mafiáni 4.

137 7 1
                                    

Keď sa otvorili dvere bol som tej najštastnejší človek. V tich dverách stál boss. Keď sa na mňa pozrel a videl že mám niečo s nohou, som holi a plačem tak sa pozrel na Rabastana. "Čo to má znamenať?!" "Šéfe len sme si užili nič viac nič menej." "Z..znásilnil s..si ma" povedal som po tichu. Boss mu dal pestačkou do nosa a vypol ho. Prišiel ku mňe a zobral si ma na ruky ako princeznú. Ja som bol uplakaní a bolelo ma celé telo. Dal som si ruky okolo jeho krku a niesol ma do auta. Bol somnou vzadu a svojmu šoférovi povedal nech hodí toho kretena do kufru. Potom ako sme boli v aute tak som bossovi zaspal na rameni. Zobudil som sa na nočnú moru. Bola o matke ako ju zabili. "Kľud, to nič. Iba nočná mora. Kľud" bol som v objatí nejakéj osoby a utišovali má jeho slová. Odtiahol sa odomňa a ja som mu mohol vidieť do tváre. Bol to boss. Pohladkal má po líci a zapozerali sme sa na seba. Mal som v brušku divní pocit. To napínavé ticho prerušil boss. "Volal som tvojmu otcovi že si v poriadku, že sa nemusí báť. A že tu nejakú dobu ostaneš. Zobral som ti nejaké veci." Odtiahol sa, mal som pocit že celí ten čas som nedíchal. "Prespí sa ešte." keď odchádzal chytil som ho za rukáv. "Prosím nechoď." Cítil som sa pri ňom bezpečné. Povzdychol si a ľahol si ku mňe. Pozerali sme sa na seba ale potom prišla na mňa únava tak som zatial zavrel očí. Cítil som jeho dych bližšie mojej tváre a potom som ucítil jeho pery na mojich perách. Iba sa dotkli a ja som s myšlienkami na tú pusu zaspal.

MafiániWhere stories live. Discover now