Şu hikayeye her gün yb atmak istiyorum ama taslak kalmadı siktir yaaağggggh
Hayatımda ilk defa bir ünlünün anketine yanıt verdim ve paylaştı. Bunun Sefa olması da beni ayrı mutlu etti yeeey PUAHAHAHAHHAHAH
¤
"Pas ver bakayım.. aferim oğluma! Yürü.. yürü.. dur, savunmaya geç gol geliyor! Gol geliyoor.. gol geliyoor.. Hop! Aga noluyo sana aga!"
Eray koluma arka arkaya vurup kulağımın dibinde bağırırken, yerimde bir öne bir arkaya gidiyordum.
"Ahhhh geldi! Gol geldi- geri gitti.."
Golü kaçırdığım anda bir anda omzuma yapıştırmasıyla, dizlerimin üzerine düşmüştüm."Eray bir dur.."
Pijamamın yaka kısmını düzeltip tekrar oyuna döndüğümde, oyuncudan pası almış ve Emir'in kalesine doğru yürümeye başlamıştım.
"Hadi aslanım.. hadi koçum.. VER ONA PASI ORO- heh tamam..Sefa bas pası, al oradan. Direkten uzaklaş bak şutu kaçırma ŞUTU KAÇIRMA!"
Eray arkamda kalan pufa oturmus, omuzlarımdan tuttuğu gibi silkelerken, ben elimden konsolu düşürmemek için büyük bir gayret içerisindeydim."Yumuşak vur, ucunu değdir ucunu.. Heh! Sefa biraz sahanın ortasına git bak 41. tacı alıp nazar duası okutma bana burada! Heh.. aferim oğlum koş oğlum hadi oğlum! Çimenlere girme.. çimenlere girme-"
"Oğlum ne diyorsun sen ya iyice manyadın. Çenenin bağına da sana da başlayacağım şimdi! Omzumu elinle siktin elinle!"
Yerden kalkarak, omzumun açılmış kısmını hızla kapatmış ve Emir'in sağına doğru geçmiştim.
Emir bu halimize kahkaha atarken, oyunundaki başarısından ödün vermiyordu."Emir ben seni tutuyorum artık kanka."
"Aman diyeyim.. destek falan istemiyorum ben bro, sağol."
Maçın son dakikalarına yaklaştığımızda, ben 2-1 öndeydim.
Var, +2 vermişti ve ben bunda bir gol daha atarım diye düşünürken, Emir benim kaleme doğru atağa geçmişti. Savunma oyuncularımı üstüne doğru getirirken, defansta olanlar çoktan bitmişti."Hadi bee.."
Emir topu arka oyunculara paslayıp orta sahadan şut çektiğinde, hakemin 'gol' diye bağırmasıyla konsolu yere atmam bir olmuştu.
"Allah kahretsin."Emir hızla ayağa kalkıp kollarını havaya kaldırdığında, yan yan ona bakıyordum.
Eray bana doğru dönüp kahkahaları arasında konuşurken, göz deviriyordum.
"Nasıl da son anda berabere getirdi ama, çaat diye! Mal gibi kaldın oğlum orada, mal gibi.""Sonuçta ikimiz de kazanamadık. Fazla abartıyorsun."
Yatağa doğru ilerleyip oturduğumda, horoz şekerlerimden birini alıp emmeye başlamıştım.
Maç berabere bitmişti, bunda bu kadar sevinilecek birşey göremiyordum ben?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MasterChef | sefmir
Fanfiction》Bir yarışma için bir araya gelmiştik oysa ki.. '151220