VA 9. Bölüm

116 7 4
                                    

Violetta'dan

Gözlerimi açtığımda Leon'un o çimen yeşili gözleriyle karşılaşınca istemsizce gülümsedim.

Leon: Günaydın Prenses...

Ben: Günaydın Leon. Ben... Şey... Dün buraya gelipte rahatını bozduğum için özür dilerim. Geçen hafta çocuğun söylediği şeyler aklıma takıldı. Araştırıncada vampirler çıktı. Bende öyle şeylere çok fazla inandığım için anında korku kapladı içimi. Sanki yan oda da bir vampir uyuyormuş gibi.

Leon: Tamam Violetta...

Sesi tuhaf çıkmıştı. Sıkılmış gibiydi. Aferin Violetta sonunda çocuğu da soğuttun kendinden! İç sesimi aldırmayarak ayağa kalktım ve kafamı yere eğerek kapıya doğru gittim. Kapıyı açtım ve

Ben: Tekrar özür dilerim Leon...

dedikten sonra hızla odadan çıktım. Herkesi kendimden soğutmak zorundaydım zaten! Niye böyleydim ki ben? Annesiz ve babasız büyüdüğüm için mi? Anne ve baba sevgisi görmediğim için mi? Anormaldim işte! Odama girdim ve yatağımın üstünde ki laptopuma baktım. Gecenin bir körü araştırma yapacağım tutmuştu! Dolabımın karşısına geçtim ve üstünde çiçekler olan beyaz tişörtümü çıkarttım. Bej ile beyaz arasında olan eteğimi, nar çiçeği renginde ki kot ceketimi, ceketimle aynı renkte olan kemerimi ve pembe çoraplarımı çıkarttım. İç çamaşırlarımı da alıp hızla odamda ki banyoya girdim.

Soğuk su ile uykum açılmasının aksine daha çok bastırırken Leon ile aramızdakileri düşündüm. Aramızda tuhaf bir çekim vardı... Ama aklım fazlasıyla karışıktı.

Duştan çıktığımda hemen iç çamaşırlarımı ve tişörtümü giydim. Eteğimi giydim ve tişörtü eteğimin içine soktum. Kot ceketimi giyip kemerimi de taktım. Çoraplarımı giydikten sonra hızla ayakkabılarımın olduğu yerden gümüş renginde spor ayakkabılarımı giydim. Çorabımın bir kısmı dışarda kalmıştı ve tam bir şeker kız görüntüsü veriyordum dışarıya.

Fede: Oooo bakıyorumda bugün fazla güzeliz...

Ona baktım ve banyoya tekrar girdim. Banyo kapısına yaslanarak beni izlerken saçımı tarıyordum.

Fede: Violetta'm iyi misin?

Kafamı olumlu anlamda salladım fakat pek inanmışa benzemiyordu. Tarağı yerine koydum ve çantamı aldım. Tam odamdan çıkacakken beni durdurdu.

Fede: Violetta ne olduğunu anlatmak ister misin?

Başımı eğdim ve

Ben: Fede ben Leon'a aşık oldum...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 19, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Vampir AskiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin