Balım doğalı 6 ay olmuştu. Çok tatlıydı bebeğim. Böyle kalbim sanki 2 parçaymış bir parçasını Kuzey bir parçasını ise Balım doldurmuş gibi hissediyordum. Kuzeyin getirdiği ballı sütü içerken bir yandan da balım la ilgilenmesini izliyordum. Çok tatlılardı onları yememek için zor duruyordum. Telefonumu çıkarıp fotoğraflarını çektiğimde instagrama attım.
Kuzeybarkın ve 925 diğer beğendi
Gecebarkıın:Sizi çok seviyorum :)Yorumlar
Kuzeybarkın: Sizi çok seviyorum :)Nisabarkın: Allahım yerim siziiii
Çisemergün: Yaaaa minnoşum benim
Sarpaydın: Balım başkan beee
Nerminsoylu: Ananesinin balıııı
Sedefbarkıın: Babannesinin kuzusuu
Yorumlar sınırlandırılmıştır.
Telefonumu kapatıp bebeklerimin yanına gittim.
Gece : Napıyomuş benim bebeklerim
Kuzey: Yemeğini yedi annesi şimdi uyku vaktiii
Dediğinde yanağına kocaman bir öpücük bıraktım. Yüzüme gelen minik elle Balım a baktım. Babasını kıskanmıştı.
Kuzey : Bebeğim sen beni mi kıskandın yerim ama ben seni
Deyip Balım ı öpmeye başladığında kollarımı birbirine bağlayıp somurttum.
Kuzey : Aaa birileri kıskanmış bizi kızım
Gece : Ne kıskancam ya sizi
Kuzey : E peki o zaman ben gidip kızımı uyutucam
Gece : Peki
Saçma geliyo olabilirdi ama napabilirim kıskanıyorum. Düşünceleri kafamdan atıp yemek yapmak için mutfağa gittim. Makarna ve tavuk yapcaktım. Tavukları yıkayıp doğradıktan sonra pişmesi için ocağa koydum. Makarna suyunu da koyduktan sonra salata yapmak için malzemeleri yıkadım. İlk olarak salatalık ve domatesi doğramaya başladım. Belime sarılan kollar ile irkilsemde Kuzey olduğunu anlayıp trip moduna geçtim.
Kuzey : Napıyosun bebeğim
Gece : Halay çekiyorum Kuzey
Dediğimde kahkaha attı.
Gece : Uyudu mu KIZIN bilerek kızın kelimesini vurgulamıştım.
Tekrar güldüğünde sinirle arkamı döndüm.
Gece : Bana bak Kuzey gülme valla şu domatesler gibi ezip ezip öyle doğrarım seni seni kıskandığımı falan düşünüyorsan yanılıyorsun yani kendi kızımdan seni kısakancak halim yok çok saç-
Dudaklarıma gelen yumuşak hisle bütün hücrelerim titredi. Yavaşça öpüşüne karşılık vermeye başladığımda dudağımın üstünden gülümsedi. Son kez öpüp ayrıldığında konuşmaya devam ettim.
Gece : Çok saçma kendi kızımdan seni niye kıskanayım ki ben
Kuzey: Allahım sussun diye kızı öpüyoruz o cümlesine devam ediyo.
Gece : Beğenmiyorsan başka kapıya
Kuzey: Beğeniyorum ya alla alla konuş sürekli bende seni öperek susturayım sonra sen bidaha konuş ben seni bi daha öpeyim.
Dediğinde tekrar dudaklarıma yöneliyordu ki yukarıdan Balım ın ağlama sesi geldi.
Kuzey : E ben bi gideyim o zaman
Gece : Hıı git sen bi
Dediğimde öpücük atıp Balım ın yanına gitti.