Şarkı;
Seventeen -- A-TEEN(Multimedya da bulunmaktadır..)
S:kangsegi mutluluklar diler...
2.bölüm/İyi Haber/
"Merhabalar Pikaçular!"
"Merhabalar Pikaçular!"
"Ben Hansol Vernon Chwe ve buda benim biricik Pamuk Şeker sevgilim Boo Seungkwan! Evet evet maalesef daha evlenemedik ama bir gün umarım!"
"Sana diyecek söz bulamıyorum artık...."
"Bunu demedin sayarak devam ediyorum.."
"İyi ama dur! Sıra bende! Evet sevgili Pikaçular yazarımızdan aldığım bilgiye göre bu gün ana karakterlerimizden birisi çok iyi bir haber alacak.."
"İyi haberleri herkes sever! O haberi alacak kişi şanslı. Peki kim ?"
"Evet ve haberi alacak kişiiii...."
"Bekliyoruzzzzzz Pikaçulaaaaar ileeeee birlikteeeeeee"
"Gönderme yapma bana! Neyse o kişiiiiiiii"
"Mübarek Acun Ilıcalı'sın sevgilim kimmiş o haberi alacak olan ?"
"Aslında bende bilmiyorum okuyup görücez hepimiz."
"....................... Iııııııııııııııı peki.. madem öyle diyorsun okuyalım bakalım."
"Sen oku Vernon."
"Neden ben ama!?"
"Çünkü sen okuduğun zaman kitabı merak ediyorsun ve meraklı bir tonda okuyup öğreniyorsun ama ben okuduğumda sürekli bölüyorsun!"
"Beni çözmüşsün! Bu harika!"
"Bi zahmet... neyse hadi başla!"
"Peki Pamuk Şikerim!"
...
Soonyoung elinde tuttuğu ilan ile kilisenin etrafında dört dönüyordu. Saat sabahın altısında uyanmış ve annesine telefonda durumu izah ettikten sonra etraftakilere sora sora kilisenin yanına kadar gelmişti ama dükkanı bir türlü bulamamıştı.
Ve şuan ise saat 10 olmuştu.. Aradığı dükkan açılalı iki saat geçmişti fakat o daha bulamamıştı. Joshua'ya da sormuştu fakat o da buraya yeni döndüğünden buraları pek bilmediğini söylemişti.
Kısaca durum vahimdi-
'Ama bence bulması gerekirdi!'
'Düşün Vernon! Etrafın turist kaynıyor. Seoul'e bir ay önce dönmüş birisi ve tam olarak bilmiyor bence haklılık payı vardır.'
'O yönden bakarsak tabikide öyle... aman neyse!'
'Evet neyse, devam edelim!'
'Peki peki.'
En sonunda Soonyoung dayanamayarak dün kendisinden çilek aldığı tezgahtar çocuğun yanına ilerlemişti-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fraise Spirituelle - {SoonHoon} ✓
Hayran KurguBu hikayenin anlatıcıları VerKwandır!!!!! Çilek benim tatliş meyvem. Başka bir anlama gelmesine gerek yok harika bir meyve... O Soonyoung'un ve Jihoon'un temsilcisi oldu. Onları birbirlerine bağlayan şey oldu. Çünkü çilek SoonHoon için yeni bir ba...