Mafiáni 3. 16+

149 6 0
                                    

Zobudil som sa, pozrel som sa na mobil koľko je hodín. Keď som videl čas a dátum tak ma skoro porazilo. Spal som dva dni. Posadil som sa a zistil som že som ležal na gauči a nie na zemi a že mám zaviazanu nohu. Zobral som zo stolika svoju loveckú diku a postavil sa. Keď som tak spravil padal som na zem z tej bolestí. Ale chytili ma nejaké pevné ruky. Nikto o tomto mieste nevie krista. Tak ako by sa sem dostal? "Mal by si ešte ležať. Tu guľku si si síce vytiahol ale strašne si si to rozripal a ešte furt máš v sebe tú tekutinu z tej guľky" ten hlas odniekal poznám. Otočil som sa na neho a skoro som zinfarktoval. "Čo tu Krista chceš?! A ako si sa sem dostal?!" "Ale no tak Draco. Tvoj otec ťa hľadá a šéf ešte nevie že si tu. Tak prečo to nevyužiť?" Dotkol sa má stehná kde mám ranu "Daj mi pokoj! Nechytaj sa má!" Zmačkol mi ranu a ja som zaknučal od bolesťi. "Len knuč ako dobrý psík" "p.. prestaň. Zabijem ťa ty pervezni hajzel" "Draco Draco Draco. Mal bi si prestať nadávať" zmačkol mi znova to stehno a mne vyšli slzy z očí. Obväz som mal celí zakrvavený. Zhodil má na veľký gauč čo som mal na základné. Jednou rukou mi chytil ruky nad hlavou a druhou rukou mi zašiel do džínsy Vyzliekol mi tričko a začal ma dravo bozkávať a strkať jazyk do úst. Potom sa presunú na krk a z krku na hrudník. Potom mi vyzliekol džínsy a strčil mi prst do riti. Po chvíľke tam strčil ďalší a ďalší. Po nejakom čase ich zo mňa vytiahol "prosím nerob to" "uvoľní sa" potom mi tam nenylisrdne strčil svoj penis. Nebolelo to tak ako by to malo bolieť pretože si ma pripravil ale furt to bolelo. Vikrikol som od bolestí. Dal si ma na štyri a strkal do mňa ten svoj veľký penis. Asi mu to nestačilo ale začal ma biť po riti. Štipala má z toho cela riť. Po nejakej dobe som sa spravil spoločne s ním. A ľahol si vedľa mňa. Ja som plakal nie len od bolestí ale aj kvôli tomu že som bol znásilnení osobou ktorú som mal rád ako svoju rodinu. Keď som sa pohol tak ma všetko bolelo. Vyrazili sa dvere a v nich stál môj záchranca. Síce neskoro ale furt lepšie ako ďalšie kolo s tím hajzlom.

MafiániWhere stories live. Discover now