MAREKsiedziałem na łóżku i płakałem , bo co innego miałbym niby zrobić ? Wiedziałem ze teraz mam odpoczynek a zaraz będę odczuwał ból fizyczny .
Nagle zobaczyłem jak ktoś otwierał drzwi . Był to Łukasz , następnie zamknął mnie na klucz . Odrazu wstałem i podbiegłem do niego przepraszając go . Ten tylko stał w miejscu i nic nie mówił .
- Gdy poszedłeś na górę chłopaki zaczęli się mnie wypytywać dlaczego tak dziwnie się do mnie zachowujesz . Powiedziałem im prawdę , już się nie musimy ukrywać . - w tamtym momencie zamarłem , chłopaki nawet mnie nie obronią bo będą wiedzieć o umowie . Teraz przegrałem . Byłem bezsilny , od tamtej pory poczułem się jak jego własność .
- nie prosze nie - powiedziałem ze łzami w oczach - nie bij mnie !- krzyknąłem .
- nie będę cie bił nie mam po co - uśmiechnął się do mnie lekko , gdy stałem już w bezpiecznej odległości od niego zaczął do mnie podchodzić
- pamiętasz co mi dzisiaj obiecałeś- zapytał wawrzyn
- tak pamietam ale oni są w pokoju obok , a dobrze wiesz ze późno zasypiają wiec będą wszystko słyszeć . Ściany nie są dźwiekosczelne .
- co z tego ? - zapytał ze zdziwieniem nadal do mnie powoli podchodząc .
- wolałbym zachować jakąś prywatność - powiedziałem , nie przeszkadzało mi wsumie to ze miałbym się teraz kochać z Łukaszem bo chętna sam tego chciałem ale nie chce się ośmieszyć w oczach znajomych .
- No prosze obiecuje ze będzie fajnie - Wawrzyniak był już bardzo blisko mnie
- No dobra wsumie czemu nie - odpowiedziałem .Łukasz szybko przyciągnął mnie do siebie łapiąc w tali a następnie załączając nasze usta w pocałunku . Po krótkiej chwili popchnął mnie tak abym położysz się na łóżko a następnie nademną zacisnął .
Zaczął schodzić mi coraz niżej robiąc mi przy tym malinki na szyji . Gdy miałem ich już dużo Łukasz zaczął zdejmować mi ubrania , wiec zrobiłem to samo tylko jemu . Gdy byliśmy sami w bokserkach Łukasz specjalnie przejechał swoim członkiem o mojego na co jęknąlem- skarbie ide po lubrykant - powiedział Łukasz i poszedł do szafy po niego .
Następnie wycisnął sobie na rękę i rozsmarowal na moim odbycie . Wepchał kilka palców aby mnie rozgrzać , gdy je wyciągnął poczułem po 3 sekundach ze Łukasz we mnie weszedl . Na co przedłużyłem mój jęk . Łukasz zaczynał poruszać się szybciej , ja przy tym jęczalem i przy tym go bardziej podniecalem .
- ahh.. Tatusiu szybciej !- Łukasz przyspieszył swoje ruchy .
- ja.. za.. ohh... zar-az ... - Łukasz abym nie ubrudził pościeli wziął mojego członka do ust . Kilka sekund po tym spuściłem mu się do buzi a on to połknął . Zrobił jeszcze kilka pchnięć we mnie i poczułem w sobie ciepło . Łukasz położył się obok mnie i przytulił .
- kocham cie Mareczku - powiedział spokojnie
- ja ciebie tez - odpowiedziałem
Bałem się reakcji chłopaków jutro rano bo byliśmy strasznie głośno
Ale w końcu poszedłem spać .
CZYTASZ
Nie płacz skarbie../kxk
Fiksi RemajaŁukasz Wawrzyniak 24 letni chłopak który chodzi 4 rok do akademika , milioner a za razem największy fejm . Marek kruszel 19 letni chłopiec który swój pierwszy dzień spędzi w akademiku , cichy chlopiec który nie ma wiele znajomych Czy ten jeden dzie...