》hakimiyeti altına alan duygular

885 72 16
                                    

Sıcakladığımı fark edip gözlerimi araladığımda, perdeden süzülen gün ışığı âdeta gözlerimi yakmıştı.
Tam yatakta gerineceğim sırada, arkamdan belime doğru sarılan dövmeli kollar görüş açıma girmişti. Kolu takip edip yavaşça kafamı arkaya çevirdiğimde, hemen ensemde olan kafayla gözlerim ilk başta kocaman olmuş, ardından ise gülmeden edememiştim.
İlk defa bir erkekle aynı yatağı paylaştığını söyleyip rahat edemeyeceğini ifade eden adam şimdi bana sarılarak mışıl mışıl uyuyordu öyle mi?

Yatakta yavaşça hareket edip bedenimi ona doğru çevirdiğimde, hayvan gibi uyuduğu için bir gram bile oynamamıştı yerinden.

Şu kış günü resmen pişmiştim yatakta bu herifin yüzünden.

Kollarından tutup kendimden uzaklaştırdığımda, bir şeyler mırıldanıp tek kolunu kafası altına almıştı.
Dirseğimi yastığıma dayayarak kafamı avcumun içine yaslayıp ona bakarken, o hâlâ kendi içinde bir şeyler konuşuyordu. Merakla ona biraz yaklaşıp kulağımı ağzına doğru getirdiğimde, söylediği şeyler anlaşılır cinsten değildi.

"Sefa?"
Bir anda gelen tok sesle birlikte hızla Emir'den ayrıldığımda, ne ara uyandığını düşünüyordum.
"Ne yapıyordun sen?"
Uykulu gözlerle bana bakıp kaşlarını çattığında, utançla kafamı eğmiştim.

"Bir şeyler söylüyordun da, küfür mü ediyorsun diye bir bakayım dedim."

"Ne?"

Yatakta gerneşen onu izlemeyi bırakıp oflamış ve arkamı dönmüştüm.
"Yok birşey ya. Daha kargalar uyanmamışken senin yüzünden uyandım ben. Bırak da biraz uyuyayım."

"Benim yüzümden mi? Tekme falan mı attım? Kusura bakma ya biraz dağınık yatıyorum. Tamam uyuyabilirsin, istersen senin odana gidebilirim."
Son dediği şeyle kaşlarım yumuşak bir hâl aldığında, yüzümde hafifçe bir gülümseme oluşmuştu. Ancak bunu onun görmesine gerek yoktu.

"Yok tekme atmadın da.. ahtapot gibi sarılmıştın be oğlum. Terledim ve senin yüzünden duşa girmem gerekecek şimdi."
Arkadan ses gelmediğinde, gözlerimi kapatmış ve uyku pozisyonuna girmiştim. Tam uykuya dalacağım sırada ise onun sesini duymuştum tekrar.

"Rahatsız olduysan, üzgünüm.."

Bu çocuğun naifliği cidden o kadar güzeldi ki, kendimi bir anda sırıtırken buluyordum.
"Yok yani rahatsız olmadım da.." ona doğru döndüğümde, kafasını eline yaslamış bir şekilde bana bakıyordu. "Sadece sıcaklamışım biraz."

Beni onaylayarak gülümsediğinde, gözlerimi kapatmış ve yarım kalan uykuma kaldığım yerden devam etmiştim.

Yazar'dan..

Sefa gözlerini kapatıp uykusuna devam ederken, Emir son anda yatma fikrini rafa kaldırmış ve hemen karşısındaki arkadaşını incelemeye başlamıştı.
Sefa ona hep farklı gelirdi. Yaşı 24 olmasına rağmen ki çocuksu ruhu, komik olmayan ama kahkasıyla şenlendirdiği için yüzlerde gülümseme bırakan esprileri, sıkıldığında başkalarına laf sokma çabaları.. hep güzel gelirdi ona.
Sefa'yı zaten fiziksel olarak da güzel bulurdu. Pürüzsüz beyaz teni, mavi gözleri, yağlı olduğunu söyleyip dalga geçtiği saçları ve o dolgun dudaklarıyla birlikte çok güzeldi.

Utandığında kızaran yanakları ise son zamanlarda Emir'in favorisiydi.

Ancak favorisi dışında son zamanlarda Emir'de çok daha büyük şeyler hakimdi. İçine sığmayacak kadar büyük olan şeyler..
O, bu günlerde artık Sefa'nın gülüşlerinde ve gözlerinde çok sık takılı kalmaya başlamıştı. Ne zaman bilinci vücudunda hakimiyete kaldığı yerden devam etse, Sefa'ya yan profilden bakmayı sürdürürken buluyordu kendini.
Ve bir anda artmakta olan kalp atışlarını fark ediyordu.

Önce bu fark edişler yerini itiraza bırakmıştı. Bakışların nedenini sorguladıkça elde ettiği bilgilere olan itirazları, onu gittikçe boğuyordu.
Beyni ise, ona bu yaptığının yanlış olduğunu söylemekten kendini alıkoymuyordu.

Sefa ona dün gece birlikte yatma fikrini önerdiğinde, içini bir anda heyecan duyguları bastırmıştı. Fazla bekletmeden de onaylamıştı zaten.
Sefa'nın kendine özgü kokusu, parfümüyle karıştığında, çok tehlikeli yerlere varabiliyordu düşüncesi. Emir ise bu kokuyu ve bedeni yanında hayal ettikçe göğsü sıkışıyordu.

Kısacası Emir'in, artık içinde olan bir şeyler, bu şeye isim koymak için onu zorluyordu.
Her ne kadar Emir bunu inkar etmeye çalışsa da, o şeyler gittikçe Emir'in vücudunu hakimiyeti altına alıyordu.

¤

Kısa mı? Haha o nereden çıktı?
👉🏻👈🏻

Yanlız Sefa'nın güzelliğini anlatırken şiir yazasım geldi aq

Tamam susuyorum:))))

MasterChef | sefmirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin