VA 2. Bölüm

391 20 4
                                    

Vilu degisik biri! Onun düsüncelerini okuyamiyorum! Özel gücleri varmis gibi... Ama sunu biliyorum ki Vilu´dan uzak durmaliyim! Ne kadar zor olsada... Birden bizim grup geldi. Aralarinda Vilu´da vardi. Vilu ile sürekli birbirimize bakiyorduk bana neler oluyor böyle?

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

OKUL CIKISI  VILU´DAN

Sonunda zil caldi. Eve gidecegiz. Ben, Francesca ve Camila önden konusarak gidiyorduk. Onlarla cok iyi anlasmistik. Eve geldigimizde herkesi odasina götürdüm. Sansa bak Leon´un odasi benim odamin karsisinda... Neymis? O odayi istiyormus! Sen onu benim külahima anlat!!!! Asagiya indik ve erkekler XBOX oynarken biz yemek yapmaya basladik!! GICIKLAR ISTE!!

Francesca: Leon ile senin aranda bir sey var...

Vilu: Hayir!!! Leon ve ben? PEH!! Sen onu benim külahima anlat!! 

Camila: Herkes ilk basta böyle der... Sonra?

Vilu: Sacmalamayin kizlar! Leon benimle ilgilenmez bile! Benim gibi cirkin bir kizla km ilgilenir?!

Francesca: Asil sen sacmalama! Sen cok güzelsin!!!

Vilu: Neyse bosverin... YEMEK VAKTI!!!!

Herkes geldi. 2 kasik yemek yediler ve kalktilar... Sonra da film izlemeye basladik. Korku filmi izliyorduk! Herkes esler seklinde oturuyordu! Tek bos yer ise Leon´un yaniydi... Leon´un yanina oturdum ve film basladi. Korktugum her an Leon´a sariliyordum! Hey ben ne yaptim böyle?! Bir ara Leon ile ellerimiz degdi ve elleri... Elleri buz gibiydi! Filmin yarisinda yataga gittim. Bugünlük bnden bu kadar!!!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

SABAH FEDERICO´DAN

Evet mal mal internette dolasiyorum. Avdan yeni döndük ve yapacak is bulamiyinca internete girdim. Herkes okul icin hazirlandi ve oturuyor.

Fran: Vilu´yukim uyandiracak?

Leon: Ben uyandiririm!

Fede: Ama...

Leon birden bire firladi! Ama Vilu odasina yabanci birinin girmesini hic sevmez. Özellikle uyandirilmaya ve odasina giren kisi erkek ise patlar... Hemen yukariya kostum. Leon ise kendini tutamamis tam Vilu´yu öpüyordu. Hemen onu ittirdim. Sonra Leon´u asagiya indirdim. 

Fede: Sen ne yaptigini saniyorsun?!!!

Leon: Fede ben üzgünüm kendime engel olamadim! 

Fede: Peki sakin olmaya caliacagim ama bir daha Vilu´ya bu kadar cok yaklasma...

Leon kafasini evet anlaminda salladi. Of ben bunlarla ne yapacagim? Ya birbirlerine ASIK olurlarsa?

Vampir AskiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin