❀
Aku ketawa perlahan apabila tedengar Saera seakan akan malu denganku. Aku dekatkan Bibirku dengan telefon sebelum memanggilnya lagi.
"Apa kau malu sayang?", Aku tersenyum perlahan.
Love ended calling
Aku menguak rambut kebelakang dan tertawa kecil. Sememangnya gadis ini berjaya mencuri perhatianku.
Jarang jarang sekali orang melihat lelaki muda ini ketawa, mahupun senyum. Siapa tidak kenal Kim Doyoung, CEO termuda pada masa ini. Rupa paras kacak dan tinggi yang ideal sememangnya menjadi pilihan gadis diluar sana.
Namun sifatnya yang cold dan workholic tidak ramai gadis yang berani mendekatinya.
Doyoung tahu ramai orang sukakan dirinya bukan kerana dia tapi kerana harta dan rupanya.
Kerana itu Choi Saera menjadi pilihan.
Mengapa?
Kerana ibunya itu tidak bisa berjalan, tidak ada gadis yang mahu bermertuakan wanita cacat. Namun bagi lelaki itu luaran bukanlah penghalang untuk dirinya didekati.
Saera, gadis pertama yang menolong dan membantu Eomma nya walaupun dia tahu wanita itu tidak bisa berjalan, jadi dia tahu Saera mampu menerima dia sekeluarga.
Lagipula, wanita mana yang samggup bertunang dengan lelaki yang belum pernah dia lihat?
Hanya Choi Saera.
Kerana itu dia memilih Saera sebagai calon isterinya.
❀
YOU ARE READING
Her
Fanfiction❝Kamu, gadis yang pertama membuatkan aku berasa tertarik❞ ©neoculturetechnology | 2020 project