mafiáni 5

105 7 0
                                    

Keď som sa prebudil tak tu už boss nebol. Postavil som sa z postele a otvoril dvere z izby. Išiel som hľadať kúpeľňu. Otvoril som prvé dver tam bol mali čajový salónik. Druhé dvere boli zamknuté a v tretích bola knižnica. Otvoril som preposledne a tam bola kancelária a boss ktorí sedel za stolom. Pozrel sa na mňa a obhliadol si ma. Prečo ma tak skúma. Pozrel som sa na nohy a potom mi to došlo. Mal som iba trenky, dlhú košeľu a obviazane rany. Začervenal som sa a stále som sa pozeral nohy. Bolo mi to trápne. Chcel sa k ísť preč no v tom mi to o zabránilo pevné objatia okolo pása. Otočil som sa k nemu. "Čo si hľadal" prerušil to trápne ticho. "K-kupelnu pane" "prosím tykaj mi. Som Tom" zobral si do dvoch prstov moju bradu a pozerali sme si zároveň do očí. Sú tak pekne tmavé. Zas ten divní pocit v brušku. V ten moment som si spomenul na včerajší večer keď spal pri mne. Tu jemnú pusu. "Kúpeľňa je o dve dvere ďalej." Pustil ma. "Potom sa choď prezliecť a pôjdeme raňajkovať." Vyšiel som z dverí a rýchlo som ich zavrel. A utekal s kúpeľňa a zamkol som sa tam. Zosunul som sa dole po dverách a dal si hlavu na kolená. Je mi pri ňom tak pekne tak bezpečné. Ja.. ja ho asi milujem. Ja mám 19 a on 25 plus je boss. Jak.. jak by ma on mohol milovať? Umil som sa a prezliekol do veci čo mi doniesol komorník. Počkal na mňa kím sa oblečiem a zvedie ma do jedálne. V jedálni som nevedel kam si sadnúť, tak som stál. Keď prišiel Tom sadol si na samotní koniec dlhého stola. Potom ukázal na miesto vedľa neho. Sadol som si tam a čakali sme na jedlo. Keď už ho konečne doniesli tak sme začali jesť. "Rabastnovi som vcera všetko vysvetlil. Dúfam že to pochopil a nebude už taký hajzel." Povedal Tom a ostal som zaskočení. Na neho som úplne zabudol. Vytiekla mi slza a potom ďalšia a ďalšia. Cítil som sa ako lacná štetka. Tak včera ma znásilnil henten debil a ja sa tu zamilujem do bossa ktorý má toľko peňazí že si môže každý deň objednať nejakú štetku. Postavil som sa zo stoličky. "Idem von na vzduch" povedal som a išiel som pomalí z miestnosti a potom keď som bol ďaleko od jedálne tak som sa rozbehol a rozplakal sa. Poslednej dobe keď odišla mama tak som moc precitliveni. Miloval som matku. A teraz je preč. Dobehol som ku veľkej vrbe kde som si sadol a spieval pieseň ktorú mi mama spievavala. Po nejakej dobe som zaspal.

MafiániWhere stories live. Discover now