VA 3. Bölüm

296 17 3
                                    

Leon kafasini evet anlaminda salladi. Of ben bunlarla ne yapacagim? Ya birbirlerine ASIK olurlarsa? O zaman onlari kimse ayri tutamaz... Cünkü ASK herseyden güclüdür!

VIOLETTA´DAN

Fede: Vilu...

Vilu: Haaaa...

Fede: Vilu uyan...

Vilu: Hayir! Git basimdan Fede uykum var!!  

Fede: Bu ne uyku ya? Saat kac oldu herkes seni bekliyor? Okula gec kalcaz!

Vilu: Herkes mi? 

Fede: Evet... Herkes!

Vilu: O zaman ben uyumaya devam ediyorum. Kimseyle ugrasamiyacagim!

Fede: Cok istiyorsan Leon´u cagirayim o seni öperek uyandirsin. Olur mu?

Vilu: Hihi... 

Hey o ne dedi? Ben kafami yastiktan kaldirip Fede´ye ölümcül bakislar atmaya baslayinca Fede direkt odamdan cikti. Cikti mi dedim? Resmen isinlandi...

Vilu: Fedeeee!!! Gel buraya!!!!!!!!!!!

Fede´yi kovalamaya basladim. Asagiya indi. Ben arkasindan indim. Herkes birden Fede ile bana bakti.

Andres: Ne oldu? 

Fede: Hic Vilu uykusundan "Beyaz Atli Prensi" tarafindan  uyandirilmak istiyormusda...

Fran: Kim acaba bu Prens?

"Prens" derken Leon´a bakiyordu. Leon Francesca´nin ona bakarak söyledigini görünce bana bakarak gülümsedi... Ne kadarda tatli gülüyor öyle. Ne diyorum ben?! Biz olamayiz! Aslinda olabiliriz ama o Federico´nun en iyi arkadasi. Fede´nin bunu iyi karsilayacagini düsünmüyorum. Ya ben ne düsünüyorum? Birden ayagim haliya takildi ve tam düserken biri beni tuttu. Gözlerimi yavasca beni tutan kisiye baktim. Bir anda gözlerimiz birlesti. Yesil... Yemyesil gözleri vardi. Leon´un gözleri yesil miydi ya? Ne Leon mu? Hemen ayagiya kalktim. 

Leon: Iyi misin?

Vilu: Evet...Tesekkür ederim. Sen olmasan yeri boyluyordum. 

Leon: Önemli degil!

Fede: Hadi artik kahvalti edelim. Biraz daha oyalanirsak okula gec kalacagiz. Vilu kos hazirlan. Biz de kahvaltiyi hazirliyalim. 

Vilu: Peki Fede...

Leon´a bakis attim (neden yaptigimi bilmiyorum ama...) daha sonra kosarak odama ciktim. Hemen dolabimi actim ve savasa hazirlandim. Bütün giysilerimi etrafa sactim. Birden kapim calindi.

Vilu: Gel!

Iceri Leon girdi ve etrafi böyle görünce gözleri acildi ve gülmeye basladi.

Leon: Burada savas oldu galiba.

Vilu: Hayir! Daha devam ediyor savas bir kere...

Ikimizde gülüyorduk. Leon yatagimda ki giysileri biraz kenara cekti ve yatagimin kösesine oturdu. Ben de dayanamayip yataktaki giysilerin üstüne yattim. Leon kafasini cevirdi ve bana bakti.

Leon: Her halde okula pijamalarla gideceksin.

Vilu: Yaaa... Hic giysim yok zaten sus! 

Leon saskinlikla bana bakti. Odayi göstererek

Leon: Bu bir oda dolusu giysi ne ise yariyor?

Vilu: Kombin yapamadim!

Leon ayagiya kalkti ve bir yirtik kot sortumu aldi. Daha sonra da üstünde dudak sekli olan t-shirtümü eline aldi ve her ikisini de üstüme atti. Ben biraz inceledim ve t-shirtü icime soksam... Süper!

Vilu: Nasil becerdin? 2 saniyede bu kadar güzel bir kombin! Ben ölsemde yapamam...

Leon: Evet yapamiyacagini fark etmistim...

Leon bana gülümsedi ve kapiya dogru ilerledi. 

Leon: Artik giyinsen iyi olur. Daha buralari topluyacaksin. 

Leon bana siritti. Ben de ona dil cikarttim ve Leon odadan cikti. Hemen Leon´un kombinini giydim hafif bir makyaj yaptim ve asagiya indim. Fede birden islik caldi.

Fede: Cok güzel olmusuz... Hadi kahvaltiya kos yoksa sana birsey kalmiyacak.

Hemen kahvalti ettik ve disariya ciktik. Yari yolda Leon Fede´nin kulagiana bir seyler fisildadi. Acaba ne söylemis olabilir?

LEON´DAN

Okula giderken yari yolda birden bire bizim kavgali oldugumuz kurt adamlarin kokusunu aldim. Hemen bunu Fede´ye söyledim. Tahminen buraya dogru geliyorlardi ve Vilu´yu korumaliydik. 

Fede: Leon sen Vilu ile baska bir yoldan git. Biz bu yoldn devam edecegiz. Vilu´yu görürlerse isler karisabilir. 

Leon: Peki. 

Fede ile Vilu´nun yanina gittik. 

Fede: Vilu siz Leon ile farkli bir yoldan gidin.

Vilu: Neden?

Fede: Vilu farkli bir yoldan gideceksiniz okula!

Vilu: Neden diyorum!!

Fede: Vilu!!!

Leon: Tamam sakin! Vilu hadi...

Vilu´nun kolundan tuttum ve bir ara sokaga girdim. Biraz uzaklasmistik. Vilu birden kolunu cekti.

Vilu: Leon neler oluyor? Niye farkli bir yoldan gidiyoruz? Niye Fedelerde gelmiyor?

Leon: Vilu simdi bunun sirasi degil. Burdan biraz daha uzaklasmaliyiz!

Vilu: Neden Leon?

Leon: Sey... Vilu...

Sizce Leon herseyi aciklayacak mi? Vilu´nun basi dertte mi? Fedeler ile kurtadamlar niye kavgali? Vilu´yu mu istiyorlar? Hepsi ve daha fazlasi yeni bölümde :D Eeeee nasilsiniz? Tatil nasil geciyor? Hepinizi ÖPÜYORUM :* Yeni bölüm en kisa zaman da gelir...

Vampir AskiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin