VIOLETTA´DAN
Federicolar sonunda gelmislerdi. Kosarak Federico´ya sarildim. Ne de olsa o benim bir tanecik kuzenimdi.
Vilu: Fede iyi misin? Bir yerin agriyor mu? Basiniz neden belada? Kim bunlar?
Fede: Sakin ol Vilu! Ben iyiyim. Hayir agrimiyor. Kavgaliyiz da ondan. Sokaktaki birkac cocuk.
Vilu: Ne cocugu? Ne istiyorlar?
Cami: Seyy... Dün biz okula gelirken bana ve Fran´a laf attilar. Ondan simdi kavgaliyiz.
Maxi: Aynen öyle...
Vilu: Peki niye biz Leonla baska bir yerden okula geldik?
Leon: Seni de isin icine blastirmamak icin...
Vilu: Bir de...
Fede: Yeter artik Vilu! Baska soracak soru kalmadi! Sen bu ise karisma!
Vilu: Peki!!!
Neden kizmisti ki simdi bu kadar? Sadece masum birkac tane soru... Uffff! Bunlar benden birseyler sakliyor ama ne? Fisir fisir konusuyorlar Leon ile birlikte...
FRANCESCA´DAN
Federico Vilu´ya cok kizdi. Kesin Vilu incilmistir. Offff Fede offff! Ne yaptin kiza? Vilu kendi basina önden yürüyir. Kesin küstü bu simdi... Hemen kosarak Vilu´nun yanina gittim.
Fran: Vilu?
Vilu: Efendim Fran!
Fran: Bak biliyorum Federico seni fark etmeden incitti. Ama sadece seni korumak istiyor.
Vilu: Tamam korumak istiyor ama... Simdi bana bagirmasina ne gerek vardi?
Fran: O sana cok deger veriyor Vilu... Fazlasiyla...
Vilu bana gülümsedi. Ben de ona. Vilu cok tatli bir kizdi. Iyi, güzel, tatli, akilli, merakli ve Leon´a asikti... Evet, bence Violetta Leon´a ASIK! Leon´da ona... Federico bu dedigime kizardi ama... Bence Vilu bir vampir olacak!
FEDERICO´DAN
Vilu´ya bagirdim ama onun iyiligi icindi... Kesin onu incittim ama ona deger verdigim icin... Birden Leon yanima geldi.
Leon: Vilu ile yari yoldayken karsimiza Broudey cikti. O Diegoo pisligi Vilu´yu istiyor!
Fede: Leon Vilu´yu Diego´dan uzak tutmaliyiz!
Leon: Peki!
Ayyy Fran´a bak Vilu yalniz kaldi diye hemen yanina gitti. Cok tatli ya... Ne diyorum lan ben?! Ben Francesca´ya ASIK olamam! Francesca beni sadece arkadasi olarak görüyor! Ben de onu öyle görmeliyim!!!!
LEON´DAN
Violetta ben asagida kavga ederken benim icin cok korkmus. Yani bana deger veriyor demektir bu... Oleeeyyyy... Violetta bana deger veriyor! Bu da sana kapak olsun Diego! Birden Fede durdu.
Fede: Demek senin icin cok korktu öyle mi?
Leon: Yine mi düsünceleri mi dinliyordun?
Fede: Olabilir...
Leon: Evet korktu...
Fede: Leon sen Violetta´ya ASIK mi oldun?
Leon: Sey... Fede ben...
VIOLETTA´DAN
Tam Francesca ile iceri girecektik ki Leon ile Fede´nin birsey konustugunu fark ettik ve onlari gizli bir sekilde dinlemeye basladik.
Fede: Olabilir...
Leon: Evet korktu...
Fede: Leon sen Violetta´ya ASIK mi oldun?
Leon: Sey... Fede ben...
Hola!! Biliyorum sikici bir bölüm ama heyecanli bir yerde biraktim. Sizce Leon ne diyecek? Fede ile Leon´un arkadasliginin bu cevaba bagli olacabilir mi? Leon "Evet!" derse Fede belki Leon´u Violetta´dan uzak tuttmak icin arkadasliklarini bitirebilir. Ben bunu Federico´dan beklerim dogrusu... Hepinizi SEVIYORUM! ÖPÜLDÜNÜZ :*