Evet buda birinci bölümümüz hayırlı olsun!
Umarım seversiniz!
Bir SoonHoon hikayesi...
Şarkı;
Seventeen - Adore U(Multimedya da bulunmaktadır..)
S:kangsegi mutluluklar diler...
1.bölüm/İş İlanı/
İki anlatıcı da şuan önünüzde oturuyorlar, ben sadece istisnayım.
"Günaydın Pikaçular!~"
"Kwanie~ bu kadar tatlı olmak zorunda mısın ? Günaydın Pikaçular!"
"Evet, Vernon da yavşama havasında olduğuna göre başlayalım ?"
"Bak ben kırılıyorum ama.."
"Hiçte kırıldığını sanmıyorum. Kırılmak büyük bir ihanet sonucu olur ve bunu benim yaşamam gerekiyor."
"Sen onu hâlâ unutmadın mı ya ?"
"Tabikide evet!!! Asla unutmam, bir insanım ben değil mi ? Ne demek BEN, SENİN YANINDAYKEN gidipte benimle tanıştırmaya lüzum bile göstermediğin kişilerle çok çok samimice konuşmak ? Ve beni ya beni! Beni hiçe saydın sen! Ama şimdi tek bir laf edersen bak yeminim olsunki seni parçalarım."
"......................peki...."
"Evet tamam bu konu da böyle kapandığına göre başlayabiliriz ?"
"Tabi.... başlayalım biz."
"Yah! Durgun olmayı kes! Ne zaman kendini affettirirsin o zaman sana bağırmam bende!"
"Yhaa~ öylemii~ peki ani birşey yaparsam ?"
"Ne gibi bir ani bi-"
Sizce ne yapmış olabilir ?
Söylüyorum! Dudağından öptüü~ ve şuan ona kızıcak diye sarılıyor... merak etmeyin başlama sinyali ne zaman gelir o zaman hikaye başlar.
Sakin olduğuma bakmayın bende utanıyorum.
"Ay sen bana mı sarılıyorsun ? Kwanie~ affedildim mi ?"
"Hediye almadım ben daha."
"Benim hediyem hazır. Ama sonra başla yollarla vericem~"
"Peki peki hadi şimdi bırak beni de başlayalım kitaba! Şimdiden 215 kelime oldu!"
"Ah sence umrumda mı ? Ben mutluydum! Hâlâ mutluyum ve pişman değilim gerçi. Neyse sen daha fazla kızma diye ayrılıyorum bak."
"Hadi Vernon hadi!"
"Hadi başlayalım!"
"Başlayalım!"
(K/S: Bakın yazış biçimi benden olucak Soon ve çevresindekilerin konuşmasını kesme işaretiyle göstericem ("). Seungkwan ve Vernon'un konuşmasını da (') bu işaretle. Umarım anlamışsınızdır!)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fraise Spirituelle - {SoonHoon} ✓
FanfictionBu hikayenin anlatıcıları VerKwandır!!!!! Çilek benim tatliş meyvem. Başka bir anlama gelmesine gerek yok harika bir meyve... O Soonyoung'un ve Jihoon'un temsilcisi oldu. Onları birbirlerine bağlayan şey oldu. Çünkü çilek SoonHoon için yeni bir ba...