VA 8. Bölüm

168 14 0
                                    

Fede: Leon, Violetta'yı sevmiyor!

Şaşkınlıkla Fede'ye bakarken kaşlarımı çattım.

Ben: Evet Leon Violetta'yı sevmiyor. Leon Violetta'ya AŞIK! Ve sen bunu göremeyecek kadar körsün! Leon Violetta'ya bağlandı Federico! Ama ben kime anlatmaya çalışıyorum ki bunları? Sen aşktan ne anlarsın?!

Hızla Vilu'nun odasına geri giderken çok sinirliydim. Neden anlamıyordu? Onlar birbirlerine aşıktılar... Vilu'nun mutlu olmasını istiyorsa aşklarına izinn vermeliydi. Tabii önce Vilu ile Leon'un bunu kabul etmesi gerekiyordu o ayrı konu...

VİLU'DAN

Cami ile Fran'ı odadan kovmayı başardığımda aklıma geçen hafta o çocuğun söyledikleri geldi. "Soğuğu ve ölümsüzlüğü araştır." demişti bana... Küçük mor diz üstü bilgisayarımı aldım ve Google'a 'Soğuk ve Ölümsüzlük' yazdım. Birkaç anlamsız şey vardı... Bu sefer 'Soğuk ve Ölümsüzlük Vikipedi' yazdım. Vampirler çıkınca okumaya başladım.

Yarım saat boyunca okuduğum şeyler sonucu korkmadım değildi hani... Aşağıya indiğim de herkesin yatmış olduğunu görmemle korkum artarken önüme gelen ilk odaya girdim. Küçüklüğümden beri hayali şeylerden korkardım. Kurtadamlar, vampirler, cadılar... Bana zarar verebilecek herşeyden korkardım.

Girdiğim odanın Leon'un odası olmasıda büyük bir şanssızlıktı... Yatağın kenarına oturdum ve Leon'u dürtmeye başladım.

Ben: Leon?

Leon: Ha?

Ben: Leon ben korkuyorum.

Leon bana baktı ve gülümsedi.

Leon: Neyden korkuyorsun Prenses?

Ben: Vampirlerden...

Leon birden donup kalmıştı. Yüzündeki gülümsemesi yavaş yavaş silinirken yana kaydı ve yatmamı işaret etti. Yanına yattım ve ona döndüm.

Leon: İlk önce vampirlerden korkman için hiçbir sebep yok Prenses. Vampirler insan kanı içmezler. Hayvanları avlar ve onların kanını içerler. Vampirler insanların dediği gibi acımasızda değildirler. Mesela Francesca gibi olan vampirler vardı.

Ben: Ne yani vampirler gerçek mi?

Leon: Doğrı ben inanıyorum... Öyle bir varlığın kafadan sağma bir şey olacağına pek inanmıyorum. Ama işte zamanla vampirlerin özelliklerini değiştirerek anlatmaya başlamışlar. O da sırf çocuklar korksun diye.

Ben: Öyle mi? Peki sen bu kadar çok bilgiye nasıl sahip oldun?

Leon: Vampir gibi efsanevi varlıklara ilgim vardır... Neyse hadi yatalım yoksa yarın kalkamayacağız.

Ben: İyi geceler Leon. Ve teşekkürler.

Leon: İyi geceler Violetta.

LEON'DAN

Ona hâlâ kızgındım. Uykuya ihtiyacım olmadığı hâlde düşüncelerimin beni birazcıkta olsun rahat bırakmaları için uyumuştum. Violetta ile biraz tartıştıktan sonra Tomas'ı aramaya devam etmiştim. Bulacaktım o çocuğu... Bulacak ve herşeyin hesabını soracaktım. O gün hem Violetta'yı ağlatmış hem de onun aklını karıştırmıştı.

Birde sapıklık işi vardı... Bulamayınca eve gelmiş ve uyumuştum. Violetta gelip vampirlerden korktuğunu söyleyince hayatımda ilk defa vampir olmak istememiştim. Ona herşeyi açıklayınca kollarımda uyumuştu. Bütün gece boyunca o yumuşak kestane rengi saçlarıyla oynamıştım.

Uykusu o kadar ağırdı ki hiç uyanmamıştı. Kokusu içimi rahatlatırken birden evdeki bağırışlarla kaşlarımı çattım.

Fran: Fede?!

Fede: Efendim Fran...

Fran: Violetta...

Fede: Ne olmuş Violetta'ya?

Fran: Violetta yok!!

Fede: Ne?! Nereye gitmiş olabilir?

Fran: Ben nereden bileyim?!

Daha fazla dayanamayıp onlara haber verdim.

Ben: Violetta burada merak etmeyin. Uyuyor şu anda...

Fedeler telaşlı bir şekilde odaya girdiler. Fede'nin kaşları çatılırken Fran gülümseyerek önce bize sonra Fede'ye baktı.

FEDE'DEN

Vilu ile Leon dün birlikte uyumuşlardı! O kadar sinirliyim ki! Cidden... Fran'ın bana attığı 'Ben sana demiştim.' bakışları beni daha da sinirlendirirken dışarı çıktım ve arkamdan Fran'da çıktı. Odama girdim ve kapıyı çarptım. Tabii Fran'ın arkamdan gelmesimi hiç beklemiyordum.

Ben: Gitsene sen Fran!!

Fran: Ben sana ne demiştim? Leon, Violetta'ya aşık. Violetta, Leon'a aşık. Onlar birbirleri için yaratılmışlar Fede. Bunu göremiyor musun? Violetta'nın Leon'a bakarken gözleri parlıyor. Ayni şekilde Leon'unda... Neden böyle yapıyorsun anlamıyorum. Kuzeninin vampir olması daha iyi değil mi? Kurtadam olursa sana, bana, Leon'a hepimize düşman olacak. İnsan olursa da ölecek ve seninle Leon canınıza kıyacaksınız. Ama vampir olursa hem ölümsüz olacak hem de Leon ile mutlu olacak.

Ben: Vampir olursa Violetta ile Tomas evlenmek zorunda kalır. Yine mutlu olamayacak Francesca! Lanet olsun ki amcamlar Violetta'nın yaşaması için bu anlaşmayı kabul etmişler. Violetta vampir olduktan tam bir ay sonra Tomas ile evlenmek zorunda. Buna izin veremem. Kuzenimi o pisliğin ellerine kendi ellerimle veremem. Ha diyelim vampir oldu ve Tomas ile evlenmek istemiyor. Onu, amcamları ve Leon'u öldürürler. Buna dayanabilecek miyim dersin?

Fran: Kaçarız Fede. Grupca kaçarız... Herkes mutlu olur.

Ben: Kaçarak mı yaşayacağız Francesca?

Fran: Gerekirse evet. Unutma ki aşk herşeyden güçlüdür.

Ben: Bilmiyorum Fran. Bilmiyorum...

Fran: Biz en iyisi seçimi Violetta'ya bırakalım. Ama şuna eminim ki Violetta Leon'u seçecek. Leon'un vampir olduğunu bilsede bilmesede...

Uzun zamandır bölüm paylaşamıyordum çünkü bilgisayarım bozuldu ve bölüm paylaşılmıyordu. Yeni oldu ve anında bölümü paylaştım. Artık sürekli olarak bölüm paylaşmaya çalışacağım. Sizce Violetta neyi seçecek? Leon ile araları iyi fakat Diego ile de iyi... Bir de Tomas çıktı tam oldu. Sizce Tomas, Violetta'yı rahat bırakacak mı? Neyse Öptüm...


Vampir AskiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin