Ráno som sa zobudil na zvonček pri dverách. Vstal som z postele a išiel sa pozrieť kto sa opovažuje ma budiť. Pozrel som sa cez kukátko a stál tam siri s remusom. Otvoril som im nech idú ďalej. Keď vošli opítal som sa ich "chcete kávu alebo čaj" "dáme si čaj" začal som variť vodu a dával som do pohárov čaj s citrónom a medom. "Harry dnes musíme ísť s remusom za albusom. Pôjdeš s nami či tu ostaneš?" "Ostanem tu a ešte sa tu popozeram po meste." "Dobre teda" asi po pol hodine sa rozprávania a pitia čaju sa rozhodli že už pôjdu. Ja som sa obliekol do veci čo mám do mesta. A išiel sa poprechádzať. Bola tu mala kaviareň tak som do nej išiel a objednal si kávu zo zákuskom. Zjedol som zákusok a pomalí som dopíjal kávu. No keď som to dopíl sadol si predomnou nejaký muž. "Ahoj. Čakáš na niekoho?" "Nie. Práve som dopíl kávu" som mu naznačil že som dopíl kávu a že mám v pláne zaplatiť. "Tak si daj ešte jednu somnou" povzdychol som si a prijal jeho ponuku. Objednal nám kávu a začal somnou flirtovať. "Povedz mi niečo o sebe." "Presťahoval som sa pred nedávno s mojimi krstnými." "Dobre. Ukážem ti teda mesto poriadne" prial som to lebo aj tak by som tu asi sám zablúdil. Vypýtal si účtenku aj moju a zaplatil to. "to nemusíte robiť ja si to zaplatím." "To je v poriadku mám dosť peňazí. A takému peknému chalanovi spravím drobnú láskavosť." Zaplatil to a otvoril mi dvere ako praví džentlmen. Po nejakom čase sme skončili na pláži. Prechádzali sme sa tam. No to by som nebol ja keby som nazakopol nespadol a u toho nezhodil toho muža. Spadol na mňa čiže mal aspoň ľahké pristátie. Oprel sa o ruky pri mojej hlave. Jednu ruku zdvihol a pohladkal ma po líci. Zapozeral som sa mu do hlbokých tmavých oči. No to čo spravím má zaskočilo. On..on má pobozkal. Zhodil som ho zo seba. "M..musím ísť." Prečo to spravil? Keď som bol na odchode tak ma chytil za ruku a pritiahol si ma k sebe. "Prepáč." Po tich slovách ma pustil a dal mi do vrecka nejaký papierik. Potom odišiel. Ja som tam ešte ostal stáť ako stĺp. Potom som vytiahol papier z vrecka a bolo tam jeho číslo na mobil. Po nejakom čase som sa rozhodol ísť domov. Už bol večer. Tak som si spravil popkorn a pustil si film. Pri filme som zaspal.