Bújkálás

1.1K 44 7
                                    

Ez az álom után nem tudnék a szemébe nézni Draconak. Jobb ha ma már nem is megyek sehova hanem itt maradok a szobámban.

Már 18 óra volt. Most kezdődik a vacsora. Eléggé éhes vagyok, talán beosonok a konyhába.

Sikerült a nagytermet elkerülni. Már nincs messze a konyha....

-Potter!

Baszki...

-Potter állj meg!

Visszavonulás, futnom kell.

-Állj már meg!

Futottam ahogy tudtam, de megbotlottam a taláromban. Draco kihasználva ezt a pillanatot lefogta a kezem és az ágyékomra ült, hogy ne tudjak elmenni. Abban a pillajatban elnéztem, hogy nehogy bevillanjon az a beteg álom.

-Mit akarsz Malfoy?

-Nem emlékszel? A szolgám vagy egy hétig, és ha így elkerülsz akkor nem tudom kiélvezni!

-Nem is kerüllek!

-Akkor miért futottál el?-nézett rám értetlenül

-Nem akarok beszélni róla..-lehunytam a szemem, rossz ötlet volt. Egyből bevillant egy kép az álmomból. Rák vörös lehetek most. Szerintem észre is vette mivel gúnyos mosolyra húzta a száját.

-Harry... nekem elmondhatod!-hajolt hozzám.. túl közel.

-Neeeeeeem!!

-Hát akkor...- vette fel ujra a tisztességes távolságot.- megparancsolom, hogy mondd el!

Harry segítségkérő pillantásokat vetett, de rájött, hogy üres az egész folyosó hisz vacsoráznak.

Draco túl erősen szorít nem tudok elmenekülni...

-Potter!! Mondd már!!!

-Jó!! Hülyeséget álmodtam...

-Milyen hülyeséget?

-Veled kapcsolatban....

-Mesélj!- majd kényelembe helyezte magát rajtam.

-Hát hogy mi.... tudod...

-Sexeltünk?-nézett rám gúnyosan.

-Fogd be!!

-Tehát tényleg ilyenekről álmodik a Kis Túlélő... megtiszteltető! Csak nehogy a valóságban is megtörténjen-kacsintott.

-Ne aggódj Malfoy nem fog!- épp hogy egy pillanatra enegedett el, de ez a mondat után megint lefogta a csuklóm.

-Óh tényleg Potter?

-I-igen

A száját erőszakosan az enyémhez nyomta, én meg viszonoztam egyből. Nem sokkal később elváltak ajkain és rám nézett.

-Mégis viszonoztad...- a gúnyos mosoly teljesen ráfagyott az arcára, így ballagott be a Nagyterembe.

Én a földön még mindig lefagyva csak bámultam hűlt helyét.

A konyhából sikeresen elhoztam 3 db szendvicset. Már a szobámba fogyasztom még mindig rák vörösen.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 02, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Kell nekem... (DRARRY)Where stories live. Discover now