Son 7 bölüm kaldı gız! Tabi ben yazarsam.
Benden çok çekiyorsunuz jsksjkhdsjkf
Yazarınız sınavdan döner dönmez kendini yaraladı... =D Ama yine de bu bölümü yazıyor ksksksksks
Sınavlarınız nasıl geçti ? İçinizi dökme köşesi; anlatın Pikaçu'larım =3
Şarkı;
Seventeen - Pinweel(Multimedya da bulunmaktadır..
Çok güzel bir şarkı lütfen dinleyin.)S:kangsegi mutluluklar diler...
10.bölüm/Teşekkür ederim../
"Merhabalar!!"
"Sevgili Pikaçu'laaar!!!"
"Vernonie, sanki bir şey daha diyecektik."
"Bence demiyecektik."
"Üşeniyorsun dimi."
"Evet."
"Bu kötü."
"Sevgili Pikaçu'lar! Bunu daha bu sabah kumanda dibindeyken 'Vernoniiee kumadyı verir misin' diyen kişi söylüyor!"
"Çok yorgundum, vücudumu hareket ettirmek istemedim olamaz mı ?"
"Ben de zihinsel olarak yoruldum ve kafam da taşıdığım elektrikli yağ torbasını çalıştırmaya üşeniorum olamaz mı ?"
"Olur."
"Aferin işte bu!"
"Yine de ben oku-"
"Kim dedi sen okuyorsun diye ?"
"Ama-"
"Geçen gün sıranı bana verdin ve şimdi de doğal olarak benim sıram ver bakim şunu bana."
"..."
"Kwaniie neden konuşmuyorsun ?"
"Yine kesersin diye, her neyse."
"Peki öyle olsun."
"Sevgili Pikaçu'lar!!"
"Fraise Spirituelle sizlerle!!!"
...
Duvara sırtını dayamış bir şekil de sol dizini büküp sağ bacağını uzatmış, sol kolunu yüksekte kalan sol dizine uzatmışken, gözleri pert olmuş bir şekil de idi ve giydiği siyah takım ve kolunun omzuna doğru olan kısmın da takılı olan bandaj benzeri şeritli bir şey ile... Soonyoung kesinlikle yıkılmış gözüküyordu...
Kardeşleri dedikleri onun bu haline ve annelerinin ölmüne yas tutarken, herkes biliyordu ki her şey çok kısa bir süre zarfın da gelişmişti, hızlı olsa da onlara bir faydası dokunmamış aksine zararı olmuştu. Anneleri onları terk etmişti... Bu durum en çok Soonyoung'u yıkmıştı.. Babasından biraz sonra annesi ? Bu... hayatın acımasız ve gerçeklik yüzünü ortaya döküyordu.. Hayat ve Kader kesinlikle bazen en acımasız olan ikili bu ikiliydi ve kimse bunu red edemezdi..
"Soonyoung, gel ve bir şeyler ye kardeşim hadi. Annemiz seni böyle sana kızardı değil mi ? Hadi, bak şuan seni izliyor o. Eminiz ki çok üzülüyordur."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fraise Spirituelle - {SoonHoon} ✓
Hayran KurguBu hikayenin anlatıcıları VerKwandır!!!!! Çilek benim tatliş meyvem. Başka bir anlama gelmesine gerek yok harika bir meyve... O Soonyoung'un ve Jihoon'un temsilcisi oldu. Onları birbirlerine bağlayan şey oldu. Çünkü çilek SoonHoon için yeni bir ba...