Yüzüme vuran güneş ışığı ile birlikte gözlerimi açtım. Ara tatile girmiştik ve son olaydan bu zamana kadar yani yaklaşık 1 aydır kuzeyle konuşmamıştık. Onu kendimden soğutabilmişmiydim emin değildim. Yüzümü yıkayıp mutfağa geçtiğimde kahvaltının çoktan hazır olduğunu fark ettim. Meryem sultanı kocaman öpüp masaya oturdum.
+ Oy oy sultanım benim için börek yapmış. Yerim ben seni
- Deli kız ye bakalım böreğini
Dediğinde ona uzaktan öpücük atıp böreği yemeye başladım. Telefonum çaldığında aramayı reddedip yemeğime kaldığım yerden devam ettim. Bu sefer de ananemin telefonu çaldığında gidip açtı. Bir süre karşı tarafı dinledikten sonra telefonu kapatıp yanıma geldi.
- Kızım bugün annenlerin mahkemesi varmış. İstersen seninde gitmeni istiyorlarmış.
+ İstemiyorum anane. Boşansınlar rahatlarlar belki.
- Peki kızım sen bilirsin.
Kahvaltımız bittiğinde sofrayı toparladıktan sonra içeri geçip hint dizisi izlemeye başladık. O değil de fena sarıyordu bu diziler de. Telefonuma mesaj geldiğinde hemen açıp baktım.
Burak: Gece konuşabilir miyiz biraz
Gece :?
Burak : Sana anlatmam gereken şeyler var
Gece : Uzatma Burak söyle işte
Burak: Burdan olmaz yüz yüze söylemem lazım
Burak : Nerdesin yanına geleyim
Gece : Gelme yanıma falan
Gece : Parkta buluşuruz
Burak : Tamam o zaman görüşürüz
Bu salak ne bokuna hala bana yazıyordu ki. Ne konuşacağını merak ettiğim için gidip üzerimi değiştirdim.
+ Meryem sultan ben çıkıyorum istediğin bişey var mı
- Yok kızım çok geç kalma
+ Tamamdır sen merak etme hadi öptüüm
Deyip evden çıktım. Eshota binip parkın yakınlarında indim. Burak en son konuştuğumuz bankta oturuyordu. Yanına gittiğimde konuşmaya başladı
Burak : Gece bak biliyorum seni çok üzdüm. Ama ben sonradan anladım. Seninle sevgili olduğum sürede ben seni gerçekten sevmişim. Biliyorum bana çok sinirlisin anlıyorum da, ama seni gerçekten çok seviyorum. Biliyorum sende beni hala seviyorsun. Tekrardan denesek?
Gece : Ya sen cidden kendini ne sanıyorsun. Bana yaptığın onca şeyden sonra tekrar sana güvenip seninle birlikte olacağımı falan mı. Çok yanılıyorsun Burak. Artık seni sevmiyorum kendini çok önemli bişey sanma. Ve birdaha da beni rahatsız etme.
Arkamı dönüp ilerleyeceğim sırada kolumdan çekilmem ve burağın dudaklarıma yapışması bir olmuştu. Kendime gelir gelmez onu ittirmeye çalıştım ama tabiiki de milim kıpırdamadı. Son çare olarak dizimi kaldırıp kasıklarına geçirdiğimde benden ayrılıp iki büklüm olmuştu.
Onu orada bırakıp tekrar eshota bindim. Telefonumu elime aldığımda 2 saat önce gelen mesajları yeni farketmiştim.
Kuzey : Burak seni gerçekten seviyormuş
Kuzey : Senin adına sevindim
Kuzey : Artık gerçekten mutlu olucaksın
Kuzey : Onunla buluşmaya gidiyorsun
Kuzey : El ele dönersiniz kesin
Kuzey : Belki de artık senden vazgeçip yoluma bakma zamanım gelmiştir
Kuzey : Belki de seni öptüğü gibi birini kolundan çekip öpmeliyim
Kuzey : Her neyse
Kuzey : Bir daha sizi rahatsız etmem
Kuzey : Kendine iyi bak :)