28

46 6 0
                                    

Ertesi sabah telefonuma gelen mesaj sesi ile uyandım.

Nisa : Yengelerin bi tanesi. Hadi plaja gelin. Orda yeriz bişeyler

Gece : Tamamdır geliyoruz.

Kuzey hala daha uyuduğu için ilk olarak onu uyandırmaya çalıştım. Yüzüne değişik şekiller yapmaya başladım  bip bop bip bop bi-

Kuzey : Yavrucum sen manyak mısın. İnsan öperek uyandırır. Bu bip bop bip bop yapıyo.

Gece : Beğenmiyorsanız  kapı orda Kuzey bey

Kuzey: Beğeniyorum yap bip bop

Dediğinde güldüm. Yanağına bi öpücük kondurduğumda konuşmaya başladı.

Kuzey:  Yaani sanki burnum ve çenem arasındaki yerden de öpebilirdin.

Gece : Hımmm

Kuzey: Hıhımm

Dediğinde güldüm ve son kezde dudağına minik bi öpücük kondurup hazırlanmaya başladım.

Gece : Hadi hazırlan plaja gidicez. Nisa aradı orda bişeyler yeriz

Kuzey : Tamamm

Giyeceğim kıyafetleri alıp banyoya girdim. Siyah bikinilerimi elime alıp hemen giydim. Üzerine de bol bir gömlek giydiğimde hazırdım. Plaj çantasına da gerekli olan şeyleri koyduktan sonra kuzeyle birlikte odadan çıktık.

Kuzey: İşte benim kızım

Dediğinde gülüp omuzlarından aşağı indim. Şimdi siz napıyo bunlar diceksiniz. Denizde güreş yapıyorduk ve tabii ki  ben kazanmıştım. Daha sonra voleybol oynadık ve yine bizim takım kazandı. O kadar çok yüzmüştük ki ellerim buruş buruş olmuştu.

Nisa : Gençlik akşam parti varmış. Geliriz dimi

Kuzey : Geliriz cadı

Nisa : Abiii

Kuzey : Cadııı

Onların tartışmasına güldüm ve duşa girmek için odaya çıktık.

Gece : Bebeğim ben duşa giriyorum

Kuzey : Beraber  de girebilirdik aslında

Deyip piç gülüşü yaptığında koltuğun üstünde duran yastığı alıp ona fırlattım gülerek tuttuğunda konuşmaya başladı.

Kuzey: Ne var kızım sanki görmedim

Dediğinde haklı oluşuna göz devirdim.

Kuzey : Bu evet anlamına mı geliyo

Gece : Ne anladıysan o

Deyip duşa girdim peşimden o da geldiğinde suyu üstten ayarlayıp dudaklarıma yapıştı. Karşılık verdiğimde sırıttı ve daha yoğun öpmeye başladı. Eli bir yandan bel boşluğumu okşarken diğer eli ise çenemin altındaydı. Eli yavaş yavaş kalçama doğru indiğinde sıktı. Dudaklarımdan kaçan inlemeye engel olamazken dudağını ısırdım.

Kuzey: Beni delirtiyorsun

Gece : Hmm

Sonunda duştan çıkabildiğimizde akşam yemeğine inmek için üzerimi değiştirdim.

Kuzeyde hazır olduğunda otelin restaurantına indik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kuzeyde hazır olduğunda otelin restaurantına indik. Fazla bişey yemek istemediğim için tabağıma sadece salata almıştım. Kuzeyin ne aldığına bakacakken yanına gelen kızla içimdeki kıskançlık duygusu patlamıştı. Hemen kuzeyin yanına gidip yanağına kocaman bi öpücük kondurdum.

Gece : Hadi sevgilim masamıza geçelim

Dediğimde gülüp elimi tuttu ve masaya geçtik. Kızın  suratı bozulurken zafer kazanmışça sırıttım.

Kuzey : Oy çen beni mi kıskandın

Gece : Evet ki bu benim een doğal hakkım.

Kuzey: Öyle tabii. Dediğinde öpücük attım, oda bana attığında sırıttım. Çok seviyordum ya bu şapşiği.

Seni Seviyorum ||Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin