk egymásba összegabalyodva.
Nem láttam mas megoldást. Nem nyerhet Malfoy. Az a kis szemét zavarba hozott, hogy ő nyerjen. Muszáj volt neki mennem. Lezuhantunk majd mikor kinyitottam a szemem alattam lévő Mardekáros gúnyosan felnevetett.
-Hát Potter lassú vagy.- majd felnyújtotta a cikeszt.
-Csalsz...-vertem le neki durcásan a hisztit majd leszállva róla elkezdtem toporzékolni.
-A Kis Túlélő de durcás kedvében van!- gúnyolódott tovább.
-Így nem éri Malfoy, CSALÓ VAGY- jelentettem ki.
-Ugyan Potter, te is tudod, hogy ez nem csalás, csak elterelő hadművelet!- jelentette ki büszkén majd a vállamhoz ért és magához húzott- most hozz Malfoy mesternek egy kis vizet!-mosolygott gúnyosan.
-Ó azonnal- majd mintha véletlen de belkönyököltem a hasába- megérdemelted..
-Potter... most azt csinálod amit én mondok, és ha nem viselkedsz megleszel büntetve- ettől a mondattól beindultam, miért kell így hízelegnie a Mardekárosnak?
-Nesze- odadobtam a fél literes vizet neki.
-Na ennyivel nem úszhatod meg szóval arra gondoltam...-mosolyodott el, ami nem jelenthet jót.
-NEM AKAROK SEMMIT SE CSINÁLNI NEM AKAROK CSELÉD LENNI- kezdtem siránkozni neki hisztizve. De arra nem számítottam, hogy magához húz és mint egy kutyának megpaskolta a fejem.
-Ugyan Potter élvezni fogod! A büntetésed pedig... a Mardekárosoknál kell töltened a mai napot reggelig!-jelentette ki. Na nem nem nem ilyet nem játszunk.... a hisztim se vált be maradt a boci szem.
Így hát szomorú szemekkel néztem Malfoy szürke íriszeire. Látszott rajta, hogy tetszett a látvány, de nem adta be a derekát.
-Nem Potter, nem úszod meg, na gyere megyünk a Mardekárosokhoz!!-jelentette ki még boldogabban. Soha többé nem fogadok Malfoyal...
Olyan cuki Potter ahogy hisztizik, a boci szemeknél éreztem, hogy elengedem az álcám és szerintem észre is vette hogy nagyon aranyosnak találom ezt, de nem érdekel, tényleg így gondoltam!
YOU ARE READING
Kell nekem... (DRARRY)
Fanfiction6-ik évüket járják a roxfortba Harry-ék, mikor elkezd sóvárogni Malfoy után... ő se tudja miért, de boldog volt a közelében még ha a Mardekáros beszólt is neki (egy kis spoiler nem árt)