A 2 fiú épp hogy becsúszott első órájára. Harry odament barátaihoz, de még mindig el volt pirulva. Draconak sikerült felvenni a Malfoy féle álarcát ezért semmi nem látszott rajta.
Mi van ha a Mardekáros érez irántam valamit... áhh biztos csak vágyai vannak valaki felől és rajtam éli ki, de nem bánom, legalább ezt az egy hetet élvezhetem. Várj mi? Nekem tényleg ennyire bejön a szőke? Beszélni szeretnék erről valakinek... Hermione, talán ő megért, majd óra után elvonulunk.
Az óra hamar eltelt Harry számára és a Griffendéles lányt csak úgy húzta maga után.
-Harry mi bajod van?- rántotta ki a kezét a fiú szorításából.
-Beszélhetnénk?- kérdezte Harry kicsit félve a reakciótól amit kapni fog.
-Miről lenne szó?- értetlenkedett a lány.
-Szóval.... szerintem...
-Óh nyögd már ki Harry!!
-Szerintem én meleg vagyok..-csúszott ki minden a sebhelyes száján.
-Értem... de gondolom erre úgy jöttél rá, hogy valaki megtetszett. Ki az?- nézett a fiúra kicsit perverz mosollyal.
-M-Malfoy...-pirult el Harry.
-MII? Az a görény. Harry hibát kövstsz el. Tudod milyen szemét tud lenni. Összefog törni!!-akadt ki a lány.
-De... én szeretem..
-Végülis amióta láttalak titeket együtt edzeni mintha kicserélték volna Malfoyt talán sikerülhet őt jó útra téríteni.
-Lehet...Vége lett az összes órának, Harry lemaradt mert még babrált a könyveivel, majd elindult a folyosón ami már üres volt. Hirtelen egy kéz berántotta az egyik terembe és nekilökték a falnak.
-Üdv Potter- húzta gúnyos mosolyra a száját a Mardekáros.
-Óh szóval megint Potter?-csalódott volt Harry .
-Harry kedvesem..- folytatta Malfoy majd mégközelebb préselte magát a Kis Túlélőhöz.
-Kedvesem? Ez nem túl nyálas?- Harry zavarában csak ezt tudta kinyögni.
-Ugyan Harry.. te is lehetsz nyálas!- majd a Mardekáros megnyalta a fekete hajú száját.
-Mit csinálsz?- fekete hajú nem értette a Mardekáros szándékát. A szőke egészen közel hajolt hozzá.
-Kiélem rajtad a vágyaim.-suttogta.Aha szóval igazam volt, Draconak van valaki aki tetszik. Rajtam csak a vágyait éli ki. Egészen fájdalmas tud lenni ez az érzés.
-Mi a baj Harry?- nézett mélyen a zöld íriszekbe.
-Nem vagyok holmi játék...-mondta csalódottan.
-De viszont a szolgám vagy, engedelmeskedned kell!-Malfoy nem értette, hogy miért szomorú Harry hiszen most mondta azt, hogy kiéli rajta a vágyait vagyis szereti őt és kell neki. De a fekete hajúnak teljesen máshogy jött ez le.Potternek gombóc volt a torkán mivel maró féltékenység kezdte átjárni a testét. Kimászott a Mardekáros szorításából és felrohant a Griffendél toronyba.
Ennek meg mi baja? Talán tetszik neki valaki és nem akar velem lenni? Basszus most esett le amit a gyengélkedőn mondott.. tehát igaz, hogy a Kis Túlélőnek elnyerték a szivét..
Mind a ketten elmentek a saját klubb helyiségükbe.
Harryt mikör beengedte a dáma berontott a szobájába és a látványtól lefagyott. Hermione Ron ölében van és egészen kócosan festett. Igen az eredetibbnél is kócosabban.
-Boccs nem akartam zavarni..-majd kimentem. Nem hittem volna, hogy egy ilyet eltitkolnak előlem... Én is elmondtam az érzéseimet Hermione-nek, ő mégse.
