Tanıtım bölümü hayırlı olsun uxdyfifxigdyh
Şarkı:
Woozi and Hoshi - Bring It!
(Nay sunu gara hdydhd)(Multimedya da bulunmaktadır..)
S:kangsegi mutluluklar diler...
/Tanıtım/
"Merhabalar!! Bendeniz Boo Seungkwan!! Bu kitabın anlatı-"
"Yah! Sadece o değil! Bende varım! Bendeniz Hansol Vernon Chwe"
"Adın çok uzunsa bu benim suçum mu anlamıyorum ki. Ezberleyemiyorum."
"Kocaman hikayeyi ezbere biliyorsun canım. Ayrıca ben senin sevgilinim yazık değil mi ?"
"İki dakika trip attırmıyorsun inanamıyorum sana Vernon!"
"Trip atıyorsun tamam ama bende burda senin tatlılığından krize giriyorum."
"Bana yavşamayı bırak okuyucular bekliyor."
"Beklesinler ne var."
"Vernon!"
"Tamam be! Hele bi tanıtım bitsin görücem ben seni."
"He he. Şuan yeni başladı ama. Neyse oyalama beni!"
"Ben mi oya-"
"Sus konuşma! Neyse. Öhö evet efenim biz hikaye anlatıcılarıyız. Hikâye boyu araya giricez olmadık yerden pırtlicaz. Ya da bölüm boyu hikâyeyi bizden dinleyeceksiniz anam. Yohsam yoh."
"Beğenmiyorsanız başka kitaba."
"Vernon! Kabalık yapıyorsun!"
"Kabalık değil bu şekerim benim. Gayet de kibarım ben."
"Ya tabi tabi. Eminim kaba değilsindir. Hem sen bana hâlâ yavşıyor musun ?"
"Özel Boo Seungkwan yavşama paketi. Bak dikkat çekerim. Özel. Sana özel anladın mı ?"
"Anlamak istemiyorum. Ve paketi red ediyorum."
"Tüh yaaaa. Paketin nereden geldiği belli değilmiiiiişşşş. Kıyamam red edemiyorsun."
"Vernon. Bahane üretiyorsun."
"Yiiiiioooo. Hiçte bahane değil. Neyse red talebin red edildi."
"Öyle şey mi olurmuş ? Ne biçim bir şey o ? Cidden bahane olduğunu belli ediyorsun."
"Bence belli etmiyorum. Neyse hadi sen anlat."
"Bunu sen diyorsun ? Neyse peki."
-Fısıldayarak- "Sen anlat. Bende seni izliyim."
"Birşey mi dedin Vernon ?"
"Paranik anametrik sesler duyuyorsun şekerim."
"Öyle birşey yok."
"Ben dedim ve oldu. Hadi anlat."
"Tamam ya. Uğraşmicam seninle. Neyse. Sevgili- biz bu okuyuculara ne desek ? Vernon fikir sun."
"Pikaçu ?"
"Ne ? Pokémon adı o."
"Evet ama ne biliyim. Aklıma direk o geldi. Küçükken az mı seyrettim ben onu. Pikaçu olsun."
"Ama Bulbasaur da var ? Charmender, Squirtle da var ? Neden Pikaçu ?"
"Ya neden onları karıştırıyorsun acaba ?? Pikaçu işte aaaaa boşver. Tamam diğerleri de havalı ve güzeller ama Pikaçu işte ya."
"Tamam tamam. Ksksksksksks sinirlenme hemen. Pikaçu olsun."
"Aferin yola gel."
"Neyse. Evet sevgili Pikaçular!! Fraise Spirituelle adlı kitabımızın konusu. Okulu bitmiş olan ama sadece vakit geçirmek için iş arayan ve Kilisenin biraz uzağındaki kafede iş bulan Kwon Soonyoung. Ve Kilisede peder olan Lee Jihoon arasında geçmektedir. Ayrıca Soonyoung'un çalışmaya başlayacağı kafe sizlere çilek ile alakalı herşeyi sunuyor. Etraftaki insanlar ve yakınlar yavaş yavaş oluşmaya başlayacak ve hepimiz hepsini sakince tanımaya başlayacağız. Tanıtım bölümü sona ermiştir."
- Hayranlıkla -"Ay sen çok güzel anlattın ama"
- Yüzü kızardı Seungkwan'ın -
"Ya neden kızardın ki ?"
"Seungkwan."
"Hey! Nereye !?"
"Ay sanırım utandı."
"Evet sevgili Pikaçular. Size burada görüşürüz diyoruz! Bir dahaki sefere görüşürüz!!! Ben şu utangacı az daha utandırmaya gidiyorum."
"Kwanieee~~~~"
__________Tanıtım___Tanıtım__________
Kangsegi_ Gururla Sunar!!!
Nasıl buldunuz ?
Yani bence anladınız xbjsnxks
Verkwan ve SoonHoon kesin zaten.Ama başka ne gibi Shipler gelir okuyup öğreneceğiz hep beraber.
Yani yazarınız da bilmiyor ne olucak xnsnxn.
Neyse Pikaçular!!
Görüşmek üzere!!!
Bay bayy...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fraise Spirituelle - {SoonHoon} ✓
FanfictionBu hikayenin anlatıcıları VerKwandır!!!!! Çilek benim tatliş meyvem. Başka bir anlama gelmesine gerek yok harika bir meyve... O Soonyoung'un ve Jihoon'un temsilcisi oldu. Onları birbirlerine bağlayan şey oldu. Çünkü çilek SoonHoon için yeni bir ba...