Leon: Sey... Vilu...
Ne diyebilirim? Herseyi aciklayamam. O zaman Fede beni öldürür. Hem o zaman belki kurt adam olmak isteyecek ve Diego´yu sececek. Yani dogru söyleyeyim. Beni secmesini canimdan cok istiyorum. Ufff ne söyliyecegim ben simdi? Dur bu koku... Bize yaklasmislar!
Leon: Vilu söz sana sonra Fede ile birlikte herseyi acikliyacagim ama su anda basimiz dertte. Lütfen... Bana güven!
Vilu´ya elimi uzattim. Vilu önce bana sonra elime bakti ve gülümseyip elimi tuttu. Hemen kosmaya basladik. Okula giden en kisa yolu bulmaya calisiyordum. Ne de olsa okulda bize hicbir sey yapamazlar. Özelliklede Vilu´ya... Tam bir ara sokaga girerken onlardan birini gördüm. Vilu´ya durmasini söyledim.
Leon: Vilu simdi sakince yangin merdiveninden yukari cik ve catida beni bekle! Ama ne olusa olsun durup arkana bakiyim fakat geri döneyim deme!!!
Vilu kafasini evet anlaminda salladi ve yangin merdiveninden tam cikacagi sirada yanima geldi.
Vilu: Ne oldugunu bilmiyorum! Ama basinizin ve ya basimizin dertte oldugunun farkindayim! Galiba gercektende cok tehlikeli bir durumdayiz. Ve Leon... Dikkatli ol!
Vilu yanagima bir buse koyup yangin merdiveninden yukariya dogru cikti. Evet kurtadam buraya dogru geliyor. Hazir ol Leon... Vee saldiri!
VIOLETTA´DAN
Leon´un dedigi gibi arkama bile bakmadim. Catiya ciktim ve orada Leon´u beklemeye basladim. Asagidan kavga sesleri geliyordu. Acaba Leon iyi midir? Hayir Vilu bakma! Bakarsan herkesi daha cok tehlikeye atabilirsin!!! Sabret biraz! Birden yangin merdiveninden ayak sesleri gelmeye basladi. Ben ise ne olur olmaz. Belki Leon degildir diye bir yere saklandim. Ama merdivenlerden cikan Leon´du. Kosarak Leon´a sarildim (Heyyy ben ne yaptim? Amaaaan... Salla salla hadi salla.) .
Vilu: Senin icin cok endiselendim. Kavga sesleri cok sert geliyordu ve sana bir sey olur diye cok korktum.
Leon: Merak etme Prenses ben iyiyim. Simdi asagiya inelim ve hemen okula gidelim. Orada bize hicbir sey yapamazlar.
Vilu: Peki!
Hemen yangin merdiveninden asagiya indik ve kosarak okula dogruyola koyulduk. Sonunda okula varmistik. Ama bizimkilerden hicbir iz yoktu. Ilk dersin yarisi bitmisti bile. Nerede bunlar? Umarim baslarina kötü birsey gelmemistir. Leon ile birlikte sinifa girdik. Ögretmenden özür diledik ve yerlerimize gectik.
FEDERICO´DAN
Leon ile Vilu gittikten sonra bizde kendimizi kavga icin iyice hazirladik. Ilk hamleyi biz yapmaliydik. Böylece kazanmamiz daha kolay olabilirdi... Evet geldikleri anda herkes birinin üstüne atladi. Aralarinda Diego´da vardi. Ben direkt Diego´nun üstüne atladim. Kavga baslamisti. Camila Naty´nin üstüne, Francesca Ludmila´nin üstüne, Maxi Marco´nun üstüne ve Andres ise Lara´nin üstüne atlamisti. Ama bir dakika... Broudey aralarinda degil! Kesin Leon´un kokusunu aldi o pislik!! Ahhh umarim Leon ile Vilu sapa saglam okula ulasmislardir. Evet hepsi birden kactilar. Biz kazandik! Bu demek oluryor ki 1 ay boyunca rahatiz... Bir kural vardir. O da;
Eger herhangi bir kurtadam ve ya kurtadamlar , herhangi bir vampir ve ya vampirler düsmanlariyla bir kavga yaparlarsa. Ayni kisilere ancak 1 ay sonra kavga cikarabilirler.
Biliyorum biraz anlamsiz fakat bu kural olmasaydi Dünya coktan yerle bir olmustu. Birden Francesca yanima geldi.
Fran: Fede hepsi gitti. Etrafta da kimsecikler yok. Yani kavga kesinlikle sona erdi. Biz de okula gitsek iyi olur. Birazdan 2. derse girilcek ve 2. günden bence bir ders daha kacirmayalim. Zaten Vilu ile Leon simdiye kadar coktan okula gitmislerdir.
Fede: UMARIM!
DIEGO´DAN
Kavgadan sonra direkt okula gectik. Kazanmislardi! Yine... Okulda Broudey´i gördüm ve yanina gittim. Leon onu fena bezmisti. Galiba Violetta onun yanindaydi. Leon ilk defa bu kadar kötü ypmis birini. Oooooo galiba Leon bey Violetta hanima fena tutulmus! Ama Violetta benim olacak. O bir kurtadam olmali... Bunu nasil yapacagimi bilmiyorum ama eninde sonunda o bir KURT ADAM olacak!!!
Hola! Evet yeni bölümümüz geldi. Umarim begenmissinizdir. Diger bölüme göre kisa oldu bu bölüm ama... Yeni bölüm bugün gelir. Lütfen fikirlerinizi alabilir miyim? SIZI SEVIYORUM <3 <3 <3 <3