Zobudil som sa na gauči. Bol som celí dolámani. Upratal som popkorn ktorý bol rozhádzané celí pri gauči. Potom som si spomenul čo sa vlastne včera stalo. Bol som z toho zmätení. Veď ma pozná iba jeden deň a on ma bozká. To.. to je vrchol. Ale jeho pery boli tak mäkké a tak sladké. Ako sa to vlastne volal? Ra.. Ralf. Nie to je smiešne meno. Raba.. Rabastan. Áno to je jeho meno. Ale či. Mal veľmi jedinečné priezvisko. Sirius s remusom hovorili že sa vrátia až o dva týždne fakt neviem čo tu budem sám robiť. Asi mu zajtra zavolám. Možno dnes. Bolo už 5 hodín po obede a ja sa maximálne nudím. Ja neviem. Mám mu zavolať nemám? Pozeral som na mobil a rozmýšľal som. Už som vytáčal číslo no niekto mi skôr zavolal než som mu stihol zavolať. Zdvihol som mobil a ozval sa z druhej strany ten chlap zo včera. Aká to náhoda. "Ahoj" prepáč za ten včerajšok ja neviem čo to do mňa vošlo." Stíchol som. "Chcem sa ti nejak ospravedlniť. Čo tak na večeru dnes o šiestej." "V poriadku jasné tak o šiestej. A kde presné?" "Povedz mi adresu prídem pre teba" povedal som mu svoju adresu a išiel som sa už obliecť bolo už pol šiestej. Potom som upratal obivačku s kuchyňou. Keď som skončil tak mi zazvonil zvonček pri dverách. Pozrel som sa na hodiny a bolo už šesť hodín. Otvoril som dvere a zobral som si bundu obul sa a išli sme už do reštaurácie. Keď sme tam prišli tak som pozeral s úžasom v očiach. Bolo to tu nádherné. Sadli sme si za stôl a čakali kým nám donesú lístok s menu. Vyvalil som oči na ten lístok a potom som sa pozrel na toho chlapa. "Ste sa zbláznili? To je strešné drahé" "prosím tikaj mi. A áno ja viem je to najluxusnejšia reštaurácia v meste. Mám dosť peňazí objednaj si čo chceš." Pozrel som sa čo tu majú najlacnejšie a objednal si to. Po jedle nám priniesli ešte dezert ktorý vybral Rabastan keď mu mám teda tikať. "Bola to veľmi dobrá večera. Naozaj ďakujem." "V poriadku. Odprevadim ťa domov." Postavili sme sa a išli sme do auta. boli sme už pred mojim domom. " Rád by som ťa zajtra pozval zas niekam von. Čo tak na zmrzlinu a potom do parku?" "Dobrý nápad. Aj tak neviem čo budem zajtra robiť. Asi sa iba nudiť. Čiže súhlasím." "Dobre takže o piatej po obede?" "Dobre tak dobrú noc" otvoril som dvere na aute a zatvoril ich. Žaloval som mu on odišiel a ja som išiel pri vchodové dvere a odomkol ich. Vliezol do vnútra a zamkol. Vyzliekol si veci umil sa a hodil sa na posteľ. Po nejakom čase zaspal.