Lementem a tópartra ahol elsőnek láttam sírni Dracot. Na most rajtam volt a sor. Értelmetlen zokogásba kezdtem. Igazából ha valaki megkérdezi miért sírok, akkor nem tudom mit válaszolnék. Talán azt, hogy Draconak csak egy játék vagyok, vagy azt, hogy a barátaim eltitkolták előlem a kapcsolatukat.
Egy 20 perces sírás után összeszedtem magam és gondoltam elütöm az időt azzal, hogy a tavat bámulom, de amikor felnéztem valaki ült előttem kétségbeesve. Nem tudta mit kéne csináljon, és ez nagyon is rá volt írva az arcára.
-Mit akarsz Draco?-a fekete hajú minden bátorságát összeszedte és letörölte a könnyeit.
-Kérdezni szerettem volna valamit, követtelek.. nem tudtam, hogy kivagy akadva, fogalmam sincs kit kéne tennem ilyenkor- mondta zavartában.
-Tehát egész végig itt voltál... kínos
-Ugyan Harry én is sírtam már előtted 2x is.
-Mondjuk igaz... na de mit akartál kérdezni?
-Ki az aki tetszik neked? Mond el őszintén!
-Mit érdekel az téged? Hisz neked is van valaki aki tetszik csak rajtam éled ki vágyaidat!-Harry megint szomorú lett ebbe belegondolva.
-Mivan?- értetlenkedett a Mardekáros.
-Jól hallottad.- zárta le gyorsan.
-Potter szerintem te valamit nagyon félreérthettél!
-Ugyan mit?
-Például azt, hogy én azon élem ki a vágyaimat aki tetszik nekem! Azért mondtam azt, mert régóta akarlak Harry... nem mintha nem látszódott volna rajtam eddig is eléggé, úgy sóvárogtam utánad mint egy kutya!- nem tudta Malfoy, hogy most mire számítson.
-Draco... tetszem neked?- próbálta feldolgozni a másik.
-Nem hogy tetszel Harry... megbolondulok érted! Ezért rántottalak be a terembe de te felreértetted és ott hagytál!- a Mardekáros egyre jobban zavarba jött, de úgy volt ha most nem akkor soha.-Szóval most, hogy én kiöntöttem a lelkem, te jössz! Ki az a szerencsés?Draco a mondat után egyből ajkain a másik ajkait érezte amitől megszeppent, de utána visszacsókolta.
A Mardekáros óvatosan hátradöntötte a Griffendélest a fűbe, ajkaik el se váltak. Közben egyre vadabb csókokkal ajándékozták meg a másikat. Draco a nyakára tért a fekete hajúnak, és elkezdte csókolgatni és kiszívni. Harry halkan felszisszentett, közben benyúlt Draco pólója alá. Hormonjai cselekedtek, már épp készült volna lehúzni pólóját a szőkének, de azonban megállította.
-Nem lehet Harry...
-Ugyan miért nem, talán nem akarod?- majd kezei lecsúszott a Mardekáros ágyékához és már érezte is a merevedést.
-Ugyan... jobban akarom mint te, de nem akarom, hogy elhamarkodd a döntést. Lehet megbánnád- még ő is csalódott volt, de komolyan gondolta.
-De én kívánlak Draco!!-nyüszített Harry kínjában.
-Nagyon elragadtató a szenvedésed, de én komolyan beszélek!-mondta kedvesen a szőke.Nem sokkal később bementek majd elváltak útjaik, ami egy búcsúcsókhoz vezetett.
-Szia Harry-kacsintott perverzen a szőke.
-Szia Draco-a fekete hajú csalódott volt, mert nagyon akarta Dracot.Talán Harryvel bebizonyíthatom apámnak, hogy van akinek fontos vagyok. Nem kihasználom Harryt, mert tényleg így érzek iránta, amit elmondtam neki!
Majd a Mardekáros és a Griffendéles is a fürdőjébe vette az irányt, hogy kielégítse magát.
KAMU SEDANG MEMBACA
Kell nekem... (DRARRY)
Fiksi Penggemar6-ik évüket járják a roxfortba Harry-ék, mikor elkezd sóvárogni Malfoy után... ő se tudja miért, de boldog volt a közelében még ha a Mardekáros beszólt is neki (egy kis spoiler nem árt)